Skocz do zawartości

Toretto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Toretto

Osiągnięcia Toretto

0

Reputacja

  1. Toretto

    [ALL] Pranie tapicerki

    W czwartek odebrałem od nich auto po praniu tapicerki i myciu całego auta. Usługa warta swojej ceny, więc polecam wszystkim. Sprawdzałem jeszcze s plus w Piasecznie, ale 350 za samo mycie tapicerki to trochę przesada.
  2. U mnie wczoraj zatrzymały się w połowie szyby i teraz przy każdym ruchu już tak zostają. Pechowy 1-szy listopada. Fotek się nie doczekałem:-( więc trzeba zabrać się za naprawę bez nich. Sprawdzimy ile racji mają poprzednicy piszący o problemach:-) ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ---------- No i po temacie. Wszystko poszło sprawnie, tylko okazało się, że frezy na tym krótkim ramieniu napędzającym cały mechanizm są zdarte. Założyłem jednak sprężynówkę, dokręciłem solidnie (trzeba było trochę szlifnąć ramię bo wadziło o nakrętkę) i jak na razie trzyma. Kosztowało mnie to dwa zdarte palce, wizytę w dwóch szrotach za owym zużytym ramieniem, gdzie za używany mechanizm od b7 z silniczkiem krzyknęli sobie 250 pln (co zachęciło mnie do szukania alternatywnego rozwiązania), 4 h pracy i jest ok, przynajmniej na chwilę obecną. Kilka uwag: 1. Wycieraczki najlepiej zdejmować ściągaczem, bo jak zaczniecie ruszać na boki to również można zjechać frezy. 2. Podszybie rzeczywiście najlepiej rozpocząć wyciągać na środku pchając ku górze aż wyskoczy z rynienki, potem idzie ok. 3. U mnie wyszło bezkolizyjnie bez zdejmowania osłony komputera, wystarczy trochę pomanewrować, a potem dopiero wypiąć kostkę. 4. Przy ponownym montażu najlepiej wypiąć to dłuższe ramię od strony pasażera z mechanizmu napędowego (wpięte samej górze ośki zakończonej kulą). Wówczas można całość włożyć pod szybę i dopiero później je wpiąć (ja miałem akurat odpowiednie do tego kombinerki). Bez tego ( i bez demontażu kompa) może skończyć się na wyszczerbionej szybie:-) 5. Ustawienie jest już proste - krótkie ramie napędowe (jeśli je rozkręcaliście) ustawiamy (jeszcze przed ponownym montażem mając wyjęty cały mechanizm) końcem w stronę pasażera praktycznie równolegle do ramienia, na którym zamocowane są sworznie, ciężko będzie ustawić je pod kątem 2 stopni. Po zamocowaniu mechanizmu, włączamy wycieraczki, jak ustawią się w pozycji zero, wówczas mocujemy wycieraczki - tak jak ktoś już napisał w odległości między podszybiem a końcem pióra, ok 24 mm tą od pasażera i ok 44 mm tą od kierowcy. Odległości zależą jak daleko ktoś chce aby się chowały oraz jak daleko szły do pionu. Kwestia gustu:-)
  3. Toretto

    Zacinająca się stacyjka

    Witam wszystkich. Mam problem ze stacyjką. Od jakiegoś czasu zaczęła się zacinać i często jest problem z przekręceniem kluczyka. Jak już uda się go przekręcić, to wszystko jest ok. Nie ma też problemu z włożeniem kluczyka. Kiedyś problem zniknął na jakiś czas po nasmarowaniu wkładu. Obecnie jest coraz gorzej. Czytałem parę postów odnośnie B5 i każdy zaleca tam wymianę kostki stacyjki, która ma być przyczyną takich problemów. Czy w B6 też można wymienić tą kostę i czy to ona może być przyczyną tego problemu? Widziałem, że jeden z użytkowników miał problem z dwoma nitami, które trzymały kostkę. Czy w takim razie da się łatwo to wymienić. Nigdzie nie znalazłem manuala do tej wymiany w B6, a na 100% by się przydał. Jeśli wymiana kostki nie wchodzi w grę, to gdzie można zregenerować wkład stacyjki lub też gdzie można ją wymienić poza ASO?
  4. Toretto

    Stacyjka

    I jak poszło z tą stacyjką, ponieważ ja chyba będę musiał wymienić kostkę stacyjki (zaczęła się zacinać i mam problem z przekręceniem kluczyka), a nie chcę zabierać się za wymianę jeśli utknę w pewnym miejscu:-(
  5. Jeśli mają być bliźniaki, to nie będzie za małe. Ja mam na razie jednego urwisa i moja b6 przy wyjazdach czasami mogłaby być większa. Zwłaszcza kiedy pakujesz do niej duży wózek, a do bliźniaków będzie on wielki:-) Przy drugim planuje przynajmniej a6 lub jeszcze coś większego.
  6. Witam, może ktoś mi poradzi bo ogólnie nie mam na razie dużego doświadczenia w mechanice oprócz drobnych napraw i wymian części. Ostatnio moje B4 1,9 TDi (90KM) straciło trochę na mocy i prędkości maksymalnej. Na diagnostyce wykazało, że przepływomierz jest walnięty. Z tego co się orientowałem to model do mojego auta 074 906 461 (0281002463) nie jest zbyt popularny w sprzedaży no i poza tym za nówkę pierburga chcą ok 700 PLN, a nawet za używany ok 300 PLN. Modele do A4 są znacznie tańsze, więc mam pytanie, czy można by zastosować inny tańszy model przepływomierza w tym aucie i z czym się to wiąże? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...