Toretto 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Witam, może ktoś mi poradzi bo ogólnie nie mam na razie dużego doświadczenia w mechanice oprócz drobnych napraw i wymian części. Ostatnio moje B4 1,9 TDi (90KM) straciło trochę na mocy i prędkości maksymalnej. Na diagnostyce wykazało, że przepływomierz jest walnięty. Z tego co się orientowałem to model do mojego auta 074 906 461 (0281002463) nie jest zbyt popularny w sprzedaży no i poza tym za nówkę pierburga chcą ok 700 PLN, a nawet za używany ok 300 PLN. Modele do A4 są znacznie tańsze, więc mam pytanie, czy można by zastosować inny tańszy model przepływomierza w tym aucie i z czym się to wiąże? Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Zapoznaj się z regulaminem, przywitaj w newbie, a potem ugadaj z chłopakami z W-wy na spota. Popatrzą co się dzieje i byc może zaoszczędzisz na wymianie przypływki, bo to niekoniecznie musi być jej wina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audia4s4 0 Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 a od golfa 3 nie pasuje????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogalotti 0 Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 W ASO jak oddasz stary to taki nowy przepływomierz dostaniesz za 400zł. Swoją drogą zaniżone wskazania z przepływki nie musza świadczyć o jeje wadzie :!: Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now