Do tej pory tylko czytałem , czytałem i ....się nie doczytałem. A przeszedłem całe forum. Tematy raczej okołopodobne.Takie odniosłem wrażenie i chyba się nie mylę.
Objawy : 1- po włączeniu stacyjki i zapaleniu kontrolki świec żarowych, gaśnie ona ( tylko jeden raz ) na ułamek sekundy, następnie normalnie się świeci z czasem odpowiednim do zewnętrznej temperatury, czyli świece żarowe raczej odpadają .Po uruchomieniu silnika kontrolka potulnie gaśnie i w czasie pracy się nie zapala.
2. Silnik po uruchomieniu natychmiast gaśnie.Dzisiaj przed wyjazdem do sklepu zgasł około 4 razy za nim ruszyłem ( był zimny w garażu ). Przy wyjeździe ze sklepu do domku około 7 razy ( o, tu już miał temp. około 60 stopni ). Jeżeli nie ma tej przypadłości, silnik odpala niezależnie czy ciepły czy zimny za 1 -ym razem.
Dwa tygodnie temu miałem podobny przypadek, który dzisiaj się powtórzył.
Oczekuję panowie na jakieś wskazania, przypuszczenia,konkrety. Wiem,że raczej podpięcie pod V-aga mnie nie ominie. Ale jakieś pojęcie , co do tematu też się przyda.
Kilka danych. 1. Osobiście kupowałem u niemca. Przebieg 132 ooo km, udokumentowany w/g książki serwisowej, którą posiadam. Wszystkie sprawy np. rozrząd , paski były wymieniane na czas, dlatego przy maszynie nic nie grzebałem. Teraz mam informację na wskaźniku km , że zbliża się Ins 2 , czyli duży przegląd, jeszcze około 2 ooo km lub w czerwcu.
Pozdrawiam, Pawiowy. Może ktoś z Ełku cosik podpowie, oczywiście od innych wskazówki również mile widziane. :eek: