Skocz do zawartości

geelodw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O geelodw

Osiągnięcia geelodw

0

Reputacja

  1. Witam... Chciałbym was prosić o pomoc w podłączeniu oryginalnych głośników i subwoofera ale bez radia. Chciałbym podać zasilanie na krótko a sygnał bym podawał np. z mp3. Czy tak się da? Tylko nie wiem co gdzie podłączyć...Poniżej przedstawiam zdjęcie kostek (może wam pomoże w wytłumaczeniu laikowi). A może ktoś mi wyśle pomocny schemat i sam spróbuję sobie z tym poradzić... z góry wszystkim dziękuję za pomoc...
  2. Witam serdecznie kolegów. Miałbym taką prośbę, jeżeli ktoś chciałby się pobawić i przeanalizować moje logi to byłbym wdzięczny za wypowiedź. Nie zauważyłem nic strasznego ale może poprostu się przyzwyczaiłem. Wyskakuje mi taki błąd: Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Poniżej wkleiłem logi (mam nadzieję, że takie jak potrzeba): BS Friday 20 August 2010 19:46:06 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0,01 41 255 0 25 98 202 76 135 146 139 0,31 41 255 0 25 98 202 76 135 146 140 0,62 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 0,93 41 255 0 25 98 202 76 135 146 140 1,25 41 255 0 25 98 202 76 135 146 142 1,56 41 255 0 24 98 202 76 135 146 143 1,87 41 255 0 25 98 202 76 135 146 141 2,18 41 255 0 25 98 202 76 135 146 140 2,49 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 2,81 41 255 0 25 98 202 76 135 146 141 3,12 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 3,43 41 255 0 24 99 202 76 135 146 140 3,74 41 255 0 25 98 202 76 135 146 140 4,05 41 255 0 25 98 202 76 135 146 141 4,36 41 255 0 24 98 202 76 135 146 140 4,67 41 255 0 25 98 202 76 135 146 142 4,98 41 255 0 24 98 202 76 135 146 139 5,3 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 5,61 41 255 0 24 98 202 76 135 146 140 5,92 41 255 0 25 98 202 76 135 146 140 6,23 41 255 0 24 98 202 76 135 146 140 6,54 41 255 0 25 98 202 76 135 146 141 6,86 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 7,17 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 7,48 41 255 0 25 98 202 76 135 146 141 7,8 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 8,11 41 255 0 24 98 202 76 135 146 139 8,42 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 8,73 41 255 0 24 98 202 76 135 146 138 9,05 41 255 0 24 98 202 76 135 146 138 9,35 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 9,66 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 9,98 41 255 0 24 98 202 76 135 146 138 10,29 41 255 0 24 99 202 76 135 146 139 10,6 41 255 0 24 98 202 76 134 146 139 10,91 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 11,23 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 11,54 41 255 0 24 98 202 76 135 146 140 11,85 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 12,16 41 255 0 25 98 202 76 134 146 141 12,48 41 255 0 24 99 202 76 134 146 142 12,79 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 13,1 41 255 0 24 98 202 76 135 146 138 13,42 41 255 0 24 98 202 76 134 146 139 13,73 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 14,04 41 255 0 24 98 202 76 135 146 142 14,35 41 255 0 24 98 202 76 135 146 141 14,66 41 255 0 24 98 202 76 134 146 139 14,98 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 15,29 41 255 0 25 98 202 76 134 146 140 15,6 41 255 0 24 98 202 76 134 146 141 15,91 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 16,23 41 255 0 25 98 202 76 134 146 141 16,54 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 16,85 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 17,17 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 17,48 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 17,8 41 255 0 24 98 202 76 134 146 138 18,11 41 255 0 25 98 202 76 134 146 141 18,42 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 18,73 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 19,05 41 255 0 24 98 202 76 134 147 143 19,36 41 255 0 24 98 202 76 134 146 141 19,67 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 19,98 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 20,29 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 20,61 41 255 0 24 98 202 76 134 146 141 20,92 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 21,23 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 21,56 41 0 0 24 98 202 76 134 146 141 21,87 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 22,18 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 22,49 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 22,8 41 255 0 24 98 202 76 134 146 142 23,11 41 255 0 24 98 202 76 134 146 140 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R % 0,01 861 EGR On 320 99,6 0,36 861 EGR On 315 99,6 0,71 861 EGR On 315 99,6 1,07 861 EGR On 315 99,6 1,42 861 EGR On 310 99,6 1,78 861 EGR On 310 99,6 2,14 861 EGR On 310 99,6 2,5 861 EGR On 310 99,6 2,86 861 EGR On 320 99,6 3,22 861 EGR On 310 99,6 3,58 861 EGR On 310 99,6 3,94 861 EGR On 310 99,6 4,3 861 EGR On 310 99,6 4,66 861 EGR On 310 99,6 5,02 861 EGR On 310 99,6 5,38 861 EGR On 305 99,6 5,73 861 EGR On 305 99,6 6,1 861 EGR On 305 99,6 6,46 861 EGR On 300 99,6 6,82 861 EGR On 305 99,6 7,17 861 EGR On 305 99,6 7,53 861 EGR On 310 99,6 7,89 861 EGR On 305 99,6 8,25 861 EGR On 310 99,6 8,61 861 EGR On 305 99,6 8,97 861 EGR Off 305 99,6 9,33 861 EGR Off 450 0 9,69 861 EGR Off 450 0 10,04 861 EGR Off 465 0 10,4 861 EGR Off 455 0 10,76 861 EGR Off 465 0 11,12 861 EGR Off 465 0 11,48 861 EGR Off 460 0 11,84 861 EGR Off 465 0 12,19 861 EGR Off 465 0 12,55 861 EGR Off 460 0 12,91 861 EGR Off 465 0 13,26 861 EGR Off 460 0 13,62 861 EGR Off 465 0 13,98 861 EGR Off 465 0 14,34 861 EGR Off 465 0 14,7 861 EGR Off 470 0 15,06 861 EGR Off 465 0 15,42 861 EGR Off 460 0 15,78 861 EGR Off 465 0 16,14 861 EGR Off 470 0 16,5 861 EGR Off 465 0 16,86 861 EGR Off 460 0 17,22 861 EGR Off 470 0 17,58 861 EGR Off 465 0 17,94 861 