Skocz do zawartości

Madi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Madi

Osiągnięcia Madi

0

Reputacja

  1. Po kilku miesiącach oczekiwania na odpowiedz na odwołanie (z załączonym kosztorysem wykonanym przez arielkę) w końcu się doczekałam i przyznali mi dodatkowe pieniądze. Niezbyt duże, ale po ponownych przeliczeniach Hestia uznała, że należy się za szkodę 2320 zł, tak więc nie ma co odpuszczać, nie ma nic do stracenia.
  2. Oczywiście, że Hestia Zamierzam się odwołać - co ma być to będzie. Poprosze jeszcze o jakieś wyceny w warsztatach i przedstawie w Hestii, nie licze na zbyt wiele. Niestety zderzaka nowego nie kupię za 500zł czy nawet 600zł (a taki mi niby przyznali - w kolorze oryginalnym bo lakierowanie zderzaka nie jest wliczone). Gdzie sie kupuje te tańsze zamienniki ? Nie zamierzam co prawda takiego kupić ale interesuje mnie jego cena o ile takie istnieją.
  3. Po oględzinach ubezpieczyciela mam spore wątpliwości co do wyceny szkody. Tydzień temu, pewna pani swoim Oplem przydzwoniła w moje A4. Wina niewątpliwie jej, nie ustąpiła pierwszeństwa. Tak wiec uszkodzeniu w moim aucie uległy: zderzak, błotnik i kierunkowskaz prawy, pas przedni wyglada na lekko przesunięty sądząc po szczelinach. Rzeczoznawca uznał do wymiany: zderzak z dokładką kierunkowskaz mocowanie błotnika a błotnik do "szpachlowania" do tego pełna regulacja elementów nadwozia lakierowanie - maska. Koszty jakie wypisał to: robocizna 190 zł lakierowanie 635 zł części zamienne 602zł koszty naprawy 1742 z Vat-em Z ciekawości zapytałam ASO: cena za błotnik nowy - 1900 zł, zderzak ze spojlerkiem 3050zł, kierunkowskaz 519 (chyba przesadzili?). same części 5469 zł. Co prawda błotnik był juz kiedyś robiony (u niemca, na co mamy dokumenty, ale nie było nic znać) jednak rzeczoznawca uznał że pomalowane było nieudolnie... Wg mnie nikt tego nie naprawi za 190 zł chyba że ceny przez kryzys tak poszły w dół, że warsztaty za pół darmo robią. Na oko nie wygląda to tak tragicznie i jestem w stanie to naprawić za 1700 zł a nawet mniej (nie wymieniając zderzaka, wyklepać błotnik i kupić kierunkowskaz za 55 zł), ale to chyba nie tak powinno wyglądać ? Co radzicie, odpuścić czy walczyć. Myślę żeby iść jeszcze po kosztorysy do kilku warsztatów w tym AS0 i może niezależny rzeczoznawca jakiś jeszcze wyda opinie, tylko to wszystko wiąże się z kosztami.... FOTO:
  4. Madi

    [B5 ADR] Ciśnienie oleju

    czujnik jest sprawny (sprawdzony w innym aucie). Manometrem nie było sprawdzane... Mam czujnik VDO + zegar VDO dedykowany do tego czujnika.
  5. Madi

    [B5 ADR] Ciśnienie oleju

    No więc właśnie, chce miec sprawne auto, a nie niepokazujece niesprawnosci. Czujnik można równie dobrze odłączyć... Zastanawia mnie dlaczego czasem się włącza (czerwona kontrolka) przy 1,5 bar-a, a czasem nie ? Czy moze to być związane z temperaturą oleju ?
  6. Madi

    [B5 ADR] Ciśnienie oleju

    Temat ciśnienia oleju juz był wałkowany, ale u mnie cisnienie trzyma sie niby w normie. Po rozgrzaniu się silnika i oleju (w szczytowym momencie) ciśnienie oleju potrafi spaść do 1,5 bar-a (na biegu jałowym) i czasami w tym momencie zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju. Przy 3 tysiącach obrotow/min (bez obciązenia) cisnienie wynosi 3,5 - 4 bar-a. Z tego co czytałam 1,5 bar-a to wartośc dopuszczalna dla tego silnika, aczkolwiek w innych samochodach byłoby to wręcz nie do pomyslenia. Wskazówka, która spada poniżej 2 bar jest dla mnie niepokojacym zjawiskiem. Zastanawiam się czy wymiana pompy oleju tu pomoze ? Temperatury oleju nie sprawdzałam, bo nie mam wskaznika, ale chyba bedzie trzeba zalozyc... Czerwona kontrolka jest dosc stresująca, więc moze ktos doradzi co jeszcze nalezy uleczyć. Olej i filtr jest swiezutki, czujnik sprawny.
  7. Witam, od wczoraj jestem posiadaczka przeslicznej czerwonej A4 [b5] 1.8 Q. Pozdrawiam z Wrocławia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...