Skocz do zawartości

Trezor

Pasjonat
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Trezor

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A5 F5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2024
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DMTA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

676 wyświetleń profilu
  1. Coś tam dopisałem o wyposażeniu. Wnętrze wrzucę jak będę miał jakieś lepsze fotki.
  2. Po kilkuletnim epizodzie z Leonem Cuprą 300, czas było wrócić do ulubionej marki. Wcześniej było A4, tym razem padło na A5. Odebrana w ostatnie dni zeszłego roku, podobno jest ostatnią A5 Coupe 45TFSI sprzedaną w Polsce. Jest to wersja Competition Plus, czego na tym forum raczej tłumaczyć nie muszę. Niestety środek w piano black. Na szczęście nie patrzyłem na niego zbyt długo, więc się nie porysował i zdążyłem zabezpieczyć PPFem. 😉 Z wyposażenia trochę ponad standard, choć bez cudów: - stylizacja competition plus - s-line zewnątrz i wewnątrz - Bang&Olufsen - tempomat adaptacyjny - siedzenia sportowe S-line - ambient plus - matrixy + laser - dach czarny i przyciemniane tylnie szyby - felgi Rotor 20'' Kilka fotek po oklejeniu newralgicznych miejsc folią PPF i nałożeniu ceramiki.
  3. Kurcze w Seacie Leonie Cyprze '17 mam odwoływanie przez skrzyżowania. :-/
  4. Pacjent Audi A5 2024 (F5). System rozpoznawania znaków działa, ale skrzyżowania nie odwołują wcześniej rozpoznanych ograniczeń. Czy to normalne? Czy da się to zmienić?
  5. Dzisiaj skończyła się przygoda z szarakiem. I jak na razie przygoda z Audi też. Czas spróbować czegoś nowego. Gdzieś w Martorell już czai się Cupra, ale jeszcze raczej w częściach.;-) No a ten wątek, do zamknięcia.
  6. Garaż... marzenie. Nie ma ofert. A co do parkingu, to myślę o parkingu pod Astrą, bo Balonowa, to jednak daleko.
  7. Tego się obawiałem. Niestety ukradli łamiąc. Ewidentnie chodziło o obudowy S4.
  8. Kolego, czy gdzieś kogoś przekonuję do czegoś, że mi coś tu wytykasz btw żadne z powyższych o czym napisałeś u mnie nie występuje a furka ma nalatane już 295kkm Do tej pory NIGDY nie zapaliła mi się kontrolka dpf aż do tej pory, a winny nie był dpf tylko szajsowaty czujnik, który jest taki sam we wszystkich dieslach z dpf z grupy audi/vw/skoda/seat, i pierwsze co trzeba sprawdzić w takiej sytuacji to jest właśnie czujnik. Nieświadomi ludzie wycinają dpf bo się nasłuchali bajek i im pseudo specjaliści zalecają wycięcie bo biorą za to ciężkie pieniądze. Jestem dokładnie tego samego zdania, że póki sprawnie działa i nie powoduje żadnych złych objawów (u mnie też nie występuje żaden z wymienionych), to nie ma co się spinać i ciąć. Tym bardziej, że nikt tego za darmo nie robi. A co do czujnika różnic ciśnienia, to prawie 100tys. temu też to miałem i też wymieniłem za 150zł. --------- Post dopisany 17-02-2015 at 08:28 ---------- Kur.... 2 miesiące temu komuś spodobał się mój RNS-E, a dzisiaj w nocy ktoś się wysilił i urwał mi oba lusterka. :-( Gdybym dorwał $%^#%, to by bez rączek wrócił do domu. Nie wiecie, czy ubezpieczalnia uwzględni, że to były obudowy S4, a nie zwykłe? Miałem je od kilku lat, więc na wszelkich ich zdjęciach, czy to przy ubezpieczaniu, czy właśnie przy ostatniej kradzieży, zawsze są.
  9. Pewnie w końcu i tak będzie trzeba ciąć. A co do chipa i hamowni, to już dawno (4 lata temu), i nieprawda.:-D
  10. Nie, nie jechałem. ---------- Post dopisany 12-12-2013 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2013 at 08:48 ---------- LEDy udało się jednak naprawić.:-) A właściwie nie LEDy co instalację do nich. Jeśli komuś światło LED zaczyna rytmicznie migać, może to być podobny problem jak u mnie - problem z masą. Przy okazji przeryta dokładka zderzaka wymieniona na nową.:-) ---------- Post dopisany 13-09-2014 at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany 12-12-2013 at 10:20 ---------- Dawno nic się nie działo. Może to i dobrze, ale niestety wczoraj niemiła niespodzianka. Zapaliły mi się kontrolki świec żarowych (migająca) i kontroli spalin, no i tryb awaryjny. Podłączyłem od razu do kompa i zdziwienia wielkiego nie było, kiedy zobaczyłem: 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON Moja myśl DPF padł i będzie trzeba go wyciąć. W końcu przecież musi przyjść ten moment. No ale dzisiaj pogrzebałem trochę w necie i przypomniało mi się, że można też spróbować wymusić wypalenie filtra przez interfejs. Znalazłem jak to zrobić, rozgrzałem samochód, pojechałem na ustronny betonowy (to chyba dość ważne) parking, wyłączyłem wszystkie źródła poboru prądu, zaciągnąłem ręczny, no i do roboty. Podłączyłem kompa, włączyłem procedurę wypalania i za 30min skasowałem błędy. Jak na razie kontrolki się nie zapaliły i samochód jeździ normalnie. Wczoraj po skasowaniu błędu za 10 sekund znowu się paliły. Z racji, że na naszym forum nie znalazłem procedury dla 3.0TDI (dla 2.7TDI chyba taka sama), to zostawiam ją dla potomności. Jeśli się mylę i gdzieś jest, to dajcie znać i nie usunę żeby nie zaśmiecać. Warunki początkowe: 1. Zapłon włączony. 2. Silnik odpalony, bieg jałowy (lub P dla automatu). 3. Maska zamknięta. 4. Zaciągnięty ręczny. 5. Brak zapisanych błędów (poza jednym, który dotyczy DPFa). 6. Włączamy wszystkie odbiorniki prądu. (Nie wiem, czy wszystkie są wymagane, ale takie wyczytałem i spełniłem u siebie) Wchodzimy w: [select] [01 - Engine] [Meas. Blocks - 08] sprawdzamy 7 grupę na pozycji 2. To temperatura oleju. Wartość powinna być powyżej 70*C (u mnie nie zadziałało zanim nie dobiłem do 80*C) Dalej sprawdzamy pozycję 3 z bloku 104. Podobno ta wartość musi być poniżej poniżej 68g dla bezpieczeństwa samochodu. Oznacza zapełnienie filtra. Jesteśmy już w [01 - Engine], wybieramy [Coding-II - 11] i wpisujemy 10016 i klikamy "Do It!". Jeśli obroty skaczą do około 1500obr/min, to oznacza, że procedura się rozpoczęła. W trakcie można podglądać bloki 100, 101 i 102, które zawierają interesujące informacje. Dlatego wybieramy [Meas. Blocks - 08] I wprowadzamy numery grup 100, 101 i 102 [Go!] Wartości w nich to: MVB 100.1: (gr 100, pozycja 1 itd) Prędkość obrotowa silnika MVB 100.3: "Licznik regeneracji", jak dojdzie do 255 to koniec procedury MVB 100.4: Stan regeneracji, 0 - brak, 1 - proces anulowany MVB 101.4: Stan regeneracji (001 - Rozgrzewanie, 010 - Regeneracja, 100 - Schładzanie) MVB 102.1: Temperatura przed katalizatorem MVB 102.2: Temperatura przed DPFem Wychodzimy po poprzez [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Procedura kończy się kiedy obroty spadają do wartość sprzed procedury, czyli około 800obr/min. W trakcie temperatura w koło samochodu jest naprawdę spora, więc stąd lepiej chyba na jakimś twardym podłożu, a nie np. na opadniętych liściach.;-) Po regeneracji sprawdziłem jeszcze raz grupę MVB 104.3 i spadło do 0,5. Błąd skasowałem i na razi samochód jeździ jak wcześniej. Może komuś się przyda.
  11. W sumie jeszcze nad tym nie myślałem, ale dla mnie samochód zawsze jest na sprzedaż. Kwestia tylko propozycji ceny.;-)
  12. Nie przewidziało się. Byłem odwiedzić brata. A LEDy oczywiście nadal są. Dzięki. Co do LEDów, to rezane z A6. Na forum opisane. ---------- Post dopisany 02-12-2013 at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2013 at 21:17 ---------- Niestety dobiegło końca bezproblemowe korzystanie z rezanych z A6 ledów. Prawa, zewnętrzna lampa przestała świecić. W związku z tym mam pytanie, czy znacie kogoś, kto podjąłby się naprawy/wyrezania od nowa jednej lampy? Bo chyba kompletu od razu nie ma co robić.
  13. Dobrze rozumiem wcześniejsze wpisy, że 8E0807521A, to dokładka S-line z rurami na dwie strony? Potrzebuję do 3.0TDI.
  14. B8, czy B7, w Twoich rękach zawsze się robi fajną zabawką.;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...