Skocz do zawartości

Darek11

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Darek11

0

Reputacja

  1. Ok. W takim razie jak tylko wymienię przekaźnik to zrobię logi turbo i wrzucę na forum. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 01:11 ---------- Poprzedni post napisany at 01:11 ---------- Ok. W takim razie jak tylko wymienię przekaźnik to zrobię logi turbo i wrzucę na forum. Pozdrawiam
  2. Czyli do podsumowania, mam kupić " Przekaźnik zasilania podzespołów silnika ( J 757) ", zamontować i i to powinno pomóc tak ? Żadnego czujnika -G31 czy -N249 nie kupować ? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- oraz, będę bardzo wdzięczny jak napiszesz mi jeszcze dla jakich grup zrobić logi dynamiczne, statyczne, oraz basic . Poniewaz będę to robił pierwszy raz i nie wiem która grupa za co odpowiada. A na forum już znalazłem jak krok-po kroku je zrobić. Pozdrawiam
  3. Bardzo, dziękuje za odpowiedź. Czy mógł byś mi dokładniej powiedzieć o jaki przekaźnik chodzi ponieważ nie znam się za bardzo na mechanice. I rozumiem że ten przekaźnik jest odpowiedzialny za te dwa czujniki ? A te czujniki są dobre ? Pozdrawiam
  4. Witam, posiadam Audi A4 B7 rok 2006, przywieziony z USA, silnik 2.0 TFSI (BWT) 200KM, automat. Od pewnego czasu, około dwóch miesięcy, samochód podczas niskich obrotów (ok. 1200-1800) , lub wolnych, przygasa-przerywa (ok. 2 sekundy ) lub gaśnie. Efekt jest podobny jakby brakło paliwa. Często również jak np. jadę normalnie obroty ok. 1500 podjeżdżam do skrzyżowania, hamuję to w tym momęcie również taki objaw się pojawia. Podczas szybszej jazdy gdy obroty wskoczą powyżej ok. 2100 i prędkość ok. 120-130km/h, wszystko jest OK. Podczas podpięcia VAG-a w silniku były 3 błędy: 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P2261 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 26 Mileage: 62188 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1815 /min Load: 9.8 % Speed: 89.0 km/h Temperature: 92.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.970 V 000566 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Implausible Signal P0236 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Mileage: 62712 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 810 /min Load: 33.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 54.0°C Temperature: 19.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V 012423 - Voltage Supply Relay for Engine Components: Electrical Malfunction P3087 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 63159 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 225 /min Load: 60.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 58.0°C Temperature: 57.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 10.795 V Po usunięciu ten pierwszy błąd pojawia się szybko ponownie po około 30Km , a kolejne dwa po około 200Km. CHECK - nie pali się. Mechanik, chcę wymienić turbo, chciałbym się dowiedzieć czy to będzie konieczne, ponieważ turbo trochę kosztuje :/ ... Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi :-)
  5. Oto cały opis błędu który został sczytany vagiem 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 51737 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1234 /min Load: 13.7 % Speed: 49.0 km/h Temperature: 92.0°C Temperature: 29.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V Pozdrawiam.
  6. Witam, mam problem ze swoim A4 otóż po wymianie świec zapaliła mi się kontrolka "check" po sprawdzeniu vagiem wyszedł błąd: "Zbyt uboga mieszanka na cylindrze 1 - podczas bezczynności", po usunięciu błąd znów wraca po przejechaniu około 100KM. Czy moglibyście mi doradzić co jest przyczyną tego błędu i jak go naprawić ? Silnik to 2.0 TFSI (BWT). Z góry dziękuje i pozdrawiam
  7. Wita, Mam prośbę a mianowicie poradźcie jak (krok po kroku) mogę chwilowo odłączyć airbag bo wkurza mnie paląca sie kontrolka a nie można wykasować błędu na vagu bo sie jakiś sterownik spieprzył i bledły nie do wykasowania ze względu na uraz stały wiec chce jakoś chwilowa ja odłączyć. Pozdrawiam i z góry dziękuje.
  8. Witam, mam pytanie otóż w Seacie Toledo 2004r. gdy, chciałem przekodować sterownik Klimatyzacji nie szło ponieważ była tam wartość 000000 i zakładka "coding" nie aktywna. Czy Climatronic trzeba kodować jeśli tak to jak to zrobić ? (Seat kupiony był bez Klimatyzacji, ale został przerobiony i klimatyzacja została dołączona i problem jest w tym że nie chcą się włączyć wentylatory które są przy chłodnicy a sprężarka ma napięcie 0.000A) a drugi problem to taki że nawet, gdy silnik zaczyna się przegrzewać to Wentylatory również się nie włączają (tak jakby komputer ich nie widział, są nieaktywne) W silniku jest błąd (brak poduszki powietrznej kierowcy, ponieważ całą konsola przednia jest rozebrana, a poduszki wyjęte ) natomiast w klimatyzacji jest 6 błędów (nie idzie ich usunąć) : Saturday,30,June,2007,00:06:21:55371 VAG-COM Version: Release 704.1 Address 08: Auto HVAC Control Module Part Number: 5P0 907 044 C Component and/or Version: ClimatronicPQ35 004 0202 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 00000 5 Faults Found: 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 010 - Open or Short to Plus 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 010 - Open or Short to Plus 00709 - Sunlight Photosensor 2 (G134) 010 - Open or Short to Plus 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 000 - - --------------------------------------------------------------------------- Czy to przez nie wentylatory mogą być nieaktywne (dodam jeszcze raz że klimatyzacja była dołączana osobno). I ostanie pytanie czy Powrót do ustawień fabrycznych klimatyzacji coś pomoże jeśli tak to prosił bym o wytłumaczenie jak to zrobić .
  9. Oto kodowanie: F4098E02400418000014000000140000002077035C (tutaj jest jeszcze z zaznaczoną opcją "North America" ) . domjenick Jak zrobię to zaraz ci prześle
  10. Mogę jedynie przetłumaczyć : 18265 P1857 4759 - Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika 16955 - - - - - 423B - Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie Pozdrawiam
  11. grzanek85 widzę że jesteś obcykany w długim kodowaniu. Miał bym do ciebie sprawę dzisiaj chciałem wyłączyć światła obrysowe (te w zderzakach) w VW Jetta 2005r. 2.0 TDI . Oczywiście ma Długie Kodowanie, w programie Lcode odznaczyłem opcje " pisało tu coś o światłach - (North American)" odznaczyłem to ale obrysówki nie zgasły . Wiesz może jaką opcje zaznaczyć albo jakim innym sposobem to wyłączyć te obrysówki ? z góry dziękuje i pozdrawiam
  12. Działa w 100% przed chwilą wyłączyłem . Dzięki Muskel1
  13. Mi się akurat trafiło bez Quattro , tak jak pisałem wcześniej zależało mi na małym przebiegu . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...