Skocz do zawartości

kuba-gubin

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba-gubin

Osiągnięcia kuba-gubin

0

Reputacja

  1. Powiedz mi jeszcze tylko jak zmierzyć ciśnienie paliwa? A jeżeli w ropie był denaturat (wlany na zimę żeby z ropy się nie wytrąciła parafina - czy jakoś tak). Koleś coś mi o tym mówił, ale nie wiem czy wlał jak pożyczałem jemu samochód zimą jak były dużeee mrozy - nadal mam jeszcze pół zbiornika wlany jeszcze zimą. Denaturat może być przyczyną?
  2. Grupa 023 statycznie: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_75092.html Dzisiaj po przejechaniu 15 km znów odpalił z trudem po trzecim długim kręceniu rozrusznikiem. Jak już odpali to jedzie bez problemów - normalnie. Chyba że ubyło jemu mocy, a ja tego nie odczuwam - nie wiem.
  3. Dzięki za pomoc. Wymienię te uszczelniacze i zrobię nowe LOGi i wtedy się odezwę. Pozdrawiam
  4. Coś koło 280 000 Wymiana tych uszczelniaczy to raczej prosty zabieg dla w miarę dobrego mechanika czy coś trudniejszego?
  5. Czy Ty też sugerujesz wymienić najpierw te uszczelniacze?
  6. Dzięki za szybką odpowiedź. Mogę prosić numer części i ewentualnie co jeszcze wymienić podczas wymiany tych uszczelniaczy? A czy z LOGów można odczytać w jakim stanie są pompowtryski? Czy te uszczelniacze mogą być przyczyną tego że nie chce czasami odpalać?
  7. Więc tak: Kilka dni temu rano odpaliłem samochód normalnie, bez problemów. Przejechałem około 15 km zgasiłem i po 10 minutach już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił, a silnik nawet nie chciał załapać. Kręciłem z 10 - 15 razy i coraz dłużej trzymałem rozrusznik i nic. Samochód zaholowaliśmy do znajomego. Wieczorem podłączyłem kompa i żadnych błędów nie było. Zakręciłem rozrusznikiem i po pierwszym czy drugim dłuższym kręceniu odpalił - później już palił normalnie. Druga przygoda - jak wcześniej odpalam rano normalnie, przejechałem 60 km. Wracam po 1,5 godziny i odpalił z trudnością po 2 czy 3 długim kręceniu. Przyznam się, że paliwo kupuję od kierowców ciężarówek :/ Filtr paliwa wymieniam dość często. Statyczne normalnie: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74968.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74969.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74970.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74971.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74972.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74973.html Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74974.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74975.html Statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74976.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74977.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74978.html Dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74979.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74980.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74981.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74982.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74983.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74984.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74985.html
  8. Kolejne LOGi, tym razem udało się skasować błąd i tryb awaryjny się nie włączył. Dynamiczne: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68243.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68244.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68245.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68246.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68247.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68248.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68249.html Statyczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68250.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68251.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68252.html
  9. Jestem ponownie. Dzisiaj właściciel kierował, a ja robiłem LOGi. Zrobił dłuższą trasę i silnik się rozgrzał normalnie. Pojawił się błąd którego nie można skasować: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Podczas LOGów dynamicznych nie osiągaliśmy 4500 obrotów bo przy 4000 silnik tak klekotał jakby miał się zaraz rozlecieć i rozpędzanie długo trwało. Jak otworzycie LOGa to w jednym linku w niektórych są dynamiczne + BS jakoś się tak nadpisały pliki LOGi dynamiczne + BS: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68224.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68225.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68226.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68227.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68228.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68229.html LOGi statyczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68230.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68231.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68232.html Czy kąt na pompie jest prawidłowy? Co może być przyczyną braku mocy i przyspieszenia. Dodam że VW ma 295 tys. przebiegu i chyba ma nadal kata (i nie wiadomo ile już był przebieg cofnięty przez handlarza :-). Dymi też na biało.
  10. Jutro zrobię LOGi dynamiczne tylko, że nie mam zarejestrowanej wersji programu i BS też nie wyjdzie. Ale spróbuje ogarnąć rejestracje vag com.
  11. Na zegarze temperatury wskazówka była na jednej kresce przed 90, a po dłuższej jeździe chyba powinno być 90. Grupę 000 chciałem LOGować ale wyskoczył błąd programu. Jutro zobaczę jeszcze raz grupę 000. A w grupie 013 Cyl 4 nie powinno się coś pojawić?
  12. Tak jak w temacie. Kumpla Passat coś słabo pali i słabo jedzie, a nie chce mi się logować na forum VW. Nie mogę znaleźć parametrów synchronizacji (ustawienie) rozrządu. Powinno być ostatnia rubryka w grupie 004, a nie ma. Teraz tylko LOGi statyczne. Dynamiczne chciałem zrobić po przestawieniu rozrządu, tylko właśnie nie wiem gdzie to znaleźć. Błędów żadnych nie było, ale wskazówka temperatury nie dochodzi do 90 stopni - jakiś niedogrzany po dłuższej trasie, ale obroty nie wariują na jałowym. Dzięki z góry za pomoc. Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68032.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68033.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68034.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68035.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68036.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68037.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68038.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68039.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68040.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68041.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68042.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68043.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68044.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68045.html Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68046.html Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_68047.html Zlogowałem wszystko co mogłem, bo nie mogłem znaleźć tego ustawienie rozrządu.
  13. Dziękuje wszystkim za pomoc. I tak już jest dużo lepiej z autkiem. Pomyślę nad profesjonalnym czyszczeniem.
  14. A można jakoś sprawdzić stan pompek czy trzeba czekać aż same padną? A może dolać magiczny płyn do zbiornika, który niby może je przeczyścić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...