Skocz do zawartości

noran

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O noran

Osiągnięcia noran

2

Reputacja

  1. Hejka! Czyli rozumiem że trzeba zdjąć tapicerkę Tak? Czy ona jest tylko na srubkach czy tez zatrzaski są. A nie da sie tej dziurki w membrance zakleic?
  2. nie dobrze , zwroc uwagę nie na blotnik tylko jak jest pod spodem i porównaj do tyłu
  3. Dodaję fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4a980f7369f3f88.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fd95fc8091b3b9b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1771141e14b4ff5f.html Jak mówie tył jest w porządku, ale przód szkrobie spodem czasem
  4. walnę jutro, bo wszedłem na wątek po kilku dniach zobaczyć czy coś nie przybyło. pioteros, dzięki za opcję ale na 12 stówek napewno się nie zdecyduję Natomiast coś trza zrobić, bo przyglądam się każdemu B5 i stoja wyżej. Coś u mnie napierdoliło. Amory sprężyny czy wsztsko naraz. Moim zdaniem jednak problem w sprężynach Kraft, które po 2 latach okazały się gównem, zużyte amory od nowości 14 lat no i wybite poduszki. Przy czym głownie obstawiam sprężyny.
  5. ok dzięki, zmieniłeś mój sposób myślenia. wszedłem na VAGCAT i wszystko teraz rozumiem. Jeśli chodzi o KAYABA to mają dla quattro te same spręzyny dla 1,9, 2,4, 2,6 i 2,8, natomiast inna dla 2,5TDi. Tylna oś jest taka sama dla wszystkich silników. Można by dobierac jeszcze z passata albo superb. Ale jak się zdecyduję na grzebanie w zawieszeniu to chyba wybiore do 2,5TDI. I zrobię na razie tylko przednia oś. tomasz, masz na mysli nowe gumy - mocowanie amora?
  6. Dzięki. Zachowałem starą spręzynę ma białą i 3 brązowe. Dodsaję także zdjęcię wlepki.
  7. Koła standard 15" 195/65. Myślałem o tym, ale chodzi o to że coś tu nie gra z tym prześwitem. W modelach przed liftem też takie same koła ale prześwit zarąbisty. Co do sprężyn, ryba, rozumiem że 2,8 ma twardsze sprężyny bo silnik cięższy? W katalogu zfparts, sprężyny sachs pasują na wszystkie modele czy tam 2,8 czy 1,9, czy przed liftem czy po , czy Q czy FWD. Rozróżniają dwie sprężyny na przód dla B5 z klimą czy bez.
  8. Podpinam się, wkurza mnie że walę spodem jak zjeżdzam z górki na poziomy parking - wszystkie głowy w moja stronę, jakby Putin już przybył w MIGu. Miałem pęknięcie spręzyny z przodu w Q. Zamieniłem na to co było pod reką Kraft chyba, najoierw widac było po odbiciu nieba w masce że auto poszło do góry, ale teraz jz sam nie wiem może siadło przez gówniana stal albo co. Jak patrze na B5 przed liftem to mają taaaki przeswit. A moją niunie trza tyłem do krawężnika parkowac bo hokkej schodzi przy cofaniu. Więc pytanie brzmi jak zrobić przświt jak w B5 do 1999r. Pozdrawiam.
  9. Też naprawiłem tak jak Łukasz poradził. W pompce jest małe okienko, otwieramy i regulujemy przez doginanie blaszek. I przestało wyć. I bagażnik zaczął się otwierać.
  10. noran

    Problem z centralnym zamkiem

    Też mam ten błąd, przy otwarciu drzwi pompka pracuje bardzo długo. Wyjąłem pompkę i odłączyłem wężyki po kolei. A wylot pompki zamykałem palcem. Przy wężyku o małej średnicy bez zmian ale przy grubszym po zamknięciu go palcem pompka przestała długo pracować. Ale zamki tez nie działały. Oznacza to nieszczelność układu w drzwiach. Tylko w których? Wszystkie otwierają się i zamykają. Musi to być nieszczelność minimalna, ale muszę ją znaleźć bo ponoć może się spalić pompka. Poza tym nie działa otwieranie bagażnika i czuję że jest to jakoś powiązane. Nie będę rozbierać wszystkich drzwi po kolei, tylko będę ściągał gumowe harmonijki i uciskał wężyki aż to coś da. Chyba że ktoś ma inny pomysł? Aha no i nie będę na razie zmieniał pompki. ---------- Post dopisany 19-07-2013 at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 18:16 ---------- gdzieś znalazłem radę opisaną przez lukaszxxx chyba (sorki jeśli pokręciłem). Lukasz poradził wyregulować pompkę w następujący sposób. Przy dwóch wężykach jest mała klapeczka. Trzeba ją ostrożnie! (ja swoją złamałem) otworzyć przez podważenie z przesunięciem. Widzimy w środku jakby strzałkę która chodzi w dwie strony podczas otwierania/zamykania i dotyka krańcowej blaszki kontaktu. Właśnie u mnie nie dochodziła przy otwieraniu prawie o połowę drogi. Więc blaszkę podginamy i wszystko działa. Nieszczelność chrzanic bo wszystkie zamki działają. Aha no i bagażnik zaczął się otwierać. Pozdrawiam.
  11. Witam wszystkich! Ja kupuję olej na Lasówka w Krakowie. Chłopaki mają też sklep internetowy motul.krakow.pl. Od środka sklep wygląda tak jak magazyn, półki wypełnione olejem motul rożnych gatunków i w różnych pojemnościach od litrowych do beczek chyba 60L. Wszystko wygląda na ori i wierzę, że takie jest gdyż od 2009 r leję do niuni motul 505 01, w dyfrze i skrzyni też mam gear300, chociaż mój mechanik zalecał tylko ori no ale cena była w ten czas zaporowa, więc zaryzykowałem - niunia lata i nic jej się nie dzieje (od strony oleju:-) Czemu motul? bo jest tańszy. Zapłaciłem w tym tygodniu powołując się na klub A4 za 5l oleju, filtr i płyn do spryskiwaczy zimowy też 5l - 172 zł. A taki castrol edge ze specyfikacją 505 01 kosztuje w SElgros prawie 200 za 4L+1gratis. To jest też okazja, bo niunia wymaga dolewki tak trochę ponad pół litra między wymianami. Nie wiem jak wygląda to cenowo przy wysyłce, ale wszystkim z okolicy Krakowa polecam podjechać przy okazji. Natomiast nie kupuję oleju ani masła na allegro. Pozdrawiam ;-)
  12. Hehe, u mnie po wymianie rozrzadu tez bylo -1,1, wrocilem i kazalem zmienic na "0". Po pół roku sprawdziłem dla sportu i było wówczas dokładnie +1,1. Zmieniłem na 0 i jest 0. A potem mechanik sie interesował z usmieszkiem czy nie wzrósł kąt po rozciągnięciu paska. A przez minę mu aż świeciło, "takie to stare i głupie żeby młodocianów na forach słuchac i cytowąć". Praktyka górą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...