Skocz do zawartości

leszek85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O leszek85

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Witam, Otóż przymierzam się do remontu silnika z powodu braku odwiedzi na poniższy temat: jak i skończyły mi się już pomysły gdyż wymieniłem oba czujniki ciśnienia pompa wyciągnięta przejrzana wszystko OK, dlatego obstawiam że prawdopodobnie wytarcia balansów albo podpór wałków. Dlatego postanowiłem gruntownie przyłożyć się do roboty. Z zebranych informacji zamierzam wykonać następujące modyfikacje pytanie czy wystarczy to pod zamierzone osiągi: 1) turbina K04-064 2) intercooler 600 x 300 x 78 uniwersalny lub z 3.0 TDI A7 lub a4b9 3) ceweki Zapłonowe NGK U5014 TFSI ngk czerwone 4) wyciecie starego i wspawanie wkładu katalizatora sportowego 200 cpi euro 4 ( czy ktoś może potwierdzić wymiary ? 125/100 mm) + przeróbka środkowego tłumika na przelotowy średnica rury jest 65 mm wiec zgodnie z wykresem ogarnie te moc i nie będę ingerować za dużo w średnice bo będzie tylko pierdziało a wymiernych korzyści nie da. i teraz pytanie czy pchać się w modyfikacje takie jak 5) zmiana tłoków ( jeśli tak to jaka konfiguracja? ) a) tłoki z CJX wraz z ori korbowodami b) tłoki z CJX a korby kolbenshmit kłute c) stare tłoki tylko korby kłute 6) wałki rozrzadu dać z CJX ? bo pewnie i tak fazator bedzie miał luzy i będą do wymiany czy nie podejdą i wstawić ori ? 7) Wtryski wydajniejsze z CJX czy zostawic ori ? 8 ) pobawić się w porting kanałów głowicy ? czy przy turbo nie ma sensu ? czy może same dolotowe co by nagar się za szybko nie zbierał ? ze standardu chce wymienić na poprawione części: - kompletny rozrząd ori z ASO - Podporę wałków na 8124000-114 borsehung B19307 - Pokrywa rozrządu na poprawioną z rowkiem po całości 06K109210AF a w przypadku gdyby wymiany wymagały poniższe elementy to zastąpić je poniższymi : - pompa vaccum firmy pierburg - zaworek wałka rozrzadu firmy INA - Elektrozawór sterujący (12V) PIERBURG 7.01830.13.0 - POMPA WODNA PIERBURG 7.07152.08.0 Czy jest ktoś kto może mi doradzić pomóc w tym temacie ? Na co jeszcze być może warto zwrócić uwagę ? Z góry dziękuje za wyrozumiałość i wszelka pomoc
  2. Witam, Jak w tytule tematu, autko nie ma wysokiego ciśnienia oleju. tzn. po przełączeniu przez zawór na wysokie ciśnienie ( powyżej 3,5 -4 k [obr/min]) ciśnienie jest niższe niż powinno być według katalogu no i wyskakuje mi przeważnie kontrolka EPC podczas jazdy po przekroczeniu 4k obr./min Wymieniłem już zawór ( 06K115243L ) na oryginał, ale problem pozostał nadal ten sam. Widać na manometrze moment otwarcia -> że ciśnienie wystrzela w górę, dlatego raczej obstawiam że jest sprawny. Poniżej dwa filmy z próby ciśnieniowej. Wydaje mi się że to wina pompy, ale czy może macie jakieś inne podejrzenia co można by jeszcze sprawdzić/zweryfikować przed rozbiórką pieca ? Co może być powodem tego problemu ?
  3. Witam, Proszę o rozkodowanie vin-u: WAUZZZ8K39A157808
  4. WITAM ! Jak w temacie gdzie mogę kupić przyciski (tzn. całą ta konsole do sterowania szybami zamykania i otwieranie 4 szyb). Na allegro nie mogę znaleźć ;( Z góry dziękuje za odpowiedz
  5. Witam jestem nowy na tym forum ... z pomorskiego;D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...