Skocz do zawartości

Tuczol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tuczol

Osiągnięcia Tuczol

0

Reputacja

  1. No dzieki za odpowiedz. No ja chyba bede mysiał do tego elektronika pojechac bo... pompe tez wtdłubałem otworzyłem szukałem moze jakis zimnych lutów... nic. Wole dac do tego elektronika niz sam sie z tym bawic bo nie mam za duzo cierpliwosci No ale raczej ejsr dokłądnie tak jak mowisz. W klapie i zamku wszytko chodzi jak powinno, (rozebrane sprawdzone, wyczyszczone nasmarowane). Zostaje ta wredna pompa... no zobaczymy jak to bedzie
  2. Witam, koledzy. naczytałem sie tego na forum juz sporo, ale wciaz nie rozwiazałem problemu. Podobno w b5 po lifcie juz zamek tylnej klapy jest sterowany elektronicznie, rozebrałem klape i faktycznie jest elektr. PROBLEM TAKI: zamykam auto kluczykiem w drzwiach, słychac pneumatyczna pompke jakies 3-5sek i jezt wszytko elegancko i wszytko zamkniete dzieje sie tak 1 na 100razy. Przewaznie pompka chodzi jakies 15 sekund albo i wiecej wszystkie dziw sa zamkniete a oczywiscie klapa bagaznika otwarta. Skoro jest elektroniczny to co ma do tego ta pompka? Do klapy zaden przewód pnaumatycznu nie idzie. Nasmarowałem pozadnie WD wszytkie kostki, odłaczała podłaczałem i 2 razy było okaj i potem z nowu lipa. Zostaje mi wyciagniecie zamka rozebranie i nasmarowanie i zobaczymy co bedzie. Tylko cały czas nie wiem co z ta pompka czemy tak dłygo chodzi. Tak samo jak otworze samochód, wsiade zdarza sie nagrzac swiece odpale a ona jeszcze chodzi, no 15-20 sekund na pewno. Na pczatku chodizło okej wszytko. Pomózci mi no bo na serio strach zostawic w tym kraju auto z otwartym bagaznikiem hehe. Sorrka ze odgrzewam stary nowy temat, ale no to co znalazłem na forum jak narazie to chyba za mało w moim przypadku.
  3. No wielkie dzieki, w sumie auto ma 220tys org. Tego chipa nie wiem ile ma bo kupiłem je w grudniu i juz był. Ale jak narazie chodzi wszytko ok. Odepne i zobacze jak sie bedzie zachowywał. Co do tunera to mi tam sie nie smieszy, nawet te 110KM pod maska wystarczy, pod paedałem w trudnych sytuacjach zawsze troche mocy jest. Dzieki koledzu za pomoc! :>
  4. Witak kolegów. Dzisiaj wymieniełem rozrzad w aucie, całkowicie przypadkiem znalazłem BOXA czy tam CZIPA w swoim aucie. Nie wiedziałem o tym bo sprowadzony z niemiec tak ze pierwsze co (w sumie po 2 miesiacach) zabrałem sie za rozrząd. Znalazłem mały cieniitki kabelek idący z przepływomierza do tego boxa, oraz sam on jest wpietry w 2 kostki które gdzyby nie on połaczyły by sie razem a tak wszyko idzie przez niego. Moje pytanko to co to za firma, i czy tego lepiej nie odłączyc... oraz po co idzie kabelek do przepływki? No i z boku tego boxa sa 3 małe srubki do jakis regulacji. Moze ktos sie ztym spotkał... ma cos pdoobnego i odpowie mi na mere pytan. Dokładnie wielkosc około paczki papierosów. Napis: GST powered by HOPA a na boku c20259867 Prosiłbym o pomoc koledzy. Pozdrówka
  5. Witam serdecznie!! Mam A4 S-line orginalny. Silnik dieselka, brałem sie za rozrząd i problem polaga na tym ze zderzka sciagnac nie moge. Zwykły zderzak to wiadomo, odkrecic srobki od nadkola, wyjac kratki 2 sruby te od belki jakby i zderzak sie wysówa... tu jest tak samo, ale zderzak nie chce sie wysunąć bo ma od strony koła orginalny rant na około 7cm (przez to od s4 zderzak jest troche szerszy) w zwykłej a4 ma on około 2cm i sie wlegancko z tych szyn go wysówa, tu natomiast jest on o 5cm szerszy i lipka. Na pewno ktos mogł miec ten problem. Wyglada na to ze trzeba albo to zepsuc albo sciagnac zderzak z błotnikami hehe no nie wiem. Licze koledzy na pomoc.
  6. Siemka Witam wszykich, fajna stronka, kupiłem A4 S-line B5, mam nadzieje ze znajde wszytkie potrzebne mi informacje oraz sam pomoge innym. Wiedza jaka posiadam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...