Skocz do zawartości

Mirbi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mirbi

Osiągnięcia Mirbi

0

Reputacja

  1. @pre_pl A czy jest sens sprawdzać wtyczkę od strony sprężarki? Czy sygnał z czujnika leci od razu do sterownika? @bmw750 Czy czujnik mogę od tak sobie wykręcić, czy trzeba gdzieś coś zakręcić (jakiś zaworek or something), żeby mi nic nie poleciało? Skoro to czujnik ciśnienia więc domyślam się, że "tam jest ciśnienie" Pozdrawiam!
  2. Tak. Obie strefy na LO i na manualu na jedna kreske. Teraz jeszcze sprawdziłem przy różnych ustawieniach klimy, max nadmuch, min temp itp. Odczyt ciągle ten sam bez zmian. Pozdrawiam!
  3. Hej! Sprawdziłem blok 01 i oto co wyszło: Current = 0.020A (czasami pokazuje 0.015) Load = 0.0% Load = 0.0% Absolute Pres. = 1.0bar i to tyle. @pre_pl na 100% są trzy bo rozłożyłem wtyczkę i miernikiem sprawdzałem napięcia. (rozumiem, że chodzi o czujnik (8E0 959 126) po lewej stronie skraplacza tak jak na tym zdjęciu: Pozdrawiam!
  4. Witam. Tak cały czas mam ten błąd i nie mogę go skasować. Klikam żeby wyczyścił i po chwili znowu wskakuje. Znalazłem ten czujnik, ale jest dobrze podłączony. Nie wiem tylko czy działa dobrze. Sprawdziłem napięcia i na skrajnych elektrodach jest + i masa, a na środkowym chyba idzie sygnał z czujnika. Kabel też jest w dobrym stanie jednak ciągle pojawia się ten błąd no i klimatronik nie chodzi... tylko ECON się pali cały czas. Nie wiem już co dalej robić, wyczerpały mi się pomysły, coś czuję, że czeka mnie tylko ASO i pewnie zapłacę jak za zboże... Pozdrawiam
  5. Hej! Klima już nabita. Okazało się, że nie było rozszczelnienia i płyny było w normie. Cóż, i tak co jakiś czas trzeba przedmuchać i odessać klimę. Zatem wszystko wskazuje na to (chyba) że to jakaś złączka. Czy ktoś wie gdzie się znajduje ten czujnik G65 i którędy idzie do niego kabel? Dzięki i pozdrawiam!
  6. Dzięki! Po przeszukaniu 4 różnych forum też do takiego wniosku powoli doszedłem. Jutro jadę do dziada niech napełnia skoro spuścił. BTW ile może kosztować nabicie (z własnego doświadczenia) i jakim czynnikiem (R134a)? Pozdro!
  7. Hej! Dzięki za odwieszenie Pokazuje się 00819 na klimie i niestety nie mogę tego skasować. Piszę również o tym w innym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11580.0 Na innym forum dowiedziałem się, że prawdopodobnie chłodnica została rozszczelniona przy wymianie rozrządu i trzeba ją napełnić. Czy tak może się objawiać pusta klima? Dzięki i pozdro! Witam! Prosiłbym o analizę błędów jak poniżej, ewentualnie co może być ich przyczyną. Dodam, że zaczynam dopiero z vagiem :cool Z góry dziękuję i pozdrawiam! Address 02 ------------------------------------------------------- 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ Address 15 ------------------------------------------------------- 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 001 - Upper Limit Exceeded Address 35 ------------------------------------------------------- 00955 - Key 1 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- 65535 - Internal Control Module Memory Error Hej!
  8. Witam Wszystkich! Bardzo fajna strona. Od niedawna jestem posiadaczem: A6 '02 2.5TDI 180PS Q AKE Pozdrawiam wszystkich maniaków CCCO! Hej!
  9. Witam wszystkich serdecznie! Jest to mój pierwszy post na tym forum i w związku z tym pozdrawiam wszystkich fanów CCCO Niedawno stałem się posiadaczem mojej pierwszej niuni czyli A6 C5 '02 Q AKE i jestem bardzo z niej zadowolony. Mam taki oto problem. Odebrałem dziś furkę od mechanika - wymiana rozrządu. Po wymianie z silnikiem wszystko ok, a nawet lepiej jak przedtem Nie wiem co jest grane, ale klima w ogóle nie działa, choć przed oddaniem do warsztatu wszystko było w jak najlepszym porządku. Teraz cały czas pali się przycisk ECON i pomimo deptania tego przycisku a nawet czegokolwiek na panelu lampka ECON się nie wyłącza i chodzi jedynie nadmuch bez klimy. Próbowałem załatwić to na chama, czyli odpiąłem aku i podpiąłem z powrotem ale bez sukcesu. Dodam jeszcze tylko, że wymieniona została chłodnica wody i to wszystko. Nie podpinałem jeszcze pod Vaga, bo nie miałem niestety czasu. Może jutro znajdę trochę żeby się tym zająć. Aha, mechanik mówił, że u niego komp nie łączył się jedynie z blokiem klimy i nie wie czemu (heh ). Przedtem jak sam podpinałem to było wszystko ok, bez błędów. Czy ktoś z szanownych kolegów wie może o co chodzi i mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich audimaniaków!!! edit by wojtas-audi : Kolego najpierw przeczytaj REGULAMIN !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...