Skocz do zawartości

vlazlo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vlazlo

Osiągnięcia vlazlo

0

Reputacja

  1. Witam, Tom77, możesz podesłać mi ceny dla: 1. kpl srzegła LUK z dociskiem, uszczelniaczem wału i dwumasem 2. kpl sprzęgła LUK z dociskiem, uszczelniaczem bez dwumasa 3. Zawieszenie kpl przód Lemforder. (wszystkie wachacze, łączniki, końcówki drążków) Dzięki
  2. Witam, Koledzy nie znalazem takiego pytania w forum, więc pytam w nowym wątku. Potrzebuję wymienic jeden czujnik parkowania w A4 Avant 2002r o numerze 4B091927B, niestety nie moge takiego namierzyć. Są natomiast dostępne czujniki 7H0919275B, jedyna róznica jaką widze to w zewnętzrnym wyglądzie tego elementu na czujniku, mianowicie mój jest taki jakis powiedzmy "prostokątny", a ten nowszy jest okrągły. Czy można je podpiąć zamiennie?
  3. raggaman podeślij mi prosze cene tej pompy, Niestety nie jestem pewien jaka dokładnie przychodzi do mojego modelu, nie znam jej numeru. Czy po oznaczeniu jesteś w stanie to powiedzieć?? Pozdrawiam
  4. Kolego raggaman a możesz coś powiedziec więcej o tej pompce?? Na allegro pełno jest niby nowch "made in China", pytanie kieruję w stronę jakości tejże pompki? Ewntualnie podeślij mi numer kom. to zadzwonie i porozmawiamy :>
  5. Witam, Koledzy pozwólcie, że opisze w czym tkwi problem. Ciekła mi maglownica oraz miała już niewielkie luzy. Po regeneracji prowadzenie się poprawiło, nic nie cieknie, maglownica wydaje się być dobrze ustawiona - tzn. po wyjściu z zakrętu mogę puścić kierownicę i sama wraca do pozycji na wprost - czyli za ciasna raczej nie jest. Ale ujawniła się kolejna rzecz, podczas jazdy, kierownica czasem kręci się jakby skokami (bardzo delikatne), rozmawiałem z gosciem który mi regenerował przekładnie i powiedział mi, że często tak się dzieje w starszych autach po regeneracji magla. Ponoć pompa jest już przychodzona i przy spasowanym maglu taki będzie objaw. Wyczytałem tu gdzieś na forum, iż wymiana z zielonego płynu na czerwony (też minerał ale troszkę gęstszy) może pomóc. Tak też zrobiłem i faktycznie pomogło, teraz to ząbkowanie jest ledwo wyczuwalne, ale trochę ciężej się kręci kierownicą. Jest w mojej okolicy warsztat regenerujący pompy wspomagania, pytałem cena 350zl i jest gwarancja. Co istotne, to nie jest warsztat z allegro ani tym podobne, mają konkretny sprzęt i maszyny do sprawdzania po naprawie. Czy można zakładać iż taka pompa będzie się lepiej sprawować niż, używka, czy jakaś niby nowa z allegro.?? Chyba, że w innym miejscu szukać przyczyny?? Mam też możliwość kupienia używki za 150pln z możliwością zwrotu jeżeli nie będzie działać. Bardziej jednak mi zależy aby wymianę robić tylko raz a nie experymentować. Czy ktoś z Was regenerował już swoją pompę i jak się sprawuje?? * uzupełnij proszę profil - Łukasz
  6. Witam kolegów i koleżanki. Moje autko to A4 1.8 20V ADR, odwiedzam czasem to forum, ale czas zacząć się tez udzielać. Mam nadzieję, że znajdę tu pomoc ale i ja będę pomocny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...