
A4-V6
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O A4-V6

-
Skradziona A4 w Poznaniu - Sprawa Bart-s'a i właściciela
A4-V6 odpowiedział(a) na Młody_drog temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Bartek - czy coś ruszyło się w tej sprawie? Jest jakaś odpowiedź ze strony Policji czy z sądu ??? -
Skradziona A4 w Poznaniu - Sprawa Bart-s'a i właściciela
A4-V6 odpowiedział(a) na Młody_drog temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Ja ponawiam prośbę do VIPów tego forum o zorganizowanie zbiórki. Sprawa jeszcze potrwa, ale zbiórka jest potrzebna już... -
Skradziona A4 w Poznaniu - Sprawa Bart-s'a i właściciela
A4-V6 odpowiedział(a) na Młody_drog temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Szczere wyrazy współczucia dla Ciebie Bartek i Twojej żony.... na pewno przeżywacie trudne chwile. Trzymajcie się i nie poddawajie się !!! Mi też Bartek wiele pomógł, naprawdę wkładał serce w moje auto i to praktycznie za free !!! Moja fura też tam stała... akurat nie trafiło na moje auto - byłem tam kilka tygodni wcześniej. Nie obwiniajcie się wzajemnie, nie bluzgajcie sie - to nie pomoże. Tutaj pomoże tylko ściepa. Bartek to człowiek wyjątkowo honorowy, nawet nie potrafił wziąść pieniędzy należnych za swoją pracę. On sam nie zgodzi się podać konta itp. Dlatego apeluję do VIPów i moderatorów Tego forum o zorganizowanie składki. Nie ma co tu gdybać tylko jak najszybciej zbierać kasę, bo poszkodowani nie mają auta, a zresztą Bartek też musi jak najszybciej rozliczyc sie z nimi - nie ma co czekać za Policją bo i tak nic z tego nie będzie. Pozdrawiam wszystkich. -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
A4-V6 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Wcześniej pytałem: "Mam pytanie do kolegi Bart-S Mam A4 B6 2002 rok 2,5 TDI AYM 252 tyś km przebiegu i skrzynie multitronic. Do niedawna nie było żadnych problemów, ale teraz jest następujący: Czasami podczas ruszania auto jakby podskakuje - szarpie, ale tylko na pierwszym biegu. Na wstecznym ani podczas jazdy nie ma tego problemu. Olej w skrzyni był wymieniany przeze mnie tylko statycznie, przy 120tyś km chyba Helmut wymieniał - ale nie ma pewności... Wiem, że powinienem wymienić już dawno, ale mój mechanik mi nie doradził a sam nie doczytałem... W sterowniku nie ma żadnych błędów, adaptacja bieg wstecznego nie chce się zrobić...albo za mało byłem wytrwały... Do bloku 65 nie moge sie podłączyć." i: "ATF wymieniałem statycznie na 240 tyś km, ale to nie pomogło.... wcześniej był wyciek uszczelką przy złączu elektrycznym i było to zlikwidowane. Według mojego mechanika olej ma dobry stan i nie ma wycieku. Co zatem teraz zalecasz ?? Umówiłem się na serwis do Teo motors do Poznania, ale nie wiem czego od nich wymagać , co zlecić.... Wymiana dynamiczna i co dalej ?? Robić czyszczenie filrta zewnętrznego ?? Softu oni chyba mi nie zrobią... Czy warto wogóle robic inspekcję skrzyni na stole ? - u nich to koszt 1200zł netto ( wyjecie - diagnoza i włożenie) Nie wiem co bedzie właściwe, koszta też są dla mnie ważne..." Jestem już po naprawie skrzyni: mój mechanik się pojął - długo trwało ale jest efekt!!! Konieczne było zdemontowanie skrzyni i dokładna inspekcja: były niewłaściwe prądy w bloku 10 i 11. Było to spowodowane nieszczelnościami w skrzyni - osłabione uszczelki, tuleje, simeringi - w sumie drobiazgi, ale wymagały sporo czasu i dokładności w montażu. Został też wymieniony filtr wewnętrzny i przepłukany cały układ wraz z chłodnicą. Reasumując: wszystko pewnie przez to ,że długo nie był wymieniony olej, również jeździłem kilkanaście tyśięcy km ze zbyt niskim stanem oleju. Skrzynia nie wpadywała mi jeszcze w stan serwisowy... Na szczęście łańcuch jest w dobrym stanie i nie trzeba było go wymieniać. Czeka mnie jeszcze aktualizacja softu i teraz będę pamiętał, że za 60 tyś km wymiana oleju w skrzyni.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 15:36_________________________________________________Dodaję jeszcze skany z pomiarów vagiem: -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
A4-V6 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
ATF wymieniałem statycznie na 240 tyś km, ale to nie pomogło.... wcześniej był wyciek uszczelką przy złączu elektrycznym i było to zlikwidowane. Według mojego mechanika olej ma dobry stan i nie ma wycieku. Co zatem teraz zalecasz ?? Umówiłem się na serwis do Teo motors do Poznania, ale nie wiem czego od nich wymagać , co zlecić.... Wymiana dynamiczna i co dalej ?? Robić czyszczenie filrta zewnętrznego ?? Softu oni chyba mi nie zrobią... Czy warto wogóle robic inspekcję skrzyni na stole ? - u nich to koszt 1200zł netto ( wyjecie - diagnoza i włożenie) Nie wiem co bedzie właściwe, koszta też są dla mnie ważne... -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
A4-V6 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Mam pytanie do kolegi Bart-S Mam A4 B6 2002 rok 2,5 TDI AYM 252 tyś km przebiegu i skrzynie multitronic. Do niedawna nie było żadnych problemów, ale teraz jest następujący: Czasami podczas ruszania auto jakby podskakuje - szarpie, ale tylko na pierwszym biegu. Na wstecznym ani podczas jazdy nie ma tego problemu. Olej w skrzyni był wymieniany przeze mnie tylko statycznie, przy 120tyś km chyba Helmut wymieniał - ale nie ma pewności... Wiem, że powinienem wymienić już dawno, ale mój mechanik mi nie doradził a sam nie doczytałem... W sterowniku nie ma żadnych błędów, adaptacja bieg wstecznego nie chce się zrobić...albo za mało byłem wytrwały... Do bloku 65 nie moge sie podłączyć. Zrobiłem skany z VAGa, nie potrafię ich zinterpretować: -
Zczytaj VAGiem kody błędów - od tego trzeba zacząć .... Jeśli EGR był uszkodzony to możliwe jest, że intercooler się zapchał. Przy wymianie czy czyszczeniu EGRa trzeba czyścić cały ukłoad dolotowy - łącznie z coolerem...
