
dymmek
Pasjonat-
Postów
80 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dymmek

-
u mnie korekcje są ok
-
spoko, już oddałem. Teraz muszę szukać dalej skąd te wibracje
-
nie ma na 100%. Zdjęcie może tego nie oddaje
-
ale tam nie ma peknięcia. chodziło mi o kształt poduszki, czy ma być taka przyklapnięta? Przecież jak na nowej powiesze silnik to też będzie tak wyglądać?
-
no to będzie gruby wydatek [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 13:43_________________________________________________Kolego Daimos. Pytałem o wygląd poduszki, żeby jej bez potrzeby nie kupować. pytałem czy ma być załamanie. No to zobacz jak wygląda nowa. więc po czym wnosisz, ze jest uszkodzona?
-
Witam od jakiegoś czasu zaczęła mi drgać kiera i gałka skrzyni na jałowym. wibracje są odczuwalne na całym aucie. Wydaje mi się, że to poducha pod silnikiem. Wycieków nie ma, ale jest jakaś klapnięta. wkleiłem zdjęcie. U was też tak jest?
-
oglądałem to kółko i wyglądało ok. może to linki? nie wiem gdzie jest przyczyna. Gdzie kupowałeś mechanizm i ile dałeś?
-
Jak w temacie. Gdy otwieram okno to strasznie trzeszczy przy zamykaniu czasami szybę cofa do pełnego otwarcia tak, jakby coś blokowało. rozebrałem boczek i w sumie nic nie zauważyłem. przesmarowałem linki wd i dalej to samo co to może być? odkąd kupiłem auto problem był z prawym oknem , ale nic nie robiłem, teraz to samo od kierowcy.
-
zaczeło sie od tego ze czasami wyłączało mi sie esp, w zupełnie losowych sytuacjach, potem tez migała kontrolka swiec. kodowała bład związany z czujnikiem świateł stop. potem zaczęły świrować światła stopu. wysiadałem nieraz z auta a one dalej świeciły. wymontowałem czujnik czy tam włącznik jak kto woli, rozebrałem go i nic podejrzanego nie widziałem, może troszke cięzko chodził. wyczyściłem nasmarowałem i spoko było, ale nie na długo, więc wymieniłem go bo koszt nie taki straszny a przynajmniej mam święty spokój.
-
u siebie wymieniałem. 80 zyla chyba kosztuje, ale problem z głowy
-
no tak już lałem. ale stp czyści układ paliwowy a tutaj bardziej chyba chodzi o czas otwarcia i zamknięcia pompki czyli bardziej układ elektr. szukałem troche w google na ten temat ale skrajnie różne opinie na ten temat. jedni że pompki siadają, albo zapowietrzony układ paliwowy a inni żeby kostki na PD wyczyścić. już sam nie wiem co o tym myśleć poza tym po laniu stp po roku od ostatnich logów raczej się pogorszyło niż polepszyło. Paliwo leje tylko na orlenie i tylko verve (chociaż to wszystrko jeden szajs )
-
mam pewien problem. Jakiś czas temu robiłem logi i z opini wynikało ze wszystko jest ok. oto ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t98070.0.html;highlight=dymmek zrobiłem teraz logi i w zasadzie wszystko jest ok, poza grupą 023 wydaje mi się że normy są mocno przekroczone. co o tym sądzicie? jakie mogą być przyczyny? czy to świadczy o tym że pompki są zajechane?
-
Ate jedni chwalą inni nie :> ja się zastanawiam między Ferodo a ate
-
no tak. Jak takie firmy produkują tyle butelek PET, których wszędzie pełno, to muszą się jakoś rechabilitować, posadzą pare kszunów i kary mniejsze za brak recyklingu.b
-
wydaje mi sie ze większosc osób sprzedających tam auta do komisów , czy zostawiających w rozliczeniach w salonach mają to serdecznie w d*pie z iloma kluczami oddają samochód. Sam w belgi widziałem jak koleś kupował samochód i zostawiał golfa w rozliczeniu. poprostu wyciągnął manele z bagaznika i schowka przekazał dowód rejestr. wyjął kluczyk ze stacyjki i tyle. Jak kupujesz tam od osoby prywatnej to wygląda inaczej. zawsze zapytać ,poprosić czy przypomnieć o dodatkowych kluczach