EGR Off 460 0 18,29 861 EGR Off 460 0 18,65 861 EGR Off 465 0 19,01 861 EGR On 470 0 19,37 861 EGR On 415 99,6 19,73 861 EGR On 325 99,6 20,09 861 EGR On 320 99,6 20,45 861 EGR On 315 99,6 20,81 861 EGR On 315 99,6 21,17 861 EGR On 310 99,6 21,52 861 EGR On 315 99,6 21,88 861 EGR On 310 99,6 22,24 861 EGR On 300 99,6 22,6 861 EGR On 300 99,6 22,96 861 EGR On 310 99,6 23,32 861 EGR On 310 99,6 23,68 861 EGR On 305 99,6 24,04 861 EGR On 305 99,6 24,39 861 EGR On 305 99,6 24,75 861 EGR On 305 99,6 25,11 861 EGR On 310 99,6 25,47 861 EGR On 310 99,6 25,83 861 EGR On 305 99,6 26,19 861 EGR On 310 99,6 26,55 861 EGR On 305 99,6 26,91 861 EGR On 310 99,6 27,27 861 EGR On 305 99,6 27,62 861 EGR On 305 99,6 27,98 861 EGR On 305 99,6 28,34 861 EGR On 305 99,6 28,7 861 EGR On 300 99,6 29,06 861 EGR Off 305 99,6 29,42 861 EGR Off 450 0 29,78 861 EGR Off 460 0 30,14 861 EGR Off 465 0 30,49 861 EGR Off 455 0 30,85 861 EGR Off 455 0 31,21 861 EGR Off 460 0 31,56 861 EGR Off 465 0 31,92 861 EGR Off 460 0 32,28 861 EGR Off 460 0 32,64 861 EGR Off 465 0 33 861 EGR Off 460 0 33,36 861 EGR Off 460 0 33,72 861 EGR Off 455 0 34,08 861 EGR Off 455 0 34,44 861 EGR Off 470 0 34,82 861 EGR Off 460 0 35,19 861 EGR Off 460 0 35,58 861 EGR Off 465 0 35,97 861 EGR Off 465 0 36,33 861 EGR Off 460 0 36,69 861 EGR Off 465 0 37,05 861 EGR Off 465 0 37,41 861 EGR Off 475 0 37,77 861 EGR Off 450 0 38,12 861 EGR Off 470 0 38,48 861 EGR Off 465 0 38,84 861 EGR Off 460 0 39,2 861 EGR On 475 0 39,56 861 EGR On 410 99,6 39,92 861 EGR On 320 99,6 40,28 861 EGR On 325 99,6 40,64 861 EGR On 320 99,6 40,99 861 EGR On 310 99,6 41,35 861 EGR On 315 99,6 41,71 861 EGR On 305 99,6 42,07 861 EGR On 305 99,6 42,42 861 EGR On 305 99,6 42,78 861 EGR On 305 99,6 43,12 861 EGR On 305 99,6 43,48 861 EGR On 310 99,6 43,84 861 EGR On 305 99,6 44,2 861 EGR On 300 99,6 44,56 861 EGR On 305 99,6 44,93 861 EGR On 310 99,6 45,29 861 EGR On 305 99,6 45,64 861 EGR On 310 99,6 46 861 EGR On 305 99,6 46,36 861 EGR On 305 99,6 46,72 861 EGR On 300 99,6 47,08 861 EGR On 305 99,6 47,44 861 EGR On 305 99,6 47,8 861 EGR On 305 99,6 48,16 861 EGR On 310 99,6 48,5 861 EGR On 300 99,6 48,86 861 EGR On 310 99,6 49,22 861 EGR Off 310 99,6 49,59 861 EGR Off 445 0 49,94 861 EGR Off 460 0 50,3 861 EGR Off 460 0 50,67 861 EGR Off 460 0 51,02 861 EGR Off 460 0 51,38 861 EGR Off 460 0 51,74 861 EGR Off 455 0 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min °BTDC % 0,31 861 Late 4 90 0,67 861 Late 3,7 94 1,03 861 Late 3,5 91,2 1,39 861 Late 3,7 89,6 1,75 861 Late 3,5 90,8 2,11 861 Late 4,2 90,4 2,47 861 Late 3,5 92 2,83 861 Late 4 88,5 3,19 861 Late 4 94 3,54 861 Late 3,7 90,8 3,9 861 Late 4 87,7 4,26 861 Late 4,4 86,1 4,62 861 Late 4,2 86,9 4,98 861 Late 4,2 89,6 5,34 861 Late 3,7 90,4 5,7 861 Late 3,5 88,5 6,06 861 Late 4 88,9 6,42 861 Late 4 87,7 6,78 861 Late 4 87,3 7,14 861 Late 4,2 87,7 7,49 861 Early 4,2 90 7,85 861 Early 5,5 96,4 8,21 861 Early 7 96,4 8,57 861 Early 7,7 90,8 8,93 861 Early 7,7 91,2 9,29 861 Early 7 94,8 9,65 861 Early 7,5 92 10,01 861 Early 7,5 88,5 10,37 861 Early 8,1 88,9 10,72 861 Early 7,5 92 11,08 861 Early 7,7 91,2 11,44 861 Early 7,9 90 11,8 861 Early 7,9 93,2 12,16 861 Early 8,1 90 12,52 861 Early 7,7 92 12,88 861 Early 8,1 89,3 13,24 861 Early 8,4 88,5 13,59 861 Early 7,7 91,6 13,94 861 Early 7,7 90,8 14,3 861 Early 7,5 88,5 14,66 861 Early 8,1 88,9 15,02 861 Early 8,4 88,1 15,38 861 Early 7,9 90 15,74 861 Early 7,9 88,9 16,1 861 Early 7,7 92,4 16,46 861 Early 7,5 92,8 16,82 861 Early 7,9 89,3 17,17 861 Early 8,1 88,9 17,53 861 Late 8,1 88,5 17,89 861 Late 2,6 93,2 18,25 861 Late 3,5 90,4 18,61 861 Late 4 87,3 18,97 861 Late 4,2 86,9 19,33 861 Late 4,2 90,4 19,69 861 Late 4 89,3 20,04 861 Late 4 89,6 20,41 861 Late 3,7 90,4 20,78 861 Late 3,7 89,6 21,17 861 Late 3,7 90 21,56 861 Late 4 88,9 21,95 861 Late 4,4 84,5 22,35 861 Late 3,5 94 22,71 861 Late 3,7 89,6 23,06 861 Late 4 89,3 23,42 861 Late 4,2 87,7 23,78 861 Late 4 86,9 24,14 861 Late 4,2 87,3 24,5 861 Late 4,2 87,7 24,86 861 Late 4 88,5 25,22 861 Late 3,7 88,5 25,58 861 Late 3,3 87,3 25,93 861 Late 3,7 90,8 26,29 861 Late 4 84,9 26,65 861 Late 4 88,9 27,01 861 Late 3,3 89,6 27,37 861 Late 4 90 27,73 861 Early 4 89,3 28,09 861 Early 5,5 96,4 28,44 861 Early 6,6 96,4 28,8 861 Early 7,7 93,2 29,15 861 Early 7,5 92,4 29,51 861 Early 7,5 88,9 29,87 861 Early 7,7 91,2 30,23 861 Early 7,7 90,8 30,59 861 Early 7,9 89,6 30,96 861 Early 7,7 92 31,32 861 Early 7,7 91,6 31,68 861 Early 7,7 90,8 32,03 861 Early 7,7 91,6 32,39 861 Early 8,1 89,6 32,75 861 Early 7,9 89,6 33,11 861 Early 7,7 92,8 33,47 861 Early 7,7 91,6 33,83 861 Early 7,9 89,6 34,18 861 Early 8,1 88,5 34,54 861 Early 8,1 89,6 34,9 861 Early 7,9 89,3 35,25 861 Early 7,7 90,8 35,61 861 Early 7,5 90,4 35,97 861 Early 8,1 89,6 36,33 861 Early 7,9 90,8 36,7 861 Early 8,1 89,6 37,06 861 Early 7,5 92,4 37,41 861 Early 8,1 90,4 37,77 861 Late 7,9 90,4 38,13 861 Late 2 96,4 38,49 861 Late 3,5 86,9 38,85 861 Late 3,7 86,5 39,21 861 Late 3,5 88,9 39,57 861 Late 4 86,5 39,96 861 Late 3,3 90,8 40,33 861 Late 3,7 91,6 40,69 861 Late 3,7 88,9 41,05 861 Late 4,2 88,9 41,41 861 Late 4 88,1 41,77 861 Late 4 91,2 42,13 861 Late 3,7 90 42,49 861 Late 4,2 89,6 42,84 861 Late 4,2 89,3 43,2 861 Late 4 90,8 43,56 861 Late 4,2 90 43,92 861 Late 4,2 86,9 44,28 861 Late 3,7 87,7 44,64 861 Late 3,5 87,3 45 861 Late 4 85,7 45,36 861 Late 4 88,1 45,71 861 Late 4,2 90 46,07 861 Late 3,1 88,5 46,43 861 Late 4 89,3 46,78 861 Late 4,2 88,9 47,14 861 Late 4 87,7 47,5 861 Late 4 90 47,86 861 Early 4,4 91,2 48,22 861 Early 5,3 96,4 48,58 861 Early 6,8 96,4 48,94 861 Early 7,7 89,6 49,29 861 Early 8,1 91,2 49,66 861 Early 8,1 90,4 50,02 861 Early 7,5 91,2 50,38 861 Early 7,7 92 50,74 861 Early 7,7 90,8 51,1 861 Early 7,9 88,9 51,47 861 Early 8,1 90 51,84 861 Early 7,9 90,4 52,22 861 Early 7,7 92,4 52,58 861 