Skocz do zawartości

Józef22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Józef22

  1. Zużycia paliwa jest wyliczane po przejechaniu każdych 30 m drogi, jeżeli samochód stoi z pracującym silnikiem to zwykle są to ostatnie wskazania z ostanich pomiarów jazdy. Józef22
  2. Mam taki sam typ silnika w A4 i występowały takie same objawy po przejachaniu ok. 100 km. Problem w tym, że nie za każdym razem. Poradzono mi aby zmienić paliwo. Aktualnie tankuję Vervę, objawy jakby ustały. Według instrukcji te silniki wymagają paliwa o liczbie cetanowej nie mniejszej jak 51. Verva ma podobno 54. Można spróbować. Józef22
  3. To nie jest problem akumulatora. Pobór prądu o wartości 0,6A wskazuje, że jest włączony na stale jakiś odbiornik o poborze mocy ok. 5W. Przy takim poborze każdy akumulator wysiądzie. Przykładowo: w pełni naładowany akumulator o pojemności 75Ah wystarczy na: 75Ah:0,6A = 125 h czyli na 5 dni. Należy szukać przyczyny stałego poboru prądu. Zacznij od sprawdzenia czy nie świeci się żarówka oświetlająca schowek, po jego zamknięciu. Możesz to sprawdzić zdejmując prawą pokrywę schowka. Kolejne punkty to sprawdzenie czy jest wyłączone oświetlenie, zamontowane w klapie bagażnika, po jej zamknięciu oraz ewentualne sprawdzenie czy nie jest zabrudzone złącze do przyczepki- jeżeli takie jest zamontowane. Jeśli to nie pomoże to zapoatrz się w amperomierz albo wykonaj próbnik z żarówki 12V o jak najmiejszym poborze mocy z przylutowanymi przewodami. Konieczy będzie także schemat skrzynki bezpieczników oraz wykaz obwodów zabezpieczanych przez poszczególne bezpieczniki. Zdejmij przewód "+" z akumulatora i włącz pomiedzy pomiędzy nimi próbnik lub amperomierz. Powinny być wskazania amperomierza lub przynajmniej żarzenie się żarówki próbnika. Wyjmuj poszczególne bezpieczniki i obserwój wskazania przyrządów. Jeśli przy wyjętym bezpieczniku są nadal wskazania przyrządów włóż wyjęty bezpiecznik i przejdź do następnego. Brak wskazń oznacza to, że w obwodzie zabezpieczanym tym bezpiecznikiem istnieje "felerny" odbiornik ( może to być także źle izolowany przewód). Potem zostanie tylko do sprawdzenia tylko z obwód "felernym" odbiornikiem . Powodzenia. Józef22
  4. Posiadam Audi A4 1.9 TDI 2004 r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...