Skocz do zawartości

gapuk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gapuk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gapuk

0

Reputacja

  1. Mam boscha z wyjmowanymn wkladem. czyscilem sprayem do czyszczenia urzadzen elektronicznych. Pachnie jak spryt ale nie bede probowal nie dokladnie wiem ktore czesci powinienem wyczyscic wacikiem, do tych metalowych blaszek jest bardzo slaby dostep - wacik nie wchodzi Sproboje jeszcze raz czystym spirytusem...[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 17:58_________________________________________________Termostat wymieniony, plyn tez. Wszystko ori. Bez kanalu ma kobylkach, godzinka roboty. Stoji teraz bite 90 na zegarku, na vagu 87-93max. Gitara dzisiaj nowe logi na przeplywke. Dziekuje panowie magicy
  2. Jak byscie jeszcze mogli mi napisac marke i numer przeplywomierza do afn bylbym wdzieczny. Dzieki
  3. bardziej niz w poprzednich logach przed czyszczeniemv ?? :/#
  4. Przeplywomierz wyczyszczony Tempetatura na klimatroniku ok 71st. Termostat wymienie razem z rozrzadem za tydzien. Rury juz szczelne. Zrobilem nowe logi dynamiczne (data 17y sierpnia) http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20030.html - 000 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20027.html - 001 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20031.html - 003 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20032.html - 004 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20028.html - 008 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20029.html - 010 http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_20033.html - 011 Problem polega na tym ze nie czuje kopa od turbo. Mialem wczesniej citroena 1.9td i tam czulem turbinke duzo mocniej. Tym sie sugeruje. Pozdr.
  5. mam problem z termostatem. mieszkam w UK i wydaje mi sie ze bedzie problem z kupieniem w aso, a na ebay'u sa same jakies dziwne marki. jakies gates albo bez nazwy wogole hmmm. [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 00:24_________________________________________________Czytalem wlasnie wątek przepływomierz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4717 i jest tam napisane ze powinienem miec firmy Pierburg, a mam bosch. Czy jest to jakis problem czy to po prostu zamiennik ?
  6. Filtr powietrza zmieniany tydzień temu [bOSCH]. Temerature potrzebna do logów moj silnik osiąga tylko w korkach w upały musialem go trzymac z 5 minut na 3-4tys.obr zeby wskoczyl na 90st. Normalnie mam na liczniku 70do80st. Wymienie termostat, posprawdzam rury bo ostatnio sporo grzebałem i zrobie lepsze logi. Dzieki [br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 22:50_________________________________________________Sprawdzalem rure od filtra do turbo i znalazlem nieszczelnosc rurki wchodzacej od gory. Na,dodatek splywa nia olej chyba. Nie wiem czy to norma, chyba nie
  7. hehs. logi dynamiczne robiłem sam na trasie szybkiego ruchu w zaj... deszcz, no i musiałem mijać auta bo na 4tym biegu do 4200obr. trzeba sie troszeczke rozpędzić. Dzięki wielkie za porady, ogarne temat i zrobie nowe nowe porządne logi. Super odpowiedź
  8. http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A6-A4-A3-VW-CRUISE-CONTROL-INDICATOR-STALK-S3-S4-/270617580094?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM bo ja juz zwariowalem ktora jest dobra :/
  9. Moj pierwszy raz, nie bardzo ogarniam jak to uporządkować. Ale spróbuje Statyczna grupy normalnie: 000, 001, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19742.html 004, 007, 013 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19739.html 015, 018, 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19745.html basic settings: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19738.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19741.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19743.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19744.html Dynamiczna 000, 001, 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19742.html 004, 008, 010 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19740.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gapstar_19744.html Mam nadzieje ze będzie ok :/ Z góry dziękuje serdecznie. Pozdr
  10. Dzieki. U mnie wlacznik od stopu chyba bo pedaly zmienialem. Na razie ok.
  11. Mam to samo. Jak jade na 5tym biegu dluzej zaczyna mi mrugac. A jak zaczne hamowac to przestaje. Nie wyczuwam zadnej zmiany mocy, wszystkie inne wskazniki ok. Auto odpala bez problemu. Swiece grzeja sie w sekunde, a to chyba wskaznik nagrzania swiec... hmm.
  12. Ja 2 dni walki. Wiercenie, mlotek etc. Jedna strona, he. Problem u Mnie byl wiekszy chyba dlatego ze mam auto w Anglii i zawieszenie bylo fabryczne, czyli 11 lat [ 200tysięcy kilometrow zapiekania ] Wady i zalety dobrych dróg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...