Obierek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Obierek
Osiągnięcia Obierek
0
Reputacja
-
Dziękuję za szybką odpowiedź. W poniedziałek sprawdzę czy mam pompę o której piszesz. Mam nadzieje ze właśnie taką i jest z nią wszystko OK. W każdym razie wspomaganie pracuje wzorowo, nic nie szumi nie stuka nie piszczy. Pozdrawiam,
-
Cześć. Mam pewien problem. Wymieniając rozrząd zauważyłem, że pompa wspomagania ma duży luz na wałku. Tzn wałek nie lata we wszystkie strony tylko można do wyciągnąć i wepchnąć do środka (skok mniej więcej 1-1,5 cm). Moje pytanie jest następujące: Czy taki luz jest normalny czy muszę się liczyć z regeneracją pompy? Bardzo proszę o poradę.
-
Hmm powiem Wam że jest to dziwna sprawa. Zobaczę jak to będzie przy większych mrozach. Zobaczę wtedy czy świece będą się dłużej grzały i co z czasem palenia się kontrolki. Oczywiście podzielę się spostrzeżeniami. Mam tylko cichą nadzieję, że z moją dorożką wszystko OK.[br]Dopisany: 16 Luty 2009, 21:25_________________________________________________Cześć. Mam dziś trochę czasu więc podzielę się z Wami spostrzeżeniami. W moim przypadku i pewnie tak ma być wygląda to tak, że przy małych mrozach do ok. -5 kontrolka tylko na chwilę się zaświeca i potem szybko gaśnie, a świece grzeją w sumie jakieś 6sek. Przy temp. -8 kontrolka świeciła się znacznie dłużej i świece też grzały dłużej. Niestety nie wiem czy to może być wina paliwa niskiej jakości albo jeszcze czegoś innego ale przy -8 nie odpalił za 1 razem. Sposób jest na to taki. Jak jest do -4, -5 to przekręcić zapłon poczekać jakieś 6sek i odpalać (mnie odpala za 1 razem) jak jest większy mróz to kręcę kluczykiem, czekam aż kontrolka zgaśnie, wyłączam zapłon i jeszcze raz włączam i czekam. Wtedy odpala za 1 razem.
-
Cześć. Bardzo proszę o konkretną pomoc. Bez pytań typu czy to aby na pewno TDI i czy na pewno była niska temperatura albo zimny silnik. Problem jest w kontrolce grzania świec. Przekręcam kluczyk i zapalają się wszystkie kontrolki, a wraz z nimi oczywiście kontrolka świec. Kontrolki po 1 do 1,5 sekundy gasną wraz z tą od świec. Temperatura powietrza w okolicach 0 stopni Celsjusza, Silnik oczywiście zimny, Świece nowe i sprawne, G62 sprawny, Prąd do świec dochodzi – świece grzeją około 6-7 sekund (a kontrolka nie pali się tak długo jak grzeją świece). No i dziwne jest jeszcze to, że czasami nie odpala od pierwszego tylko 2 lub 3. Tzn. wygląda to tak że zawsze odpalę od dotknięcia ale zaraz zgaśnie i za 2 razem tez od dotknięcia i już pracuje pięknie i równo. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał albo posiada wiedzę co jest tego przyczyna bardzo proszę o fachową pomoc. P.S. Wyszukiwałem tego na forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi.
-
Witam wszystkich.