Skocz do zawartości

pejterr1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pejterr1

  1. Tak. Wiem o tym DVB-T. Ale jeszcze dwa lata zostały telewizji analogowej.
  2. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 z 1995 roku. Czy może ktoś słyszał, aby w tym modelu była montowana antena TV?? Z tego co mi wiadomo w modelach s-line z rocznika np. 2000 była taka antena w standardzie. Mogę się mylić. A może ktoś z Was odbiera TV w aucie i uważa, że to gra nie warta świeczki (montowanie dodatkowej anteny kupionej za jakies 70 zł)? Mam już radio z tunerem tv, pozostaje kwestia anteny.
  3. Witam. I co winiknęło z dochodzenia? co było winne, że brakowało tych świateł? Ja mam tak samo, tzn. brak napięcia na stykach przy obydwu lampach ( postojowe i długie świecą), bezpieczniki są ok, zresztą jeden przecież jest od lewej strony a drugi od prawej. rozbierac przełącznik świateł? Pozdro
  4. Dzieki, sposób podłączenia ustrojstwa tylko dzieki twojemu opisowi... Jedyny kłopot miałem z podłączeniem przewodu masy, podłączyłem pod kawałek blachy pod kierownicą.
  5. Witam Temat zamkniety juz jakiś czas temu, ale dzieki niemu i ja zamontowałem w swoim aucie wskaźnik turbo. bylo pytanie do ile pompuje spręzarka, ja mam 1.9TDI 90KM 1Z i pompuje do 0,9 bar, w porywach do 1.1. U mnie nie obserwuje spadku poniżej 0 bar. Mam wskaźnik firmy JOM de, fajny, ale ale, w dzień slabo widac, a w nocy wrecz razi. Jednak ogólnie jest spoko.
  6. Już wiem co bylo winne ( przepraszam ze zawracalem glowe błachą sprawą, jak sie okazało) Okazalo się, że spadł wężyk, jakiegoś czujnika podciśnienia, był luźny, spadł pewnie kiedy wzrosło nagle ciśnienie, teraz jest na swoim miejscu. Rożnica jest - wrócił moment i moc do normy:) Sprawa banalna. A tu fotka: http://www.pejter.republika.pl/spadniety_wezyk.jpg Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich! O co chodzi? Otóż, przyznaje sie, moja wina. Raz, kiedy temperatura silnika byla okolo 40 st. celsiusza, musiałem na krzyżowce troszke depnąc na pierwszym biegu, bo auto za mną strasznie szybko sie zbliżało. Zakręt w lewo, pedał w podłodze na jedynce. Jak nim zaczeło telepac, spadek mocy, chmura dymu niebiesko - bialego za mna, zaraz na pobocze. zgasilem. odpaalilem, i nic. przegazowałem. wrócilo do normy, tak mi sie wydawalo. Ale w trasie kiedy jechalem juz szybciej. jakieś 100 km/h, auto stracilo moc, ująlem gazu, i sie rozbujało do 140. zmartwilo mnie to bo normalnie buja sie szybciej, i bez takiej przycinki. Teraz tez nie moge przekroczyc 140, wydaje mi się ze to zależy od preędkosci i obrotow silnika, jakis nie całe 4000. I co teraz? Zapchana przepływka, zamulony katalizator? Pozdrawiam i prosze o pomoc.
  8. Dzieki (rav) za podpowiedz. Przyjrzałem się danym na tych stronkach. Ale ale, co mnie zastanawia, czy napewno te same przelozenia maja skrzynie w audi 130KM z nie wiem 2003 roku i passacie 130KM z 2003 roku, jesli spotkałem się ze zdaniem,że do audi b5 1.9 TDI pasuja skrzynie od audi nowszych ale tylko do 2001 roku, a nowsze od audi nie pasuja, a od nowszego passata pasuja, wiec nie wiem czy to dokladnie te same wartości przelożeń. Pewnie są podobne. POZDR
  9. Witam wszystkich!! Oto moje pytanko: Jakie są wartości przełożeń na poszczególnych biegach w skrzyni biegów od passata(wiem ze to forum AUDI ale ta skrzyni pasuje) o oznaczeniu GFL z passata z silnikiem 1.9 TDI 130 KM ?? Jestem bardzo ciekaw czy kroś z Was zna może jakąś baze danych, program, strone internetową albo odpowiedź na moje pytanie. Pozdrawiam i z góry dziekuje na podpowiedzi :>
  10. Panowie :> Dziekuje serdecznie za podpowiedzi, jednym slowem tak czy tak rozebrac trzeba bedzie...albo wymienic, teraz musze czegos takiego poszuakc do swojego Audi Pozdrawiam
  11. Sory, faktycznie mozesz miec racje, to rzeczywiscie moze byc lozysko... za szybko odpisałem Pozdrawiam
  12. Dzieki za podpowiedz, sprobuje oczywiscie Z tym sprzeglem to moze i moj blad ze nie napisalem, ale sprzeglo jako tako sprawuje sie dobrze, tzn. bardzo dobrze ciagnie, dodam biegi nie wyskakuja ani nie zgrzytaja
  13. Witam wszystkich ktorzy cokolwiek poradza i zgory dzieki za te porady:) Juz mowie w czym rzecz, audi A4 B5 silnik 1Z kupione bez czunika predkosciomierza w skrzyni biegow, moje pytanie to: Czy brak takiego czunika moze byc przyczyna slyszenia szumow ze skrzyni biegow, a szumi kiedy? Wtedy gdy -stoje i wcisniete sprzeglo mam to nie szumi -kiedy na luzie stoi to szumi -na kazdym biegu podczas jazdy szumi zastanawia mnie czy to rzeczywiscie uszkodzona skrzynia jest( jakis jej element) czy gdyby dokupic taki czujnik i zatkac nim odpowiedni otwor, to czy szumy ustana, czy dac sobie spokuj i szukac skrzyni z czujnikiem ?? co myslicie drodzy forumowicze?
  14. Witam witam wszystkich szczesliwych posiadaczy audi A4 Jestem z Krotoszyna w wielkopolsce :> Ja sam wlasnie tez takie zakupiłem: 1.9 TDI 90KM z 1995 roku. Obiecuje ze juz niebawem dodam jakies ilustracje z autkiem w roli głownej POZDRAWIAM UZYTKOWNIKOW FORMUM A4-KLUB.PL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...