Early 7,7 93,6 52,93 861 Early 7,5 92,8 53,3 861 Early 7,7 88,9 53,66 861 Early 8,1 88,9 54,01 861 Early 7,9 90 54,37 861 Early 7,7 90,8 54,73 861 Early 7,7 90 55,09 861 Early 7,5 93,2 55,45 861 Early 7,9 90,8 55,81 861 Early 7,9 88,9 56,17 861 Early 7,7 91,2 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar % 0,01 861 OFF 999,6 99,6 0,36 861 ON 999,6 99,6 0,72 861 ON 999,6 0 1,08 861 ON 999,6 0 1,44 861 ON 999,6 0 1,8 861 ON 999,6 0 2,16 861 ON 999,6 0 2,52 861 ON 999,6 0 2,88 861 ON 1009,8 0 3,24 861 ON 1009,8 0 3,6 861 ON 999,6 0 3,95 861 ON 1009,8 0 4,31 861 ON 999,6 0 4,66 861 ON 999,6 0 5,03 861 ON 999,6 0 5,38 861 ON 1009,8 0 5,74 861 ON 999,6 0 6,11 861 ON 1009,8 0 6,46 861 ON 1009,8 0 6,83 861 ON 1009,8 0 7,18 861 ON 1009,8 0 7,54 861 ON 1009,8 0 7,9 861 ON 1009,8 0 8,26 861 ON 1009,8 0 8,62 861 ON 1009,8 0 8,98 861 ON 1009,8 0 9,34 861 ON 1009,8 0 9,7 861 ON 1009,8 0 10,06 861 ON 1009,8 0 10,43 861 OFF 1009,8 0 10,79 861 OFF 999,6 99,6 11,14 861 OFF 999,6 99,6 11,5 861 OFF 999,6 99,6 11,86 861 OFF 999,6 99,6 12,22 861 OFF 999,6 99,6 12,58 861 OFF 999,6 99,6 12,94 861 OFF 999,6 99,6 13,3 861 OFF 999,6 99,6 13,66 861 OFF 999,6 99,6 14,02 861 OFF 999,6 99,6 14,37 861 OFF 999,6 99,6 14,73 861 OFF 999,6 99,6 15,09 861 OFF 999,6 99,6 15,45 861 OFF 999,6 99,6 15,81 861 OFF 999,6 99,6 16,16 861 OFF 999,6 99,6 16,52 861 OFF 989,4 99,6 16,88 861 OFF 999,6 99,6 17,24 861 OFF 999,6 99,6 17,6 861 OFF 999,6 99,6 17,95 861 OFF 999,6 99,6 18,31 861 OFF 999,6 99,6 18,67 861 OFF 999,6 99,6 19,03 861 OFF 989,4 99,6 19,39 861 OFF 999,6 99,6 19,75 861 OFF 999,6 99,6 20,11 861 OFF 999,6 99,6 20,47 861 ON 999,6 99,6 20,84 861 ON 999,6 0 21,21 861 ON 999,6 0 21,58 861 ON 999,6 0 21,96 861 ON 999,6 0 22,33 861 ON 999,6 0 22,69 861 ON 999,6 0 23,05 861 ON 999,6 0 23,41 861 ON 999,6 0 23,77 861 ON 999,6 0 24,12 861 ON 999,6 0 24,48 861 ON 999,6 0 24,84 861 ON 999,6 0 25,2 861 ON 999,6 0 25,56 861 ON 999,6 0 25,91 861 ON 999,6 0 26,27 861 ON 1009,8 0 26,63 861 ON 1009,8 0 26,99 861 ON 1009,8 0 27,35 861 ON 999,6 0 27,71 861 ON 999,6 0 28,06 861 ON 999,6 0 28,42 861 ON 999,6 0 28,78 861 ON 1009,8 0 29,14 861 ON 999,6 0 29,5 861 ON 999,6 0 29,86 861 ON 1009,8 0 30,22 861 ON 999,6 0 30,58 861 OFF 999,6 0 30,94 861 OFF 999,6 99,6 31,3 861 OFF 999,6 99,6 31,66 861 OFF 999,6 99,6 32,02 861 OFF 999,6 99,6 32,38 861 OFF 999,6 99,6 32,74 861 OFF 999,6 99,6 33,1 861 OFF 999,6 99,6 33,45 861 OFF 999,6 99,6 33,81 861 OFF 999,6 99,6 34,17 861 OFF 999,6 99,6 34,53 861 OFF 999,6 99,6 34,88 861 OFF 999,6 99,6 35,24 861 OFF 999,6 99,6 35,6 861 OFF 999,6 99,6 35,96 861 OFF 999,6 99,6 36,31 861 OFF 999,6 99,6 36,68 861 OFF 999,6 99,6 37,04 861 OFF 999,6 99,6 37,4 861 OFF 999,6 99,6 37,76 861 OFF 999,6 99,6 38,11 861 OFF 989,4 99,6 38,48 861 OFF 999,6 99,6 38,83 861 OFF 999,6 99,6 39,2 861 OFF 999,6 99,6 39,55 861 OFF 999,6 99,6 39,91 861 OFF 999,6 99,6 40,27 861 OFF 999,6 99,6 40,63 861 ON 999,6 99,6 40,99 861 ON 999,6 0 41,35 861 ON 999,6 0 41,7 861 ON 999,6 0 42,06 861 ON 999,6 0 42,42 861 ON 999,6 0 42,78 861 ON 999,6 0 43,14 861 ON 999,6 0 43,5 861 ON 999,6 0 43,86 861 ON 999,6 0 44,22 861 ON 1009,8 0 44,58 861 ON 999,6 0 44,93 861 ON 1009,8 0 45,29 861 ON 1009,8 0 45,66 861 ON 999,6 0 46,01 861 ON 1009,8 0 46,37 861 ON 999,6 0 46,72 861 ON 999,6 0 47,08 861 ON 1009,8 0 47,44 861 ON 999,6 0 47,8 861 ON 999,6 0 48,16 861 ON 1009,8 0 48,51 861 ON 1009,8 0 48,88 861 ON 999,6 0 49,23 861 ON 999,6 0 49,6 861 ON 1009,8 0 49,96 861 ON 1009,8 0 50,32 861 ON 999,6 0 50,68 861 OFF 999,6 0 51,04 861 OFF 999,6 99,6 51,39 861 OFF 999,6 99,6 51,75 861 OFF 999,6 99,6 52,11 861 OFF 999,6 99,6 52,48 861 OFF 999,6 99,6 DYNAMICZE Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,01 1428 660 515 19,9 0,36 1470 850 540 4,8 0,72 1533 850 560 4,8 1,08 1596 850 590 4,8 1,44 1659 850 620 4,8 1,8 1722 850 650 4,8 2,15 1806 850 675 4,8 2,52 1869 850 705 4,8 2,87 1953 850 735 4,8 3,24 2037 850 765 4,8 3,6 2121 850 790 4,8 3,95 2205 850 805 4,8 4,32 2310 850 820 4,8 4,67 2394 850 835 4,8 5,03 2478 850 855 4,8 5,39 2562 850 865 4,8 5,74 2646 850 880 4,8 6,1 2751 850 885 4,8 6,46 2835 850 890 4,8 6,82 2919 850 895 4,8 7,18 3003 850 895 4,8 7,54 3087 850 885 4,8 7,9 3171 850 880 4,8 8,26 3276 850 860 4,8 8,62 3339 850 845 4,8 8,98 3423 850 815 4,8 9,34 3507 850 830 4,8 9,7 3591 850 825 4,8 10,05 3654 850 830 4,8 10,41 3738 850 825 4,8 10,77 3822 850 820 4,8 11,13 3885 850 810 4,8 11,49 3969 850 825 4,8 11,84 4032 850 825 4,8 12,21 4095 850 820 4,8 12,56 4158 850 820 4,8 12,93 4221 850 800 4,8 13,28 4305 850 785 4,8 13,65 4158 850 605 4,8 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0,01 1428 979,2 999,6 43,8 0,36 1512 1723,8 999,6 30,7 0,72 1470 1723,8 1040,4 31,9 1,08 1533 1754,4 1081,2 33,1 1,44 1575 1774,8 1142,4 35,1 1,8 1659 1805,4 1173 35,9 2,16 1722 1825,8 1224 36,3 2,52 1764 1856,4 1275 37,9 2,88 1848 1907,4 1336,2 38,6 3,24 1932 1948,2 1397,4 38,6 3,59 1995 1948,2 1468,8 41 3,95 2079 1948,2 1530 42,2 4,31 2163 1948,2 1611,6 46,6 4,67 2268 1948,2 1713,6 50,6 5,04 2352 1948,2 1805,4 54,6 5,42 2457 1948,2 1876,8 56,2 5,78 2562 1948,2 1876,8 55,8 6,14 2667 1948,2 1887 55 6,5 2751 1948,2 1887 54,6 6,86 2856 1948,2 1876,8 53,8 7,21 2961 1948,2 1876,8 53 7,57 3045 1948,2 1876,8 51,8 7,93 3150 1948,2 1897,2 52,2 8,29 3234 1948,2 1917,6 52,2 8,65 3339 1948,2 1938 54,6 9,01 3423 1948,2 1968,6 54,2 9,37 3507 1948,2 1989 56,2 9,73 3591 1948,2 1999,2 56,2 10,08 3675 1948,2 1999,2 57,4 10,44 3759 1948,2 1999,2 58,2 10,8 3822 1948,2 2009,4 60,6 11,16 3906 1948,2 2019,6 61,4 11,52 3969 1948,2 2019,6 62,2 11,87 4053 1938 1999,2 62,6 12,23 4116 1927,8 1978,8 63,4 12,59 4179 1917,6 1958,4 63,8 12,95 4242 1907,4 1938 64,1 13,3 4305 1887 1927,8 64,9 13,67 4368 1825,8 1887 64,5 Mam nadz. że to wystarczy żeby się wypowiedzieć. Jak co zauważycie niepokojącego to proszę o info. Pozdrawiam wszystkich.
