Skocz do zawartości

xfranek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O xfranek

  1. Możesz spróbować rozruszać trochę sztangę turbiny.
  2. U mnie kiedyś w citroenie tak było. Wystarczył lekki deszczyk i nie dało sie już jechać wszysko parowało. Powodem była nieszczelnośc w nagrzewnicy i dała o sobie znać jak zastałem samochód z pływającymi dywanikami z przodu. Po wymianie nagrzewnicy szyby przestały parować mimo ze nie było klimy. Może jakoś środek uszczelniający do płynu chłodniczego by pomógł.
  3. Potwierdzam patent z WD-40. Pryskałem ok 2 tygodni i teraz chodzą jak nowe, a bardzo ociężko chodziły.
  4. Bawiłem sie z tym jakiś czas temu i od wewnątrz wzmocniłem kawałkiem mocnego sztywnego drutu odpowiednio wygiętego w litere "C". Wszystko wlepiłem na poxipol tak żeby drut jak najgłębiej był przyklejony wewnątrz i lekko wystawał tworząc haczyk. Ponieważ miałem połamane elementy zaczepów to wystający drut obkleiłem nimi po kolei tak jak to było w oryginale. wystający klej zamalowałem czarnym markerem. Trzyma bez zarzutów juz 3 miesiące. Pozdrawiam
  5. Witam Niedawno zakupiłem emulator zmieniarki MP3 XcarLink-a (do radia Concert). Wszystko byłoby dobrze gdyby nie świst w głośnikach przy pracy silnika, zmieniajacy sie też przy dodawaniu gazu. Słychać go przy głośnym słuchaniu w momentach gdy muzyka jest cicha i podczas przełączania między utworami. Czarne kableki zostały dobrze przykręcone do obudowy radia. Próbowałem także podłączać dodatkową masę od blach do radia, bezpośrednio do zmieniarki i to samo z masą bezpośrednio z akumulatora. Dodam jeszcze że bez zmasowanych kabelków od zmieniarki świszcze duzo głośniej. Orientuje się ktoś jak moża usunąć ten problem??
  6. No to jak nie ma to nie ma. To dobra wiadomość [br]Dopisany: 29 Maj 2009, 15:55_________________________________________________Znalazłem opis czyszczenia turbo od 2,5 TDI V6 AFB, AKN, AKE. Tam piszą że są uszczelki. Napewno żadnej z uszczelek poniżej nie musze wymienic????? [br]Dopisany: 30 Maj 2009, 11:12_________________________________________________No to jestem juz po czyszczeniu kierownic. Notlauf poszedł w niepamięć. Wstawiam nowe logi do analizy i wielce dziękuję za pomoc :hi:P.S. Jakieś uszczelki tam jednak są: na wylocie części gorącej do kata miedziana uszczelka i po rozpołowieniu części zimnej jest oring na obwodzie. zadnej z nich chyba nie było sensu wymieniać. Dynamiczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-008-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-010-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-011-xxx-xxx.htm
  7. Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???
  8. Witam. Moje autko łapie notlauf-a i z tego co widze to chyba suszarka za mocno dmucha. Na wiekszkości logów dynamiczych autko łapało notlaufa (za każdym razem autko zostało zgaszone). Udało sie zrobic Dyn011a bez notlaufa (Przy Dyn011 jest notlauf). Jest to mój pierwszy post więc w razie czego prosze o wyrozumiałość. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 BR Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Basic Setings http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-011-xxx-xxx.htm Dynamiczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-001-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-004-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-008-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-010-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011a-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011-xxx-xxx.htm Statyczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-001-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-004-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-007-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-013-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-014-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-018-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-023-xxx-xxx.htm
  9. Witam. Pierwszy raz na waszym forum. Planuje zakup A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...