Skocz do zawartości

karol7771

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karol7771

  1. Witam Mam podobne błędy i mi każdy pisał że, to kierowniczki turbiny więc jak narazie nic nie wymieniam tylko w weekend biorę się za rozbieranie turbo:) Pozdrawiam
  2. Standardowa sytuacja przy 2500 obr. traci moc na 4,5 biegu na 5 nie idzie przekroczyć 3000 obr. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika wszystko ok do czasu ponownego osiągnięcia 2500
  3. Robiłem ale nie chcieli mi ich zgrać na pena. Dali mi tylko wydruk z takimi błędami
  4. Witam. Przyczyną braku mocy o czym dużo tu czytałem są 2 błędy które wyszły po podłączeniu do komp. 023F- Ciśnienie w rurze odlot. Różnica regulacji 0207 Czujnik ciśnienia rury odlot. Zwarcie do plusa Jak mógłbym to naprawić i od czego mam zacząć? * prosze stosowac wlasciwy prefix, oraz zamieszczac watki w odpowiednich dzialach [Musashi]
  5. Witam Wszystkich Mam A4 1.9 TDI 110 PS 97r i ten sam problem o jakim z tego forum można książkę napisać Jakieś pół roku temu podczas wyprzedzania silnik stracił moc, po zajechaniu na stacje lotosu i zalaniu L.Dynamic wszystko było ok. Kilka dni temu ten problem powrócił , wyprzedzanie i nagle utrata mocy zredukowałem do 4 i powoli się rozpędzał na 5 biegu rozpędziłem go do 3 tyś obrotów i więcej się nie dało. Zjechałem na zajazd i tam go przegazowałem go i do 3 tyś po przekroczeniu 3 tyś nie musiałem już wciskać gazu do podłogi ponieważ obroty same skoczyły do max Przez ostatni tydzień miałem 2 takie przypadki po czym gasiłem silnik i na drugi dzień było ok i kolejny 2 dni temu te same objawy po drodze do wawy. Zajechałem na stacje zalałem poszedłem zapłacić dalej w drogę i wszystko ok Czy to może być wina paliwa ? Może przepływomierz ? Może notlaufa? Może jakiegoś zaworu albo przewodów podciśnienia? Wkrótce jadę na więc napisze co wyszło. Jeśli macie na to jakieś pomysły to prosze o rade zawsze to będę wiedział coś więcej
  6. Witam Serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...