  3. Kolego miałem dokładnie taki sam przypadek. Zmiażdżyłem sobie rurkę aluminiową przy stabilizatorze a w końcowym efekcie na jakiejś dużej koleinie urwałem ją całkiem. Musiałem kupić inny przewód i go wymienić. Umieściłem nawet zdjęcia z całej roboty. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wymiana_przewodu_od_klimatyzacji-t139201.0.html Jak jeszcze bardzo nie zniszczyłeś przewodu to poszukaj kogoś kto spawa aluminium i powinien coś zaradzić. Pozdrawiam
  4. Nie wiem czy w dobrym miejscu umieszczam tego posta ale pomyślałem, że też wniosę coś pożytecznego na to forum, gdyż sam często korzystam z waszych porad. Miałem wielki problem z wymianą rurki od klimatyzacji. Nie mogłem odkręcić jednego końca ponieważ nakrętka (na zdjęciu nr 1) zapiekła się i a ponieważ większość instalacji to aluminium wiec jest wielkie ryzyko urwania czegoś. Byłem w dwóch warsztatach zajmujących się klimatyzacją i wogóle nie chcieli się tego podjąć a jak już to konieczne było zostawienie auta na cały dzień. W trzecim zakładzie za samo odkręcenie tej nakrętki zaśpiewali mi 150 zł a jak się coś urwie to 200 zł. Nie wytrzymałem i chociaż nie mam warunków i wielkiego doświadczenia wziąłem sprawę we własne ręce. Może się komuś przyda. Po krótce opiszę jak sobie poradziłem z tym problemem. 1. Niestety najpierw trzeba zdjąć zderzak z przodu. Sprawa nie jest trudna. Zdejmujemy zaślepki ze zderzeka ( tam gdzie jest hak do holowania i z drugiej strony również). Z jednej z drugiej strony (na zdjęciu nr 2 i nr 3) są śruby które trzymają zderzak ( torksy). Odręcamy je i z wyczuciem wyszarpujemy zderzak z jednej strony i z drugiej. Jesteśmy na tym etapie. 2. Nie dało się tej nakrętki odkręcić więc przeciąłem ją delikatnie diaksem ( tak jak na zdjęciu poniżej ) i rozgiołem dużym płaskim śrubokretem. Ważne żeby ciąć z wyczuciem nie za głęboko. Poszło bez problemu. 3. A później już tylko przykręcić nową rurkę (którą z resztą kupiłem od osoby z forum :>) Poniżej zdjęcie z założoną rurką, satysfakcją i ze 150 zł w kieszeni. Teraz muszę pojechać sprawdzić szczelność, odgrzybić i napełnić klimę. Mam tylko taki problem ze klima nie była używana od co najmniej roku i nie wiem w jakim stanie jest sprężarka??? Może ktoś się orientuję jak to jest z osuszaczem? Konieczna jest jego wymiana?
  5. witam... wiem, że tylna wycieraczka to temat rzeka ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie we wcześniejszych postach. Nie działała mi tylna wycieraczka wiec rozkręciłem cały silniczek, wszystko powyczyszczałem i jak podłącze na krótko to wszystko śmiga ale jak wepnę wtyczkę to nie działa. jak sprawdzałem to gdy przekręcę stacyjkę na pierwszym pinie we wtyczce pojawia mi się 12V a jak włączę wycieraczkę to 12 V jest również na 3 pinie. Poradźcie coś koledzy...Myślę ze może coś z elektronika (ta płytka przy silniku) jednak nie wiem czego się czepić...Na razie podłączyłem na krótko i działa tylko muszę w dobrym momencie wyłączać żeby nie mieć wycieraczki na środku szyby:)
  6. ja też wczoraj rozbierałem silniczek i kilka razy mi wypadała mi ta zębatka. włóż ją jak jak ci pasuje a później ewentualnie zobacz jak się bedzie wycieraczka zachowywała na szybie...taka moja rada:)
  7. no właśnie widziałem że są tanie....ale też nie wiem czy ryzykować... jak ktoś takie ma lub miał niech sie wypowie....z góry dziękuje!!!
  8. ktos na forum napisal mi zebym na sztange w trubinie nalal wd40 i robil logi gr 11 w BS przez godzine, ze to powinno rozruszac kierownice...tak zrobilem i patrzylem na sztange..wydaje mi sie ze dziala dobrze tylko ze po paru minutach wyskakiwal ERROR i przestawala..dlaczego tak sie dzieje????czy tak powinno byc...samochod nie ma mocy wiec szukam przyczyny ale trubu awaryjnego nie łapie...
  9. wlasnie z tym termostatem to dziwna rzecz...wymienial go dwa dni temu na nowy!! poza tym na desce rozdzielczej wskaznik pokazuje 90 stopni!!!co moze byc tego wina???czy to moze byc wina czujnika pokazujacego tem. na potrzeby ECU??
  10. witam...tym razem nie chodzi o moja Bimbałke:)moj kolega ma problem z passatem 1.9Tdi 90kM model silnika 1Z...twierdzi ze od jakiegos czasu mu muli i slyszy cykanie elektrozaworu sterujacego turbine...ale po podpieciu waga nie wywalilo mu zadnych bledow silnika!!!zrobilem mu logi pomyslalem ze moze sie ktos wypowie na ich temat...czy ma sie czy martwic chlopak???? :>z gory dziekuje statyczne Tuesday 20 January 2009 16:33:05 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0,3 42 54 0 20 115 112 114 167 102 176 0,64 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 0,99 42 55 0 19 116 112 114 167 102 173 1,34 43 53 0 19 115 112 115 167 102 176 1,69 42 55 0 19 116 112 114 167 102 173 2,05 42 52 0 19 116 112 114 167 102 176 2,39 42 54 0 19 116 112 114 167 102 173 2,74 43 53 0 19 115 112 114 167 102 176 3,08 43 54 0 19 116 112 114 167 102 176 3,43 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 3,78 42 56 0 19 116 112 114 167 102 173 4,14 43 53 0 19 116 112 115 167 102 173 4,5 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 4,84 43 52 0 19 116 112 114 167 102 173 5,18 42 55 0 19 115 112 114 167 102 173 5,53 42 54 0 19 116 112 114 167 102 177 5,89 43 55 0 19 116 112 114 167 102 176 6,25 42 54 0 19 116 112 114 167 102 177 6,61 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 6,97 43 51 0 19 116 112 114 167 102 176 7,31 42 53 0 19 115 112 114 167 102 173 7,65 42 53 0 19 116 112 114 167 102 177 8 42 55 0 19 116 112 114 167 102 177 8,36 42 54 0 19 116 112 115 167 102 177 8,71 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 9,07 42 53 0 19 115 112 114 167 102 177 9,43 43 54 0 19 116 112 114 167 102 176 9,77 42 53 0 19 116 112 115 167 102 177 10,11 42 54 0 19 115 112 114 167 102 176 10,46 42 55 0 19 116 112 114 167 102 173 10,82 43 55 0 18 116 112 114 167 102 176 11,18 42 53 0 19 115 112 114 167 102 173 11,54 43 52 0 18 116 112 114 167 102 176 11,88 42 53 0 19 116 112 114 167 102 173 12,22 43 54 0 19 115 112 114 167 102 173 12,56 42 54 0 19 115 112 114 167 102 176 12,91 43 53 0 19 116 112 114 167 102 176 13,27 43 53 0 18 116 112 114 167 102 176 13,63 43 52 0 19 116 112 114 167 102 176 13,99 43 52 0 18 116 112 114 167 102 173 14,33 43 53 0 18 116 112 114 167 102 173 14,67 42 55 0 19 