Witam, koledzy.
naczytałem sie tego na forum juz sporo, ale wciaz nie rozwiazałem problemu.
Podobno w b5 po lifcie juz zamek tylnej klapy jest sterowany elektronicznie, rozebrałem klape i faktycznie jest elektr.
PROBLEM TAKI: zamykam auto kluczykiem w drzwiach, słychac pneumatyczna pompke jakies 3-5sek i jezt wszytko elegancko i wszytko zamkniete dzieje sie tak 1 na 100razy. Przewaznie pompka chodzi jakies 15 sekund albo i wiecej wszystkie dziw sa zamkniete a oczywiscie klapa bagaznika otwarta. Skoro jest elektroniczny to co ma do tego ta pompka? Do klapy zaden przewód pnaumatycznu nie idzie.
Nasmarowałem pozadnie WD wszytkie kostki, odłaczała podłaczałem i 2 razy było okaj i potem z nowu lipa.
Zostaje mi wyciagniecie zamka rozebranie i nasmarowanie i zobaczymy co bedzie.
Tylko cały czas nie wiem co z ta pompka czemy tak dłygo chodzi. Tak samo jak otworze samochód, wsiade zdarza sie nagrzac swiece odpale a ona jeszcze chodzi, no 15-20 sekund na pewno.
Na pczatku chodizło okej wszytko.
Pomózci mi no bo na serio strach zostawic w tym kraju auto z otwartym bagaznikiem hehe.
Sorrka ze odgrzewam stary nowy temat, ale no to co znalazłem na forum jak narazie to chyba za mało w moim przypadku.