Skocz do zawartości

redlady

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O redlady

  1. mam podobnie-przy gaszeniu nienaturalny głośny stukot
  2. redlady

    [B5 ADR] Żelazny banan

    Witam,wymieniłem u siebie taki jak wyżej opisany-ciężki stalowy TRW
  3. Mi też skrzypi jak w ŻUKU
  4. Dzięki za info Kupię jeszcze nowe uszczelki do turbawki i w weekend zobaczę co za diabeł tam siedzi!
  5. Sprawdziłem dziś na postoju-słychać bardzo delikatnie w środku auta.Pod obciążeniem jest to bardzo intensywne.Przy obudowie filtra słychać zasysane powietrze lub powracające.Rozebrałem to szukając nieszczelności.Oring przy przepływomierzu jest trochę zdeformowany reszta ok. Może mi ktoś napisać gdzie we Wrocławiu jest ASO?
  6. Kabel z allegro już do mnie idzie,zrobię logi.
  7. Witam! W moim 2,5 tdi afb od jakiegoś czasu podczas zmiany biegów kiedy obr. silnika spadają z ok.3tyś słychać podejrzany dźwięk z komory silnika-mechaniczny,jakby coś się zacierało.Jest to dla mnie dość niepokojące.Może spotkaliście się z czymś podobnym?Pozdrawiam[br]Dopisany: 05 Maj 2009, 18:33_________________________________________________Myślałem nad uszkodzeniem turbo>ściągnąłem przed chwilą wąż gumowy od dolotu powietrza przy turbinie:nie widać oleju ani nie da się wyczuć luzu na wirniku.Auto jedzie bardzo fajnie do 3tyś obr. potem przechodzi w tryb awaryjny i wyżej już nie wkręca.
  8. może coś robi zwarcie, czujniki przynajmniej u mnie w dieslu są zasilane jednym napięciem.Miałem podobny motyw,wag pokazywał przerwę lub zwarcie do masy.Tyle że auto jeździło w trybie awaryjnym migając kontrolkami od esp i świec żarowych.Znalazłem ową przerwę w bezp. od ecu i wszystko wróciło do normy.Pomierz napięcia, sprawdz przewody czy wszystko gra i nie zwiera z masą.[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 16:23_________________________________________________Może problem w tym wyłączniku od esp? wszystko siedzi na miejscu?
  9. tak jest w tej plastikowej obudowie zaraz przy kompie przy podszybiu
  10. sprawdz bezpiecznik przy sterowniku ECU
  11. u mnie na rozgrzanym silniku pokazuje vag temp. paliwa 40,5
  12. w takim razie jakość tych przepływomierzy pozostawia wiele do życzenia biorąc pod uwagę,że jest praktycznie nowy.Spróbuję wyczyścić jeszcze według powyższego schematu.O gwarancji pewnie mogę niestety zapomnieć bo sam zakładałem.Interesuje mnie jeszcze ocena kondycji turbiny.Możecie coś powiedzieć o tym na podstawie tych logów?Jutro będę miał trochę czasu to zrobię komplet logów i wrzucę.
  13. dawki lmm równierz wydają mi się za małe.Istnieje jeszcze jakaś przyczyna złego pomiaru? szykuje mi się zmiana oleju także filtr paliwa niebawem będzie nowy w komplecie.
  14. mam podobne wrażenie co do dynamiki jakby brakowało mocy.Dodam,że przepływomierz jest nowy Bosch ma z 3 tyg. poprzedni umarł generował błąd 0553 więc zmieniłem.Węże od podciśnienia nowe.
  15. Witam, moje logi: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c453aa76a0c88fd8.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e4b0cbe691b0f24.html 003bs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27d774004613ee72.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fa12ec8be2f5d63.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64bd85d437d30f30.html dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...