115 112 114 167 102 174 15,01 42 54 0 19 116 112 114 167 102 177 15,36 42 55 0 19 116 112 114 167 102 176 15,72 42 54 0 19 116 112 114 167 102 176 16,08 43 54 0 19 116 112 114 167 102 176 16,43 42 54 0 19 116 112 114 167 102 176 16,78 42 56 0 19 116 112 114 167 102 173 17,12 43 54 0 19 116 112 114 167 102 173 17,47 42 54 0 19 116 112 114 167 102 176 17,82 42 52 0 19 116 112 114 167 102 173 18,18 43 54 0 19 116 112 114 167 102 173 18,54 43 52 0 19 116 112 114 167 102 176 18,88 43 55 0 19 116 112 114 167 102 176 19,22 43 52 0 18 115 112 114 167 102 172 19,57 43 55 0 19 116 112 114 167 102 173 19,92 43 52 0 19 115 112 114 167 102 173 20,27 42 54 0 19 115 112 114 167 102 177 20,63 42 53 0 19 116 112 114 167 102 177 20,99 42 54 0 19 116 112 114 167 102 177 21,33 42 53 0 20 116 112 114 167 102 177 21,67 43 55 0 19 116 112 114 167 102 173 22,02 43 53 0 19 115 112 114 167 102 173 22,38 42 53 0 19 116 112 114 167 102 174 22,74 42 52 0 19 115 112 114 167 102 173 Tuesday 20 January 2009 16:33:58 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 MARKER STAMP /min mg/R V °C 0 882 3,8 1,42 55,8 0,46 882 3,8 1,42 55,8 0,93 903 3,8 1,4 55,8 1,39 882 3,8 1,42 55,8 1,85 882 3,8 1,4 55,8 2,32 882 3,8 1,42 55,8 2,78 882 3,8 1,42 55,8 3,24 882 3,8 1,42 55,8 3,71 903 3,8 1,4 55,8 4,17 903 3,8 1,4 55,8 4,64 882 3,8 1,4 55,8 5,1 882 3,8 1,4 55,8 5,56 903 3,8 1,4 55,8 6,03 882 3,8 1,36 55,8 6,49 882 3,8 1,42 55,8 6,95 903 3,6 1,42 55,8 7,42 903 3,8 1,42 55,8 7,88 882 3,8 1,46 55,8 8,34 882 3,8 1,42 55,8 8,81 882 3,8 1,42 55,8 9,27 882 3,8 1,42 55,8 9,74 882 3,8 1,42 55,8 10,2 882 3,8 1,42 55,8 10,66 903 3,8 1,42 55,8 11,13 903 3,8 1,4 55,8 11,59 903 3,8 1,42 55,8 12,05 882 3,8 1,42 55,8 12,52 882 3,8 1,42 55,8 12,98 882 3,8 1,4 55,8 13,45 903 3,8 1,4 55,8 13,91 882 3,8 1,4 55,8 14,37 882 3,8 1,4 55,8 14,84 903 3,8 1,4 55,8 15,3 882 3,8 1,4 55,8 15,76 882 3,8 1,4 55,8 16,23 903 3,8 1,42 55,8 16,69 882 3,8 1,42 55,8 17,16 903 3,8 1,46 55,8 17,62 903 3,8 1,4 55,8 18,08 882 3,8 1,42 55,8 18,55 882 3,8 1,4 55,8 19,01 903 3,8 1,42 55,8 19,47 882 4 1,4 55,8 19,94 903 3,8 1,42 55,8 20,4 882 3,8 1,4 55,8 20,86 882 3,8 1,4 55,8 21,33 882 3,8 1,42 55,8 21,79 882 3,8 1,42 55,8 22,26 882 3,8 1,4 55,8 22,72 882 3,8 1,4 55,8 23,18 903 3,8 1,4 55,8 23,65 903 3,8 1,4 55,8 Tuesday 20 January 2009 16:35:02 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 882 252,7 575,2 69,5 0,46 903 252,7 575,2 69,5 0,93 903 252,7 575,2 69,5 1,39 903 252,7 575,2 69,5 1,85 882 252,7 578,6 69,5 2,32 882 252,7 575,2 69,5 2,78 882 252,7 565,3 69,5 3,24 903 252,7 575,2 69,5 3,71 903 252,7 565,3 69,5 4,17 882 252,7 575,2 69,5 4,64 903 249,4 571,9 69,5 5,1 903 249,4 571,9 69,5 5,56 882 252,7 575,2 69,5 6,03 882 252,7 575,2 69,5 6,49 882 252,7 575,2 69,5 6,95 882 252,7 575,2 69,5 7,42 882 252,7 575,2 69,5 7,88 903 252,7 575,2 69,5 8,34 903 252,7 575,2 69,5 8,81 903 252,7 575,2 69,5 9,27 903 252,7 575,2 69,5 9,74 903 252,7 575,2 69,5 10,2 882 252,7 575,2 69,5 10,66 903 252,7 575,2 69,5 11,13 903 252,7 575,2 69,5 11,59 882 252,7 575,2 69,5 12,05 882 252,7 575,2 69,5 12,52 882 252,7 578,6 69,5 12,98 903 252,7 575,2 69,5 13,45 882 252,7 575,2 69,5 13,91 882 256 575,2 69,5 14,37 903 249,4 575,2 69,5 14,84 882 252,7 575,2 69,5 15,3 882 252,7 575,2 69,5 15,76 882 252,7 575,2 69,5 16,23 903 252,7 575,2 69,5 16,69 903 252,7 571,9 69,5 17,16 882 252,7 575,2 69,5 17,62 903 252,7 575,2 69,5 18,08 903 252,7 561,9 69,5 18,55 882 252,7 575,2 69,5 19,01 882 252,7 575,2 69,5 19,47 903 252,7 575,2 69,5 19,94 903 252,7 575,2 69,5 20,4 882 252,7 575,2 69,5 BS Tuesday 20 January 2009 16:39:42 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0 42 53 0 19 115 112 115 164 111 170 0,35 43 54 0 19 115 112 115 164 111 169 0,71 43 53 0 19 115 112 115 164 111 169 1,07 42 53 0 19 115 112 115 164 111 173 1,42 43 53 0 19 115 112 115 164 111 172 1,78 42 53 0 19 115 112 115 164 111 173 2,14 42 52 0 20 115 112 115 164 111 173 2,48 43 54 0 19 115 112 115 164 111 169 2,82 42 54 0 20 115 112 115 164 111 170 3,17 42 53 0 19 115 112 115 164 111 174 3,53 42 53 0 20 115 112 115 164 111 170 3,89 43 54 0 20 115 112 115 164 112 169 4,25 42 52 0 20 115 112 115 164 111 173 4,59 42 54 0 20 115 112 115 164 112 173 4,93 42 54 0 20 115 112 115 164 112 170 5,27 43 55 0 20 115 112 115 164 112 169 5,62 42 53 0 20 115 112 115 164 112 170 5,98 42 52 0 20 115 112 115 164 111 170 6,34 43 51 0 20 115 112 115 164 112 173 6,69 43 53 0 20 115 112 115 164 112 169 7,04 43 55 0 19 115 112 115 164 112 169 7,38 42 54 0 20 115 112 115 164 112 173 7,72 43 53 0 19 115 112 115 164 112 173 8,07 42 52 0 19 115 112 115 164 112 173 8,43 43 51 0 19 115 112 115 164 112 169 8,78 42 53 0 20 115 112 115 164 112 169 9,13 42 53 0 20 115 112 115 164 112 170 9,47 42 54 0 20 115 112 115 164 112 170 9,81 42 54 0 19 115 112 115 164 112 173 10,16 43 51 0 19 115 112 115 164 112 169 10,52 42 54 0 20 115 112 115 164 112 170 10,88 43 52 0 20 115 112 115 164 112 169 11,22 43 55 0 19 115 112 115 164 112 173 11,56 43 53 0 19 115 112 115 164 112 169 11,9 42 53 0 20 115 112 115 164 112 170 12,25 42 51 0 20 115 112 115 164 112 170 12,61 43 53 0 20 115 112 115 164 112 169 12,97 42 51 0 20 115 112 115 164 112 170 13,32 42 54 0 20 115 112 115 164 112 173 13,67 43 52 0 19 115 112 115 164 112 169 14,01 42 55 0 20 115 112 115 164 112 170 14,35 42 52 0 20 115 112 115 164 112 170 14,7 42 54 0 20 115 112 115 164 112 169 15,06 42 52 0 20 115 112 115 164 112 173 15,42 42 54 0 20 115 112 115 164 112 170 15,77 43 51 0 20 116 112 115 164 112 169 16,11 42 55 0 19 115 112 115 164 112 170 16,46 42 54 0 20 115 112 115 164 112 170 16,81 42 52 0 20 115 112 115 164 112 173 17,16 43 51 0 20 115 112 115 164 112 169 17,52 43 52 0 20 115 112 115 164 112 169 17,88 42 52 0 20 115 112 115 164 112 173 18,24 43 54 0 20 115 112 115 164 112 169 18,58 42 53 0 20 115 112 115 164 112 169 18,92 42 53 0 20 115 112 115 164 112 170 19,27 42 51 0 20 115 112 115 164 112 170 19,63 43 52 0 19 115 112 115 164 112 169 19,99 42 53 0 20 115 112 114 164 112 173 20,34 42 54 0 19 116 112 115 164 112 170 Tuesday 20 January 2009 16:40:37 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 903 349,1 561,9 69,5 0,46 903 349,1 575,2 69,5 0,93 903 349,1 561,9 69,5 1,39 882 349,1 561,9 69,5 1,85 882 349,1 