Skocz do zawartości

Paweł102

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paweł102

Osiągnięcia Paweł102

0

Reputacja

  1. Podstawiłem jeszcze zdjęcia środka. Znaczek na grilu już jest obecnie poprawiony podobnie jak usunięte z klapy 1,9tdi (zdjęcia robiłem zaraz po założeniu zderzaków i listew). Felgi mogły by być 18 czy 19, ale musiałbym obniżać zawieszenie, żeby strasznie nie wyglądało. Poza tym jeżdżę głównie po mieście i zaliczam sporo krawężników, a na 17 przy oponie 235 można jeszcze spokojnie na nie wjeżdżać. Dodatkowym argumentem za 17 było to że je dostałem i nie płaciłem za nie. Dokupiłem tylko felgi, bo fabrycznie był na 15.
  2. Postanowiłem pokazać moją niuńkę. Srebrny avant z 2004r. Był to zwykły seryjniak (4xel. szyby, pakiet chrom i drewno, czarna skórzana kierownica, 2x podłokietnik, zawias seryjny, radio concert i to tyle). Postanowiłem troszkę ją poprawić. Zmiany: -wirusik MR MOTORS -felgi ATT 17" + opony vredestein ultra sessanta 235/45 -podwójny układ wydechowy z 2.5 tdi + końcówki 90mm ścięte -przedni zderzak sline z grilem i kratkami -tylny zderzak sline -listwy drzwiowe s4 -spojlerek na klapę -progi, zderzaki i dokładki w kolor nadwozia -znaczki sline -usunąłem jeszcze znaczek 1,9tdi i na razie to tyle
  3. Nie szarpie na innych biegach. Na 4ce mogę spokojnie ciągnąć do czerwonego. Problem pojawia się tylko jak sprzęgło jest porządnie rozgrzane, no i oczywiście muszą siedzieć przynajmniej 4 osoby. Jak jadę sam to jest ok i na razie nie chciałbym zmieniać sprzęgła. Czyli najlepszym lekarstwem będą lżejsze buty w towarzystwie
  4. Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji). Poślizgu nie ma na 4tym biegu. Zaczyna się dopiero na 5tce przed 3tys obrotów - wtedy obroty momentalnie wskakują na okolice 3600 i muszę trochę zmniejszyć gaz
  5. Zmniejszam gaz i jest ok, albo wrzucam 6tkę. Jak wolniej przyspieszam jest ok. Uślizg pojawia się dopiero jak przejadę min 50-100km na trasie (pojawia się na 5 i 6 biegu). Autko ładnie się rozpędza, łapie spokojnie dobre 230 na zegarach(niecałe 220 w nawigacji).
  6. Jak się nie pomyli :polew: Byłem w ASO, ale niestety auto z Włoch i lipa.
  7. Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę. Pozdrawiam bo to pewnie takie 170 tys... :gwizdanie: Faktycznego przebiegu to pewnie większość osób nie jest pewna.
  8. Tak pytam, bo zawsze człowieka ciągnie do większej mocy. U siebie mam program zrobiony u Witka na 169 KM i 387Nm i jak jadę z 4ma osobami i dam w podłogę to potrafi złapać poślizg (tak +1000 obrotów). Podejrzewam, że to powoli zbliża się koniec sprzęgła(mam już przejechane niecałe 170tys. km). Ale z tego co piszesz to dobre seryjne sprzęgło daje radę. Pozdrawiam
  9. Zapier**la jak ta lala , tylko nie mam gdzie bo wiecznie śnieg napier**la .... :polew: Michał , jest po prostu :kox: Cześć A jak przy tej mocy wytrzymuje sprzęgło, czy posiadasz seryjne? Pozdrawiam
  10. Dzięki za informacje, orientujecie się ile by kosztował taki nowy wydech
  11. Witam Chciałbym zmienić układ wydechowy na podwójny, prośba o informację czy cenowo warto zakupić ten wydech. http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-03r-2-5tdi-tlumik-i1353223335.html Pozdrawiam
  12. mówisz że kucy jej brakuje bo włoszka wklejkę mi wsysło z konikami wszystko ok WitamTeż masz ściągniętą z Włoch. Nalepek oczywiście też nie było. Byłem w serwisie i sprawdzili tylko kolor nadwozia i tapicerki. Odnośnie odtworzenia naklejki - zero szans. A moc - w serii na hamowni u Rogala było 153KM. :> Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...