Skocz do zawartości

starter2

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O starter2

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Busko-Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia starter2

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany Przy wymianie węża rozpięły się dwie rurki z wężyków takiego trójnika Dziękuje.
  2. Witam Strzelił mi wąż od turbiny ten krótki 6cm ale po wymianie nadal jest brak mocy. proszę o analizę. http://vaglog.pl/log_279758.html http://vaglog.pl/log_279759.html
  3. a który czujnik temperatury jest odpowiedzialny za załączanie świec?
  4. właśnie chodzi mi o przyczynę nie załączania świec skoro powinny się chyba załączyć bo ciężko odpala. czy można jakoś spowodować załączanie świec w takim przypadku?
  5. silnik po nocy -17* odpala bez większego problemu ale po zagrzaniu silnika i po około godzinnym postoju -15* przy próbie odpalania świece się nie załączają i trzeba długo kręcić żeby odpalił. co to może być uszkodzone?
  6. ale co ma kostka do braku możliwości włożenia kluczyka do stacyjki?
  7. po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ciężko go jest z powrotem włożyć trzeba użyć sporo siły (trzyma chyba jakaś zapadka). Niezależnie czy na oryginalnym kluczyku trochę wyrobionym czy też na nowo dorobionym. Co mam robić. Wymienić całą stacyjkę czy można wymienić tylko wkładkę tylko nie wiem gdzie ją dostać.
  8. zauważyłem że od 3 tygodni trzeba długo kręcić aż odpali, sprawdziłem kąt wtrysku jest 44 czy to może być przyczyną złego odpalania? Wystarczy 30 min postoju i już musi ze 3 sekundy kręcić, zauważyłem jak temperatura była powyżej zera to lepiej odpalał ale też z kłopotami, świece żarowe sprawdzone. Może kupić zaworek zwrotny i go wstawić między pompą a filtrem?
  9. Dziękuję za pomoc Szymoonk mam do ciebie pytanie czy zlokalizowałeś skąd ta woda się bierze pod wykładziną bo u mnie jest tak samo mokro.
  10. starter2

    [B5 AFN] Wyciek paliwa

    ja mam wyciek w górnej części pompy między żeliwnym korpusem a aluminiową górą, jest tam trójkątna śruba której nie mogę odkręcić jaki trzeba do tego klucz bo w sklepach nie mogę dostać takiego? i czy można w ogóle odkręcać tą aluminiową górę pompy?
  11. to mam kręcić do góry czy na dół? bo jedni piszą że prawy inni że lewy
  12. to prawy czy lewy jest gwint?? ja próbuje odkrecic w lewo bo tak wyczytałem i nic ale chyba juz mi się śruba obrobiła ;( ;( ;(
  13. witam żeby wyjąć ten wentylator to trzeba rozbierać przód samochodu czy jest jakiś inny sposób?
  14. czekamy na fotkę ja mam to samo ale nie mogę zlokalizować tego odpływu od spodu żeby go przeczyści (czy trzeba zdejmować osłonę termiczną od rury wydechowej?)
  15. a może mi ktoś napisać jak wymontować alternator Boscha w moim silniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...