565,3 69,5 2,32 903 349,1 561,9 69,5 2,78 903 349,1 565,3 69,5 3,24 882 349,1 565,3 69,5 3,71 882 349,1 565,3 69,5 4,17 882 349,1 561,9 69,5 4,64 882 349,1 561,9 69,5 5,1 882 349,1 565,3 69,5 5,56 903 349,1 561,9 69,5 6,03 882 349,1 561,9 69,5 6,49 882 349,1 565,3 69,5 6,95 903 349,1 575,2 69,5 7,42 903 349,1 561,9 69,5 7,88 882 349,1 565,3 69,5 8,35 903 349,1 575,2 69,5 8,81 903 349,1 561,9 69,5 9,27 882 349,1 565,3 69,5 9,74 903 349,1 561,9 69,5 10,2 882 349,1 561,9 69,5 10,66 903 349,1 575,2 69,5 11,13 903 349,1 575,2 69,5 11,59 882 349,1 575,2 69,5 12,06 903 349,1 575,2 69,5 12,52 903 349,1 565,3 69,5 12,98 882 349,1 565,3 69,5 13,45 903 349,1 561,9 69,5 13,91 882 349,1 561,9 69,5 14,37 882 349,1 565,3 69,5 14,84 882 349,1 561,9 69,5 15,3 903 349,1 561,9 69,5 15,77 882 349,1 561,9 69,5 16,23 882 349,1 565,3 69,5 16,69 903 349,1 561,9 69,5 17,16 903 349,1 561,9 69,5 17,62 903 349,1 561,9 69,5 18,08 903 349,1 575,2 69,5 18,55 903 349,1 561,9 69,5 19,01 882 349,1 565,3 69,5 19,47 903 349,1 561,9 69,5 19,94 903 349,1 561,9 69,5 20,4 882 349,1 565,3 69,5 20,87 903 349,1 565,3 69,5 21,33 882 349,1 565,3 69,5 21,79 903 349,1 561,9 69,5 22,26 882 349,1 565,3 69,5 22,72 903 349,1 561,9 69,5 23,18 882 349,1 565,3 69,5 23,65 882 349,1 565,3 69,5 24,11 882 349,1 565,3 69,5 24,58 903 349,1 561,9 69,5 25,04 882 349,1 565,3 69,5 25,5 882 349,1 561,9 69,5 25,97 903 349,1 561,9 69,5 26,43 882 349,1 561,9 69,5 26,89 903 349,1 561,9 69,5 27,36 882 349,1 561,9 69,5 27,82 903 349,1 561,9 69,5 28,29 903 349,1 561,9 69,5 28,75 903 349,1 561,9 69,5 29,21 903 349,1 561,9 69,5 29,68 903 349,1 575,2 69,5 30,14 882 349,1 578,6 69,5 30,6 903 349,1 565,3 69,5 31,07 882 349,1 565,3 69,5 31,53 882 349,1 565,3 69,5 31,99 882 349,1 565,3 69,5 32,46 882 349,1 565,3 69,5 32,92 903 349,1 561,9 69,5 33,39 903 349,1 575,2 69,5 33,85 882 349,1 561,9 69,5 34,32 882 349,1 561,9 69,5 34,78 903 349,1 575,2 69,5 35,24 882 349,1 575,2 69,5 35,7 882 349,1 565,3 69,5 36,17 882 349,1 561,9 69,5 36,63 903 349,1 561,9 69,5 37,1 882 349,1 565,3 69,5 37,56 903 349,1 561,9 69,5 38,02 903 349,1 561,9 69,5 38,49 882 349,1 565,3 69,5 38,95 903 349,1 561,9 69,5 39,41 882 349,1 565,3 69,5 39,88 903 349,1 565,3 69,5 40,34 882 349,1 575,2 69,5 40,81 882 349,1 565,3 69,5 41,27 882 349,1 561,9 69,5 41,73 882 349,1 565,3 69,5 42,2 882 349,1 565,3 69,5 42,66 903 349,1 561,9 69,5 43,12 882 349,1 561,9 69,5 43,59 882 349,1 575,2 69,5 44,05 882 349,1 561,9 69,5 44,51 882 349,1 561,9 69,5 44,98 882 349,1 565,3 69,5 45,44 882 349,1 565,3 69,5 45,91 903 349,1 561,9 69,5 46,37 903 349,1 561,9 69,5 46,83 882 349,1 561,9 69,5 47,3 882 349,1 565,3 69,5 47,76 903 349,1 561,9 69,5 48,23 903 349,1 575,2 69,5 48,69 903 349,1 565,3 69,5 49,15 903 349,1 561,9 69,5 49,62 903 349,1 565,3 69,5 50,08 903 349,1 575,2 69,5 50,54 882 349,1 565,3 69,5 Tuesday 20 January 2009 16:42:19 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % 0 882 17,4 1,1 2 0,46 882 17,4 1,1 2 0,93 903 17,4 1,3 2 1,39 903 17,4 1,1 2 1,85 882 17,4 1 2 2,32 903 17,4 1,3 2 2,78 882 17,4 1,3 2 3,25 903 17,4 1,3 2 3,71 882 17,4 1,3 2 4,17 903 17,4 1,1 2 4,64 882 17,4 1,1 2 5,1 903 17,4 1,1 2 5,56 903 17,4 1,1 2 6,03 882 17,4 1,1 2 6,49 903 17,4 1,3 2 6,95 882 17,4 1,1 2 7,42 882 17,4 1,3 2 7,88 882 17,4 1,3 2 8,35 882 17,4 1,1 2 8,81 882 17,4 1,1 2 9,27 882 17,4 1,1 2 9,74 882 17,4 1,1 2 10,2 903 17,4 1,3 2 10,66 903 17,4 1,1 2 11,13 882 17,4 1,1 2 11,59 903 17,4 1,3 2 12,06 882 17,4 1,1 2 12,52 903 17,4 1,3 2 12,98 882 17,4 1,1 2 13,45 903 17,4 1 2 13,91 882 17,4 1,3 2 14,37 903 17,4 1,3 2 14,84 882 17,4 1,1 2 15,3 882 17,4 1,3 2 15,77 882 17,4 1,1 2 16,23 882 17,4 1,1 2 16,69 882 17,4 1,1 2 17,16 882 17,4 1,1 2 17,62 903 17,4 1,3 2 18,08 882 17,4 1,3 2 18,55 882 17,4 1,3 2 19,01 903 17,4 1,1 2 19,48 903 17,4 1,3 2 19,94 903 17,4 1 2 20,4 882 17,4 1,1 2 20,87 903 17,4 1,1 2 21,33 882 17,4 1 2 21,79 882 17,4 1,1 2 22,26 882 17,4 1,1 2 22,72 903 17,4 1,3 2 23,18 882 17,4 1,3 2 23,65 903 17,4 1,1 2 24,11 903 17,4 1,1 2 24,58 882 17,4 1,1 2 25,04 882 17,4 1 2 25,5 882 17,4 1,1 2 25,97 882 17,4 1,3 2 26,43 882 17,4 1,1 2 26,89 903 17,4 1,3 2 27,36 903 17,4 1,1 2 27,82 882 17,4 1,1 2 28,29 882 17,4 1 2 28,75 903 17,4 1,3 2 29,21 903 17,4 1 2 29,68 903 17,4 1,1 2 30,14 903 17,4 1,1 2 30,6 903 17,4 1,1 2 31,07 882 17,4 1,3 2 31,53 882 17,4 1,1 2 32 882 17,4 1 2 32,46 903 17,4 1,3 2 32,92 903 17,4 1,1 2 33,39 903 17,4 1,1 2 33,85 882 17,4 1,1 2 34,31 903 17,4 1,3 2 34,78 882 17,4 1,3 2 35,24 882 17,4 1,1 2 35,71 882 17,4 1,1 2 36,17 882 17,4 1 2 36,63 882 17,4 1,1 2 37,1 903 17,4 1,1 2 37,56 882 17,4 1,1 2 38,02 882 17,4 1,4 2 38,49 903 17,4 1,1 2 38,95 882 17,4 1,3 2 39,41 882 17,4 1,1 2 39,88 903 17,4 1,1 2 40,34 903 17,4 1,1 2 40,81 903 17,4 1,1 2 41,27 903 17,4 1 2 41,73 903 17,4 1,1 2 42,2 903 17,4 1,3 2 42,66 903 17,4 1,1 2 43,12 882 17,4 1,3 2 43,59 882 17,4 1,1 2 44,05 882 17,4 1,1 2 44,52 903 17,4 1,3 2 44,98 903 17,4 1 2 45,44 903 17,4 1,3 2 45,91 882 17,4 1,3 2 46,37 882 17,4 1,1 2 46,83 882 17,4 1,1 2 47,3 903 17,4 1,1 2 47,76 882 17,4 1,1 2 48,23 882 17,4 1,3 2 48,69 903 17,4 1,1 2 49,15 903 17,4 1 2 49,62 882 17,4 1,1 2 50,08 903 17,4 1,1 2 Tuesday 20 January 2009 16:43:48 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 903 907,2 991,2 93,4 0,46 882 907,2 991,2 93,4 0,93 882 907,2 991,2 93,4 1,39 882 907,2 991,2 93,4 1,85 882 907,2 991,2 93,4 2,32 882 907,2 991,2 93,4 2,78 882 907,2 991,2 93,4 3,24 882 907,2 991,2 93,4 3,71 903 907,2 991,2 93,4 4,17 882 907,2 991,2 93,4 4,64 903 907,2 991,2 93,8 5,1 882 907,2 991,2 93,8 5,56 882 907,2 991,2 93,4 6,03 882 907,2 991,2 93,4 6,49 903 907,2 991,2 93,4 6,95 882 907,2 991,2 93,4 7,42 903 907,2 991,2 93,4 7,88 903 907,2 991,2 93,4 8,35 882 907,2 991,2 93,4 8,81 882 907,2 991,2 93,4 9,27 903 907,2 991,2 93,4 9,74 882 907,2 991,2 93,4 10,2 903 907,2 991,2 93,8 10,66 903 907,2 991,2 93,8 11,13 903 907,2 991,2 93,4 11,59 903 907,2 991,2 93,4 12,05 903 907,2 991,2 93,4 12,52 882 907,2 991,2 93,4 12,98 882 907,2 991,2 93,4 13,45 882 907,2 991,2 93,4 13,91 882 907,2 991,2 93,4 14,37 903 907,2 991,2 93,4 14,84 882 907,2 991,2 93,4 15,3 882 907,2 991,2 93,4 15,77 903 907,2 991,2 93,8 16,23 882 907,2 991,2 93,4 16,69 903 907,2 991,2 93,4 17,16 903 907,2 991,2 93,4 17,62 903 907,2 991,2 93,4 18,08 903 907,2 991,2 93,4 18,55 903 907,2 991,2 93,4 19,01 882 907,2 991,2 93,4 19,48 882 907,2 991,2 93,4 19,94 903 907,2 991,2 93,4 20,4 903 907,2 991,2 93,4 20,87 903 907,2 991,2 93,8 21,33 882 907,2 991,2 93,8 21,79 882 907,2 991,2 93,4 22,26 903 907,2 991,2 93,4 22,72 882 907,2 991,2 93,4 23,18 903 907,2 991,2 93,4 23,65 903 907,2 991,2 93,4 24,11 882 907,2 991,2 93,4 24,57 903 907,2 991,2 93,4 25,04 903 907,2 991,2 93,4 25,5 903 907,2 991,2 93,4 25,97 882 907,2 991,2 93,4 26,43 882 907,2 991,2 93,8 26,89 882 907,2 991,2 93,8 27,36 882 907,2 991,2 93,4 27,82 882 907,2 991,2 93,4 28,29 882 907,2 991,2 93,4 28,75 882 907,2 991,2 93,4 29,21 882 907,2 991,2 93,4 29,68 882 907,2 991,2 93,4 30,14 882 907,2 991,2 93,4 30,6 882 907,2 991,2 93,4 31,07 882 907,2 991,2 93,4 31,53 882 907,2 991,2 93,4 31,99 903 907,2 991,2 93,8 32,46 882 907,2 991,2 93,4 32,92 882 907,2 991,2 93,4 33,39 882 907,2 991,2 93,4 33,85 903 907,2 991,2 93,4 34,31 903 907,2 991,2 93,4 34,78 903 907,2 991,2 93,4 35,24 882 907,2 991,2 93,4 35,7 882 907,2 991,2 93,4 36,17 882 907,2 991,2 93,4 36,63 903 907,2 991,2 93,4 37,1 882 907,2 991,2 93,8 37,56 882 907,2 991,2 93,8 38,02 882 907,2 991,2 93,4 38,49 882 907,2 991,2 93,4 38,95 882 907,2 991,2 93,4 39,41 882 907,2 991,2 93,4 39,88 903 907,2 991,2 93,4 40,34 882 907,2 991,2 93,4 40,81 882 907,2 991,2 93,4 41,27 903 907,2 991,2 93,4 41,73 903 907,2 991,2 93,4 42,2 882 907,2 991,2 93,4 42,66 903 907,2 991,2 93,8 43,12 903 907,2 991,2 93,4 43,59 903 907,2 991,2 93,4 44,05 903 907,2 991,2 93,4 44,52 882 907,2 991,2 93,4 44,98 903 907,2 991,2 93,4 45,44 903 907,2 991,2 93,4 45,91 882 907,2 991,2 93,4 46,37 882 907,2 991,2 93,4 46,83 882 907,2 991,2 93,4 47,3 882 907,2 991,2 93,4 47,76 882 907,2 991,2 93,4 48,22 882 907,2 991,2 93,8 48,69 903 907,2 991,2 93,4 49,15 882 907,2 991,2 93,4 49,62 903 907,2 991,2 93,4 50,08 882 907,2 991,2 93,4 50,54 903 907,2 991,2 93,4 dynamiczne Tuesday 20 January 2009 16:50:51 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0 70 59 73 43 124 112 114 135 127 197 0,35 70 63 75 44 126 112 114 135 126 196 0,71 70 62 75 46 127 112 114 135 126 199 1,07 73 79 255 161 128 112 114 135 126 208 1,42 75 157 255 163 141 112 114 135 127 250 1,77 78 156 255 166 155 112 114 134 126 255 2,11 81 154 255 169 163 112 114 134 126 255 2,45 85 155 255 173 169 112 114 134 126 255 2,8 88 156 255 176 172 112 114 134 126 255 3,16 92 154 255 177 176 112 114 134 126 255 3,51 96 154 255 176 178 112 114 134 126 255 3,87 99 157 255 176 180 112 114 134 125 255 4,23 103 151 255 176 182 112 114 134 125 255 4,57 106 147 255 176 184 112 114 134 125 255 4,91 110 149 255 176 185 112 114 133 125 255 5,26 113 148 255 176 187 112 114 133 125 255 5,62 117 153 255 176 188 112 114 133 125 255 5,98 120 144 255 176 188 112 114 133 125 255 6,34 123 153 255 176 189 112 114 133 125 255 6,7 126 155 255 176 190 112 114 133 125 255 7,04 130 156 255 176 189 112 114 132 125 255 7,38 132 157 255 176 191 112 114 132 125 255 7,72 135 162 255 176 191 112 114 132 125 255 8,07 139 163 255 176 192 112 114 132 125 255 8,43 141 163 255 176 192 112 114 132 125 255 8,79 145 165 255 176 192 112 114 132 125 255 9,15 148 172 255 176 192 112 114 132 125 255 9,49 150 179 255 176 192 112 114 132 125 255 9,83 153 184 255 176 192 112 114 131 125 255 10,17 156 182 255 175 193 112 114 131 125 255 10,52 159 185 255 174 193 112 114 131 125 255 10,88 161 194 255 173 193 112 114 130 125 255 11,24 164 193 255 172 193 112 114 130 125 255 11,6 166 198 255 171 193 112 114 130 125 255 11,95 168 202 255 171 192 112 114 130 125 255 12,3 170 200 255 171 192 112 114 130 125 255 12,64 173 204 255 171 193 112 114 130 125 255 12,98 175 205 255 171 193 112 114 130 125 255 13,32 177 210 255 171 193 112 114 129 125 255 13,67 179 211 255 171 193 112 114 129 125 252 14,02 182 214 255 171 194 112 115 128 125 249 14,37 183 218 255 171 194 112 116 128 125 246 14,73 186 219 255 171 195 112 116 128 125 243 15,09 187 231 255 171 194 112 116 128 125 242 15,45 190 221 255 172 195 112 116 128 125 238 15,81 192 223 255 172 195 112 116 128 125 236 16,15 193 231 255 169 195 112 116 127 125 234 16,49 195 232 255 167 195 112 116 127 125 232 16,83 196 229 255 165 195 112 116 126 126 230 17,18 198 230 255 163 195 112 116 126 126 228 17,54 199 229 255 161 195 112 116 126 126 227 17,9 201 222 255 160 195 112 116 125 126 225 18,26 200 234 0 26 193 112 116 125 126 226 Tuesday 20 January 2009 16:51:44 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 MARKER STAMP /min mg/R V °C 0 1491 31,8 2,7 56,7 0,46 1575 32,4 2,86 56,7 0,93 1659 33,2 2,94 56,7 1,39 1722 34 3 56,7 1,86 1827 35 3,14 56,7 2,32 1911 35,4 3,14 56,7 2,78 2016 35,2 3,26 56,7 3,25 2100 35,2 3,2 56,7 3,71 2184 35,2 3,28 56,7 4,17 2268 35,2 3,3 56,7 4,64 2373 35,2 3,4 55,8 5,1 2436 35,2 3,42 55,8 5,57 2520 35,2 3,44 55,8 6,03 2604 35,2 3,5 55,8 6,49 2688 35,2 3,54 55,8 6,96 2751 35,2 3,54 55,8 7,42 2835 35,2 3,62 55,8 7,89 2898 35,2 3,62 55,8 8,35 2982 35,2 3,68 55,8 8,81 3024 35,2 3,62 55,8 9,28 3108 35,2 3,74 55,8 9,74 3171 35,2 3,74 55,8 10,21 3234 35,2 3,74 55,8 10,67 3297 35 3,76 55,8 11,13 3339 34,8 3,82 55,8 11,6 3402 34,4 3,84 55,8 12,06 3465 34,2 3,78 54,9 12,52 3507 34,2 3,88 54,9 12,99 3549 34,2 3,84 54,9 13,45 3612 34,2 3,84 54,9 13,92 3654 34,2 3,82 54,9 14,38 3717 34,2 3,9 54,9 14,85 3738 34,2 3,88 54,9 15,31 3780 34,2 3,84 54,9 15,78 3843 34,2 3,92 54,9 16,24 3885 34,2 4,02 54,9 16,7 3906 34,2 3,98 54,9 17,17 3948 34,2 3,92 54,9 17,63 3990 34,4 4,06 54,9 18,1 4011 34,4 4,06 55,8 18,56 4053 34 4,06 54,9 19,02 4074 33,6 4,02 55,8 19,49 4095 33,4 3,92 55,8 19,95 4137 33 3,96 55,8 20,42 4158 32,6 3,98 55,8 20,88 4179 32,2 3,9 55,8 Tuesday 20 January 2009 16:48:07 028 906 021 B 1,9l R4 EDC SG D44 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 1407 847,9 731,5 4,7 0,46 1470 847,9 818 4,7 0,93 1554 847,9 847,9 4,7 1,39 1617 847,9 847,9 4,7 1,85 1701 847,9 847,9 4,7 2,32 1764 847,9 847,9 4,7 2,78 1869 847,9 847,9 4,7 3,25 1953 847,9 847,9 4,7 3,71 2037 847,9 847,9 4,7 4,17 2100 847,9 847,9 4,7 4,64 2184 847,9 847,9 4,7 5,1 2289 847,9 847,9 4,7 5,56 2373 844,6 847,9 4,7 6,03 2457 847,9 847,9 4,7 6,49 2520 847,9 847,9 4,7 6,96 2604 847,9 847,9 4,7 7,42 2688 847,9 