Skocz do zawartości

v2.46

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O v2.46

Osiągnięcia v2.46

0

Reputacja

  1. głównie chodziło mi własnie o moment i sprawdzenie stanu silnika a faktycznie fabryka dała bonus tak czy siak to skonczyło by sie na takim wyniku (czy byló by 150 czy 180) bez dalszych modów koniec . wrazenia z jazy miłe poprostu mocniej ciągnie a w q moment potrzebniejszy
  2. silnik to totalna seryjna ameryka w manualu i quattro miało byc to samo co bfb moim zdaniem jak na fabryke całkiem niezle, a po modzie czuc roznice.wiem ze wynik nei powala ale wtryski na wiecej nie pozwalają turbo oczywiscie ko3
  3. witam moze byc inny nr byle zwrotnica od b5 w b6 był inny wahacz dolny przedni i aby przegób pasował a kąt pochylenia jesli masz q powinien wynosic -50 +-25 min a jeli oska to -30+-25
  4. witam napewno skonczy sie wymianą całego sprzegla bo przeciez szkoda by było za jakis czas znów tam zaglądac robocizna to ok 200-300 zł zalezy od zakładu,sprzegło do polecenia valeo,luk,sasch jesli nie wyjdzie nic innego z robotą koło 1000zł powinienes sie zamknąc, nie pamietam jai to silnik avb ale jesli diesel to napewno warto zajzec do dwumasa a to jak juz zajdzie potrzeba wymiany troszke kosztuje,pozdro.
  5. witam jestem uzytkownikiem multi a a4 b6 1.8t auto ma nalatane ponad 300 tys .skrzynia nie byla naprawiana i sprawuje sie bez zarzutu a doznania z jazdy niesamowite.ja swojej jak trzeba przyciskam,osiągi są naprawde zadowalające.najlepszy jest "s" gdy wskazówka predkosciomierza wedruje do 5700 i sie zatrzymuje a auto nadal przyspiesza,licznikowe 230 to zaden problem.spalanie po trasie przy spokojniej jezdzie tez mnie zaskoczyło 6l/100km to bardzo dobry wynik.jak narazie ze swojej multi jestem zadowolony a koszty napraw aut to temat rzeka kazde trzeba utrzymac tak juz jest i tak bedzie w jednym to kosztuje w innym drugie-zycie.pozdrawiam wszystkich posiadaczy multi
  6. witam znam pryzpadki ze winnym takiej akcjii był filt oleju, zmirz cisnienie (jesli masz zegar w aucie zobacz czy wogole rosnie)najprawdopodobniej czujnik albo filtr
  7. a moze kolega oleju nie miał i panewki złapaly?moze klin na wale scielo moze byc roznie jak rozbiora bedzie wiadomo
  8. witam olej sprawdza sie poprzez odkrecenie korka przy odpowiedniej temp oleju jest gdzies na forum
  9. witam kolegów jezdze juz 3 audi z roznymi silnikami koszty wymiany rozrządu są podobne najekonomiczniejsze oczywiscie siliki diesla ale v6 ma dzwięk i ciągnie od dołu spalanie nie male w zime po miescie niech nie zdziwi nikogo 15 l/100km po trasie schodzilem nawet do 6.5 litra ,1.8 t w moim przypadku teraz bfb (163ps) z multi spalanie miasto to ok 9-11l trasa ok 6 przy wmiare spokojnej jezdzie, diesel mi nie odpowiada duze koszty utrzymania jedynie spalanie cieszy ale ten klekot poprostu mnie drazni, najbardziej przypada mi do gustu v6 i teraz chyba jednak wróce do 3.0 w b6 w manualu i Q,
  10. witaam moje b6 bfb ma 300000 i skrzynia multi ok bez problemow jak narazie
  11. witam radio jest ori vag pokazuje tylko brak połączenia miedzy radiem a wzmacniaczem anteny wiec to chyba nie ma nic do rzeczy
  12. wyminiłem filterek-pomogło jesli trzeba podam nr zamiennika koszt ok 120-140 zł ,zalezy gdzie
  13. witam prosze o pomoc co zrobic zeby zaczelo wyswietlac rds na fisie ,w radiu dziala prawidlowo,czego brakuje ,co jest nei tak?
  14. witam koledzy prosze o pomoc w znalezieniu oleju (zamiennika do org) przymierzam sie do zmiany i chciałbym kupic własciwy olej.przy okazji nadmienie ze moje bfb ma koło 300000 km a w skrzyni naprawiany był tylko sterownic przy 80000 km,jezdzi sie wysminicie i chciałbym zeby tak zostalo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...