
n0w3y_pl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O n0w3y_pl

-
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
Pospiech i presja, wlasnie to mnie zalatwio ze skonczyle chory z gorączka w luzku, ok mniejsza z moja choroba ;P do tematu, po wymianie pompy i dwuch panewek( byly lekko pozdzierane ) autko jak nowe ( przynajmniej silnik ) Pompe stara wykrecilem i zanyzylem smoka w oleju, trzeba bylo sie troche nakrecic walkiem by zaczol leciec olej ( a lecial olej z powietrzem ) zrobilem to samo z nowa i po trzech obrotach zaczol wyplywac olej w duzo wiekszych ilosciach od poprzedniczki. Jednym slowem silnik w sobote bedzie wygladal jak nowy bo jeszcze go czeka mycie. Dzieki za pomoc kazdego z was i przepraszam jezeli bylem nie mily ale mialem juz dosc tego auta a tu caly czas nacisk ze strony klienta. Pozdrawiam -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
Jest to auto od klienta, wlasnie chodzi o to ze nie mam zbytnio czasu, dlatego pytam jak wagiem sprawdzic Cisnienie oleju, albo co mam jeszcze sprawdzic ? Czujnik wymienil jakis inny magik wiec czujnik oleju odpada, auto wczesniej jak bylo zimne to nie klekotalo, dopiero jak sie zagrzalo i byla to klawiatura, i tak musze dzis sciagnac miske bo w sklepie ostatnim razem powiedzieli mi ze w tym roczniku nie wsytepowala uszczelka a jednak wystepuje. tp wie ktos jak sprawdzic te Cisnienie oleju Vagiem ? jest taka mozliwosc ? -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
pompa wody wymieniana 30 tys km. problem w tym ze pompa byla zasyfiona, może po wyczyszczeniu nagary pościły i zaczęło hałasować. Sorry ze przejęzyczenia, jestem chory i mam już dość tego auta a to tylko jedno zmartwienie. [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 20:14_________________________________________________jak sprawdzic Cisnienie oleju Vagiem ? dzieki. i mimo tego ze jestem chory nie przejęzyczyłem się Lampka miga na czerwono -> za niskie ciśnienie oleju Jeśli w czasie jazdy, przy obrotach powyżej 1500/min kontrolka miga, to należy niezwłocznie się zatrzymać i sprawdzić poziom oleju. Gdy jest w normie, to nie można uruchamiać silnika i należy wezwać fachową pomoc. olej był wiec było małe ciśnienie. -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
nie, moj brat idiota wziol podlaczyl przewody swiec na chlopski rozum, czyli dluzszy do dalszej swiecy krutszy do blizszej, szkoda ze mialo byc na odwrót! ok mniejsza z tym rozrzad przestawilem poskladalem wszystko tylko problem w tym ze po czyszczeniu dolu wszystko mocniej klekocze na dole, gura jest raczej cicho ( ciezko powiedzic moze dół zaklucac )ale dól jest strasznie glosny. Czy moze byc juz pompa do d*py ? silnik jest w nie najlepszej kondycji, nie wiem jak czesto byl zmieniany olej, przebieg niby 160 tys km. Prosze o szybka odpowiedz bo musze zamówic pompe. dodam ze wczesniej jak silnik sie pozadnie zagrzal ( olej ) zaswiecala sie kontrolka slabego Cisnienia oleju. prosze o jakies pomysly. -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
Zachowal bym dla siebie jak bys odrazu odpowiedzial na pytanie, chocby nawet ze bylo gdzies na forum. szukalem i nie znalazlem tego linku, poszedlem dzis do VW i poprosilem o wydruk, wydrukowali mi to samo i sprawdzilem, rozrzad przestawiony o 2 zemby. Jutro bede ustawial. Dzieki za pomoc. -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
wojtekce, rozrzad robilem nie raz, w wielu autach, wymieniałem uszczelki pod głowicami i użytkownicy tych aut dalej sie cieszą z wykonania mojej pracy, problem w tym ze w każdym warsztacie mechanicy maja schematy ustawień i miejsc do sprawdzenia znaków, mnie takiego brak, mam cale auto rozkopane pod garażem, mieszkam w Anglii, nie mam zbytnio jak dojechać do mechanika tym autem bo nie jeździ! nie planowałem rozbierania rozrządu! robiłem prosta wymianę pompy i czyszczenie smoka co nie ma się nijak do rozrządu, wiec proszę Cie jak nie masz nic co moglo by mi pomoc w rozwiazaniu problemu to zamilknij, jestem dosc zdenerwowany a jeszcze czytam twoje nic nie wnoszące do tematu posty. -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
witajcie ponownie, caly przodek mam rozebrany na kole zembatym walu korbowego nie mam zdnego znaku, nic a nic. problem w tym ze nie wiem gdzie równiez szukac znaków na kole zamachowym bo mam tam 3 otwory i w kazdym z nich widac kolo zamachowe. Czy mogl by mi ktos przedstawic jakis schemat mam szukac jakiegos ustawienia na zamachówce. nie chodzi o to czy zobaczy to ktoc kto sie zna czy nie problem w tym ze nigdy nie robilem tego silnika a nie mam ksiazki do niego ani nic. jak ktos mi pokaze ktore znaki mam porówac to porównam i bede wiedzial czy to wina rozrzadu czy nie. -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
na wale korbowym ? nie na kole zamachowym ? przeciez zeby sprawdzic na wale to musze przodek auta rozebrac ? -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
hej. a masz pojecie gdzie znajde znak na kole zamachowym ? z ktorej strony mam szukac jakiegos otworu ? pierwszy taz robie ten silnik i nie bardzo wiem gdzie szukac znamy ka kole zamachowym. Pozdrawiam -
[B5 ADR] Po małej naprawie silnik nie uruchamia się
n0w3y_pl odpowiedział(a) na n0w3y_pl temat w Audi A4 B5
kurcze powiem ze moze i krecilem zeby przekrecic kolem zamachowym ale przeciesz napinacz nie jest hydrauliczny ani sprezynowy i nie powinien sie zluzowac ? jak sie wyle to mnie poprawcie. -
Witajcie panowie, mam nadzieje ze bedziecie w stanie mi pomoc z gryzacym mnie problemem. Wczoraj zabralem sie za mala robote, przy mocno zagrzanym silniku na postoju zapalala sie kontrolka oleju i piszczalo autko 3 razy, czytalem ze bardzo powszechny problem w tych silnikach to zapychanie sie ssaka wiec zabralem sie za sciaganie zawieszenia i podnoszenia silnika do gury by sciagnac miske, podczas sciagania musialem przekrecic walem by kolo zamachowe udostepnilo 2 sruby do odkrecenia miski. Krecilem paskiem od wspomaganiaby obrucic kolem zamachowym. wymienialem tez uszczelke pod klawiatura zaworków, Po wyczyszczeniu ssaka i sprawdzeniu pomy wszystko zlozylem na nowych uszczelkach i zabralem sie do odpalania auta, a tu nici, auto nie zapala, iskra jest pompa pracuje, wszystkie przewody sa podpięte, ( w sumie to prawie zadnych nie rozlączalem ). Auto czasem tak jak by prubowalo zaskoczyc i wtedy silnik przyblokowywuje i zaczyna krecic dalej. Prosze o jakies pomysly bo juz mi rece opadaja.
-
Mam na imie Rafał posiadam a4 Witam