847,9 4,7 7,88 2751 847,9 847,9 4,7 8,35 2814 847,9 847,9 4,7 8,81 2898 847,9 847,9 4,7 9,28 2961 847,9 847,9 4,7 9,74 3024 847,9 847,9 4,7 10,2 3108 847,9 847,9 4,7 10,67 3150 847,9 847,9 4,7 11,13 3234 847,9 847,9 4,7 11,6 3297 847,9 847,9 4,7 12,06 3360 847,9 847,9 4,7 12,52 3402 847,9 847,9 4,7 12,99 3444 847,9 847,9 4,7 13,45 3507 847,9 847,9 4,7 13,92 3570 847,9 847,9 4,7 14,38 3612 847,9 847,9 4,7 14,85 3675 847,9 847,9 4,7 15,31 3717 847,9 847,9 4,7 15,77 3759 847,9 841,2 4,7 16,24 3801 847,9 827,9 4,7 16,7 3843 847,9 821,3 4,7 17,17 3885 847,9 811,3 4,7 17,63 3927 847,9 804,7 4,7 18,1 3948 847,9 798 4,7 18,56 3990 847,9 791,4 4,7 19,02 4011 847,9 784,7 4,7 19,49 4053 847,9 778,1 4,7 19,95 4074 847,9 774,7 4,7 20,42 4095 847,9 768,1 4,7 20,88 4116 847,9 761,4 4,7 21,34 4137 658,4 768,1 4,7 Wednesday 14 January 2009 19:55:15 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 1470 1530 1060,8 30,7 0,36 1512 1723,8 1142,4 33,5 0,72 1575 1764,6 1254,6 35,1 1,08 1659 1805,4 1366,8 36,7 1,43 1764 1856,4 1509,6 39 1,8 1848 1907,4 1652,4 40,2 2,16 1953 1948,2 1774,8 47 2,52 2037 1948,2 1897,2 51 2,88 2121 1948,2 1999,2 55,8 3,24 2205 1948,2 2050,2 57,8 3,6 2310 1948,2 2121,6 62,6 3,96 2394 1948,2 2172,6 67,3 4,31 2478 1948,2 2223,6 70,9 4,67 2562 1948,2 2264,4 75,3 5,03 2667 1948,2 2244 76,1 5,39 2730 1948,2 1876,8 59,4 5,75 2814 1948,2 1601,4 54,2 6,11 2898 1948,2 1581 51,8 6,47 2982 1948,2 1642,2 52,2 6,83 3066 1948,2 1683 51,8 7,18 3150 1948,2 1723,8 51 7,54 3234 1948,2 1744,2 49,8 7,9 3318 1948,2 1785 51,4 8,26 3381 1938 1815,6 50,2 8,61 3465 1938 1836 50,6 8,95 3528 1927,8 1866,6 50,2 9,31 3612 1927,8 1887 51 9,67 3696 1917,6 1887 49,8 10,03 3759 1907,4 1897,2 51 10,39 3843 1907,4 1897,2 51 10,75 3906 1897,2 1897,2 51,4 11,11 3990 1907,4 1897,2 51,4 11,47 4053 1887 1876,8 52,6 11,82 4095 1856,4 1846,2 52,6 12,19 4179 1836 1846,2 54,2 12,55 4242 1815,6 1856,4 55,4 12,92 4137 1091,4 1785 94,4
  11. termostat wydaje mi sie ze jest w porzadku...ale zwroce teraz bardziej na niego uwage!!!ale nadal nie wiem czy te nowe logi sa juz wporzadku???????czy takie sobie????
  12. masz racje teraz to widze..poprostu za szybko spojrzalem ...ale powiedz mi jeszzce czy takie logi sa juz zadowalajace???czy nadal wskazuja na kierownice w turbawce??czy moze na cos innego jeszcze
  13. a to ze w grupie 003 z 3 kolumnie wrtosci zmienily sie z 850 na 250 to dobrze??w tych wczesniejszych logach tak nie mam...czyli tak jak mam teraz to powinien sie martwic czy narazie dac sobie spokój??bo teraz to ja juz chyba jestem troche przewrazliwiony :naughty:ostanio moja bimbałka mnie zawiodla,oprocz tego musialem jeszcze bawic sie z pompka od centralnego,a to tez drogi gips ale na szczescie sa sobie poradzilem bez kupowania calej....
  14. wlasnie wymienilem jeden wezyk...nie wiem w sumie czy cos pomoglo chociaz mi sie wydaje ze troche lepiej...nie wpada w tryb awaryjnyy i nie wyskakuja zadne bledy!!!ale nie jestemm pewien czy nie powiniem lepiej sie zbierac... znowu zrobilem logi dynamiczne grupy 003 i 011..rzuccie okiem na nie czy cos sie poprawilo czy nadal cos nie tak...ja ich nie bardzo rozumiem....z gory dziekuwa[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 13:19_________________________________________________a zapomnialem sie jeszcze zapytac czy to normalne ze gdy robilem logi grupy 011 BS i patrzylem jak sie sztanga rusza to po pewnym czasie wsyskaiwal mi ERROR...ale jak znowu to uruchomilem to bylo normalnie tylko ze po pewnym zcasie znowu error...tak ma byc??bo ktos mi napisal zeby popryskac wd40 i tak poruszac sztanga w tym 011BS przez godz okolo...a ja po kilku minutach mam error!!zerknijcie jeszcze na logi po takim zabiegu i wymienieniu jednego wezyka Wednesday 21 January 2009 12:20:30 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 1701 850 745 4,8 0,36 1827 850 850 4,8 0,72 1911 850 950 4,8 1,08 2016 850 1010 4,8 1,44 2121 850 1075 4,8 1,8 2226 850 1095 4,8 2,16 2310 850 985 4,8 2,51 2415 850 930 4,8 2,87 2520 850 910 4,8 3,24 2604 850 905 4,8 3,59 2688 850 905 4,8 3,95 2793 850 910 4,8 4,31 2877 850 915 4,8 4,67 2961 850 920 4,8 5,03 3066 850 935 4,8 5,39 3150 850 935 4,8 5,75 3255 850 940 4,8 6,11 3339 850 940 4,8 6,47 3402 850 945 4,8 6,82 3507 850 965 4,8 7,18 3591 850 965 4,8 7,54 3675 850 960 4,8 7,9 3759 850 955 4,8 8,26 3843 850 950 4,8 8,62 3906 850 955 4,8 8,98 3990 850 895 4,8 9,33 4137 850 835 4,8 9,69 4158 850 815 4,8 10,04 4221 850 830 4,8 10,4 4305 850 815 4,8 10,75 4200 850 635 4,8 14,35 2814 250 455 4,8 14,7 2814 250 455 4,8 15,06 2793 250 460 4,8 15,42 2772 250 460 4,8 15,77 2751 250 460 4,8 16,13 2730 250 460 4,8 16,49 2730 250 460 4,8 16,85 2709 250 460 4,8 17,2 2667 250 460 4,8 17,56 2646 250 460 4,8 17,92 2625 250 465 4,8 18,28 2604 250 465 4,8 18,64 2604 250 465 4,8 19 2583 250 470 4,8 19,37 2562 250 465 4,8 Wednesday 21 January 2009 12:21:52 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 1785 1866,6 1458,6 39,4 0,33 1848 1907,4 1642,2 48,2 0,7 1932 1948,2 1805,4 53,8 1,05 2016 1948,2 1917,6 56,2 1,41 2100 1948,2 2009,4 58,6 1,77 2163 1948,2 2080,8 62,2 2,13 2247 1948,2 2131,8 65,7 2,49 2331 1948,2 2152,2 67,3 2,85 2415 1948,2 1897,2 57,4 3,21 2478 1948,2 1734 53,8 3,57 2562 1948,2 1652,4 50,2 3,93 2625 1948,2 1672,8 49,8 4,28 2688 1948,2 1723,8 49,8 4,64 2772 1948,2 1754,4 49 4,99 2856 1948,2 1795,2 49,4 5,35 2919 1948,2 1825,8 48,2 5,69 2982 1948,2 1866,6 48,6 6,05 3066 1948,2 1897,2 47,8 6,4 3129 1948,2 1917,6 49,4 6,76 3213 1948,2 1938 49,4 7,12 3276 1948,2 1948,2 49 7,48 3339 1948,2 1938 49,4 7,84 3402 1948,2 1938 50,6 8,2 3486 1948,2 1948,2 50,2 8,56 3549 1948,2 1948,2 51,4 8,92 3612 1948,2 1948,2 52,2 9,28 3675 1948,2 1948,2 51 9,64 3738 1948,2 1948,2 51,8 9,99 3801 1948,2 1958,4 52,6 10,35 3864 1948,2 1958,4 53,4 10,71 3927 1948,2 1948,2 52,6 11,06 3990 1948,2 1968,6 53,4 11,42 4053 1938 1978,8 55 11,78 4116 1917,6 1978,8 56,2 12,14 4179 1907,4 1978,8 58,2 12,5 4242 1887 1927,8 55,4 12,85 4284 1866,6 1887 57,8 13,21 4347 1846,2 1856,4 58,2 13,57 4179 1091,4 1723,8 94,4 13,93 3465 1060,8 1254,6 59,8 14,29 2877 1040,4 1122 59
  15. MOZE MI KTOS JESZCZE NAPISAC O KOSZTACH??ile czyszczenie ??a ile regeneracja???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...