-
Można by pójść tym tropem - wywalić z ECU kontrolę działania żarówki postojowej ?! Nie wiem czy to możliwe, ale na pewno bardzo by ułatwiło sprawę. Montujesz żarówkę czy diodę jaką chcesz i nie ma błedu we FISie...
-
Dziękuje kolego antolak - to bardzo trafna odpowiedź - VAG nie kłamie i pokazuje usterki jakie są, u mnie przeciez pokazuje: 18062 - moduł panela instrumentów, złe funkcjonowanie> patrz kody temp. silnika i poziom oleju. Kupię czujnik temp płynu chłodniczego, wymienię i opiszę jak poszło. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 08 Lipiec 2010, 21:34_________________________________________________Auto jest juz w 100% sprawne !! Winę za hamowanie silnika i zapalanie konrolki od ESP miał faktycznie czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc szcególnie koledze antolak. Czujnik kupiłem w serwisie wraz z uszczelką za nieco ponad 100 zł . Wymiana jest banalnie prosta bo ten czujnik - koloru zielonego jest na wężu do zbiorniczka wyrównawczego tuż pod pokrywą silnika - w silniku 2,5 TDI AYM Kod błędu 18062 już się nie pojawia i auto jeździ normalnie. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
-
Czytałem te posty, ale przecież tam jest mowa o żarówkach w5w... Nie chodzi nawet o typ żarówki tylko o sposób podłączenia, ja takiego sposobu nie uznaje - wole nie kombinować z grzejacymi się rezystorami, itp Szukam takiego zamiennika żarówki co by można w miejsce zwykłej zamontować i nie rzeźbić...
-
Dziękuję za zainteresowanie... ale ten czujnik kata skrętu g85 to by chyba VAG pokazał, prawda ??? Naprawdę nie wiem o co tu chodzi z tym moim autem....
-
[B6 BEX] Błąd czujnika przepływu masy powietrza
A4-V6 odpowiedział(a) na Łukasz 23 temat w Audi A4 B6/B7
Koniecznie podepnij VAGa...ja też sobie kupiłem - taki prosty pod USB i naprawdę jestem zadowolony, bo nie płace za każde wpięcie i przynajmniej wiem co z autem się dzieje. Musisz poznać jakie to błędy i skasować. Jak wyskoczy błąd to znowu podpinasz i widzisz czy to ten sam powtarzający się. Odpięcie aku nie zawsze powoduje wykasowanie błędów... -
Mam odczyty z VAGa: 01375, 18062 - to błedy z modułu SILNIK; 18265, 18151 - to z modułu ABS/ESP i SKRZYNIA BIEGÓW. Po wykasowaniu błedy powracaja. Zauważyłem jeszcze jedno: dziwnie zachowuje sią wskazówka od temp. płynu chłodniczego - faluje w obrębie 50 do 70 st C... Po tych wykasowaniach błędów auto zachowuje się tak samo..... po odpaleniu powraca problem.... Bardzo prosze o pomoc, rozszyfrowanie tych kodów błedów, u mnie pokazywało tylko : bład nieznany, sporadyczny.[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 21:13_________________________________________________Sam próbowałem rozszyfrować te błędy: 01375 - zawór regulacji twardości zawieszenia - silnik stopień 1 i 2, 18062 - moduł panela instrumentów, złe funkcjonowanie> patrz kody temp. silnika i poziom oleju. 18265 - sygnał ładowania- błędna wiadomość z silnika, 18151 - monitoring poślizgu sprzęgła - sygnał zbyt wysoki. Rozumie,że guma pod silnikiem mogła się uszkodzić i że wskaźnik temperatury płynu chłodzącego szfankuje... ale czy te błędy mogą powodować zapalenie się kontroli od ESP ???? Albo czy przez te błędy, usterki jest możliwe, że auto jest hamowane, tzn traci moc gdy ta kontrolka od ESP się zapali ?? Bardzo proszę o jakieś porady. Pozdrawiam.
-
[B7 BRB] Problem z ESP i zwalniajacym silnikiem
A4-V6 odpowiedział(a) na decks88 temat w Audi A4 B6/B7
Widzę kolega decks88 ma podobny problem jak ja.... mi tez zapaliła sie kontrolka ESP i mam błędy 01375 i 18062 te z modułu silnik. Zrób koniecznie odczyt błędów VAGiem - zobaczymy. -
Chciałbym odnowić temat i zadam jeszcze raz pytanie: czy jest w końcu jakieś rozwiązanie na LED'ach w B6 ??? Chodzi mi oczywiście o zamiennik H6W taki, co nie powoduje błędu we FISie. Te co kolega Iro podał z Allegro pobierają 40 mA prądu i maja 0,48 Watt, więc z pewnością spowodują błąd.