Skocz do zawartości

lukipuki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukipuki

Osiągnięcia lukipuki

0

Reputacja

  1. Czyli generalnie jest to uszkodzenie mechaniczne….bo myślałem na początku że to może jakiś elektroniczny sterownik skrzyni poszedł. A powiedz mi u nas nie polecasz regeneracji skrzyni, bo nasi mechanicy się na tym dobrze nie znają czy nie mają odpowiednich maszyn? Wspomniałeś o regenerowanej skrzyni w Niemczech…znasz kogoś kto sprowadza takie regenerowane skrzynie?
  2. A ten kosz sprzęgła i regeneracja sprzegła to jakie mogą być w przybliżeniu koszty i czy może znacie jakiegoś dobrego mechanika od automatów w Warszawie lub okolicach?
  3. Witam Posiadam Audi A4 Avant z 2000r. z silnikiem 1,9 TDI o oznaczeniu AHU z automatyczną skrzynią biegów( 4-biegową nie wiem które dokładnie oznaczenia we wlepce oznacza skrzynie ale chyba to jest to : LZ5K/LZ5K N4G/BN). Problem mam ze skrzynią automatyczną ponieważ wczoraj wyjeżdżając z pracy -wycofywałem na wstecznym biegu a następnie wrzuciłem D , samochód ruszył potem dodałem gazu a po chwili poczułem coś takiego jakby wypadł bieg. Naciskałem na pedał gazu ale samochód nie chciał jechać do przodu. Wyłączyłem samochód, poczekałem kilka minut odpaliłem silnik wrzuciłem D i samochód zaczął jechać do przodu ..niestety po dodaniu gazu znów stało się jak wcześniej i samochód nie chciał jechać do przodu, Próbowałem go ruszyć z 1 biegu potem z 2 biegu i z 3 biegu…niestety zero reakcji. Działa tylko wsteczny. Czy może ktoś z was miał podobny przypadek i wie co mogło się zepsuć….bo nie wiem czy to coś w elektronice czy coś mechanicznego i jakie mogą być koszty naprawy. Z góry dziękuję za pomoc.
  4. No właśnie mnie to też bardzo zdziwiło, że Niemcy jeszcze wkładali w tym roku taki silnik, ale przynajmniej wyposażenie dali lepsze.(10 poduszek, klimatronik, podgrzewane siedzenie i kierownica, mała nawigacja, elektrycznie szyby, osiem głośników itp.)
  5. Tak się zastanawiam, że jak już zmieniałbym zacisk i jarzmo to wtedy mógłbym pomyśleć o większych tarczach powiedzmy 312mm, ale to się wiąże z wyminą felg aluminiowych na większe, bo mam 15……wiec trochę za dużo kasy na to by poszło. Wiec chyba zainwestuje w jakieś dobre tarcze i klocki podobne specyfika do DS-ów. A czy EBC green Staff to porównywalne klocki z Ds-ami?
  6. Potwierdzam z przodu mam zaciski Lucas …szkoda, że nie ma do nich ty DS.-ów i musiałem kupić Ferodo Premium(z czujnikami). Ale teraz mam pytanie czy zmieniając wielkość tarcz na 288mm i pozostawiając te same zaciski to te klocki FDS1323 podejdą wtedy czy trzeba też zacisk zmieniać na ATE?
  7. Witam Dzisiaj odwiedził sklep Inter Cars na 11 listopada w celu zakupu klocków do mojej fury. Chciałem kupić Ferodo DS Performance, ale miły Pan mi powiedział po kilku minutowym sprawdzaniu, że i owszem są takie klocki do mojej A4 ale bez czujnika…a ja mam hamulce z czujnikami. Teraz mam pytanie czy są takie klocki z czujnikami a jak tak to jaki maja numer katalogowy? Z góry dziękuję za odpowiedz Pozdrawiam Łukasz M Ps. moje A4 Avant jest z 2000r. 1,9 TDI oznaczenie silnika to AHU.
  8. A ten czujnik jest centralnie w zegarach czy umieszczony jest gdzieś przy, kołach bo czytałem na forum, że jest jeszcze jakiś czujnik przy, kołach który też jest powiązany ze wskazaniami zegarów?
  9. Temperaturę silnika miałem cały czas na 90 stopni i termostat wymieniałem w marcu tego roku. Jedyne, co jeszcze dolega mojej A4 to, że szwankuje mi licznik to znaczy, że po przejechaniu około 1 km przestaje mi działaj prędkościomierz(po prostu opada na poziom 0km/h tylko nie raz jak skrzynia automatyczna zrobi redukcje biegu to wtedy wskazówka prędkościomierza skacze mi nawet na 260 km/h a potem znów opada na 0km/h) oraz niezliczane są wtedy km jak wskazówka jest na 0km/h no i jeszcze wtedy przestaje mi działać poprawnie wskaźnik poziomu paliwa - przy skrętach samochodu wychyla się. Ale nie wiem czy te objawy miały wpływ na brak chłodzenia kilmy?
  10. Witam Przeszukałem forum szukając odpowiedzi na mój problem, ale niestety dokładnej odpowiedzi nie znalazłem. Mój problem polega na tym, że podczas szybkiej jazdy, wyprzedzania(obroty dochodziły do 5 tyś.) zdarzyło mi się, że dwa razy klima przestała chłodzić. Oczywiście w tym czasie klima była włączona. Sprawdziłem, że wiatrak się kręci i sprężarka też a przycisk ECON jest wyłączony. Włączanie i wyłączanie przycisku ECON nic nie pomogło, dopiero jak zgasiłem silnik i ponownie go włączyłem klima zadziałała prawidłowo. Dodam, że jakiś miesiąc temu wymieniłem sprężarkę klimy na nową, wiatrak na nowy, osuszacz i filtr na nowy – klima została sprawdzona na szczelność i wszystko wyszło ok. I teraz się zastanawiam, co mogło spowodować brak chłodzenia? Dodam oczywiście ze klima bardzo dobrze chłodzi i to były tylko dwa takie przypadki. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Łukasz M.
  11. Mam możliwość kupienie nowej sprężarki firmy chyba VAECO za 1200zł i teraz sie zastnawiam czy lepiej kupic nowa czy może orginalną, ale regenerowaną?A i jeszcze jedno czy przy zatartej sprężarce wystarczy wymienic sprężarke na nowa i osuszacz i przepłukać cały układ czy może przydało by sie wymienić jeszcze cos? Bo jak dzwoniłem do jednego warsztatu to mechanik powiedział że oni wymieniaja jeszcze jakis parownik i skraplacz?Ale nie wiem czy to jest konieczne...
  12. Sprawdzałem wentylator na „krótko podpięty do akumulatora ” i też nie działa. Więc chyba czeka mnie wymiana sprężarki oraz wentylatora. A czy może ktoś z was mógłby mi podąć nr, katalogowy sprężarki oraz tego wentylatora? Mój numer VIN: WAUZZZ8DZYA164384 Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam Łukasz M
  13. Witam Byłem u jednego „fachowca” i powiedział, że mogło mi paść sprzęgiełko w sprężarce, ale nie wie czy w moim modelu sprężarki jest ono wymienne czy nie? Mam teraz takie pytanie czy da się jakoś podłączyć samą sprężarkę żeby zobaczyć czy zaskoczy? Podobno można jakoś podłączyć przez czujnik niskiego ciśnienia? Ale nie wiem dokładnie gdzie tego czujnika szukać i jak to zrobić. Może ktoś już próbował zasymulować włączenie samej sprężarki? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Łukasz M [br]Dopisany: 08 Maj 2009, 09:00_________________________________________________Dodam jeszcze, że po kolejnym sprawdzeniu samochodu pod komputerem pokazał mi błąd czujnika płynu chłodniczego a jak mechanik chciał załączyć opcje sprawdzania klimatyzacji to mu wyszło, że nie ma żadnych błędów, ale powiedział mi, że coś musi być z nią nie tak, bo VAG nie może jej do końca „przeczytać” tak jakby była wyłączona. Wiec sam już nie wiem czy sprawa leży po stronie sprężarki czy może układu elektrycznego?
  14. Witam Mam takie pytanie, bo nie wiem czy mechanik nie chce mnie naciągnąć na koszty, a sprawa dotyczy klimatyzacji. Klimatyzacja jakiś tydzień temu działa normalnie, ale po kilku dniach częstego używania zaczęła coraz słabiej chłodzić aż wcale nie chłodziła. Pomyślałem, że po prostu skończył się gaz. Podjechałem do zakładu, mechanik sprawdził szczelność wszystko wyszło ok. wiec naładował mi gaz. Niestety po załadowaniu gazu i odpaleniu klimatyzacji nadał nie chłodzi. Mechanik stwierdził, że nie załącza się wiatrak oraz kompresor. Podłubał cos przy tej Klimie pomierzył i stwierdził, że prąd na cewce jest i że to sprężarka padła, bo „kółko się nie kreci” i że wymiana będzie kosztowała 2500zł. Podjechałem dzisiaj pod komputer i na komputerze oraz na panelu Klimatronika(1C) nie pokazało błędów. Teraz nie wiem czy faktycznie ta sprężarka zatarła się? Czy nie można to jakoś sprawdzić samemu czy sprężarka się zatarła i czy macie może jakiegoś zaufanego mechanika od klimatyzacji(na terenie Warszawy), który mógłby to sprawdzić i potwierdzić(szkoda tak od ręki wydać 2,5 tys)? Dodam jeszcze że przy włączeniu klimatyzacji słychać taki dźwięk jakby coś się włączało, ale wiatrak się nie kreci i nie chłodzi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Łukasz M.
  15. Chodzi i rezystancje przewodów dochodzących do licznika? Pozdrawiam Łukasz M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...