Skocz do zawartości

Bebzo28

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bebzo28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bebzo28

0

Reputacja

  1. Zauważyłem że między licznikiem a UKP w pokazywaniu prędkości jest 20 km/h różnicy,zegary pokazują więcej. Na klimatroniku mam różnice 8 km/h i wiem że to normalne. Jak jest u was koledzy? Czy po kalibracji to się jakoś wyrówna? Zatankowalem do pełna gazu, liczniki wykasowalem w diagnostyce UKP. Pomalu biorę się za kalibracje.
  2. Witam sygnał spalania. Otwieramy skrzynkę z ECU, odsuwamy komputer i z tyłu, od strony szyby mamy kostki na dole. Nas interesuje brązowa / beżowa. Wpinamy się kabelkiem w żółty cienki przewód i łączymy go do -> pin A10. Żeby przeciągnąć przewód, ja pomogłem sobie rurką termokurczliwa - jest nawet sztywna i idzie nią się przebić do wnętrza, potem tylko kabelek w jej koniec i ciągniemy do Ecu. Posiadam audi a4 b5 1.8 ADR benzyna +gaz 97 rok Czy u mnie tez w ecu zgadza się ten opis?
  3. A co do czujnika temperatury zew, mam oryginalny w zderzaku i mam podłączone do wyświetlacza w zegarach i tam sa trzy kable (+, -, data) niechce mi się ciągnąć kabla i podłączyć czujnik z tego zestawu(dołączyli dwa cyfrowe czujniki)?
  4. Czyli nie ma potrzeby podłączania się do zbiorników?
  5. Zakupiłem ukp-3. Mam pytanie czy sygnał poziomu paliwa mogę pobrać z zegarów? A sygnał z poziomu lpg z butli? I czy sygnał temperatury zew mogę wziąść z kostki klimatronika tam też są trzy kable +, -, data.?
  6. Mam to samo . Sprawdzę czy gdzieś szyba jest nie szczelna? Woda u mnie zrobiła sobie ściezke gdzieś na nadkolu, od strony bagażnika może gdzieś szyba przepuszcza . Lampy wymieniłem uszczekli. Więc zostaje szyba
  7. Bebzo28

    Przejście z H4 na H1+H1

    Witam Mam problem , zmieniłem lampy w mojej A4 zwykłe na soczewkowe (z h4 na dwie h1) I mam problem tego typu że przy przełączaniu ze świateł mijania na drogowe , mijania gasną i świecą się drogowe. Mam jeszcze golfa III i tam miałem podobny problem ale rozwiązałem to w sposób ( zworka ) Między przekaźnikami , w sumie w miejsce przekaźnika wsuwa się zworkę i problem z głowy . Chciałbym zrobić podobny manewr w a4 czy ktoś to już robił ? gdzie są przekaźniki od świateł ? bo bezpieczniki to wiem gdzie są. Czy może jest po prostu inny sposób na to ? <br /><br />
  8. Mam pytanie w zestawie tego przegubu były dwie podkładki metalowe jedna tak jaka była zamontowana a druga troszeczkę większa, może powinienem dać dwie podkładki. ? czy ta druga podkładka jest do innego modelu? ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ---------- Dzwoniłem do sklepu i facet powiedział że mogę go przywieść i go zareklamować , on go wyśle do producenta i niech go sprawdzają , mam założony stary przegub wymyłem go w benzynie i nasmarowałem ale to nic nie dało teraz stuka cały czas przy skręcie ale bardzo cichutko ten nowy to dopiero walił. Na drugi ras to od razu kupie droższy przegub najlepiej Spidana ludzie sobie je chwalą. Żałuje że przed zakupem nie poczytałem sobie na forum tego tematu. Narka
  9. przegub kupiłem nowy za 89 zł , pół roku temu wymieniłem z prawej strony i jest dobrze i z prawej strony jest tej samej firmy.
  10. Witam Parę dni temu strzelał mi przegub zewnętrzny w lewym kole, nawet przy lekkim skręcie w lewo waliło niesamowicie , osłona gumowa rozerwana. Kupiłem nowy wymieniłem i jest ok , ale zauważyłem że przy maksymalnym skręcie kołami w lewo przegub stuka.A w tym starym przegubie wystarczyło lekko skręcić i waliło . Dlaczego stuka przecież kupiłem nowy i złożyłem wszystko tak jak rozkładałem. Czy po-prostu nie skręcać kołami na maksa . Cy to normalne po wymianie ?
  11. Witam Mam problem tego typu. Jadąc przy lekkim zwalnianiu autem czuć na dźwigni hamulca że załącza się ABS jak bym jechał po lodzie ( czuć delikatne załączenie ABS) Natomiast jadąc około 80 km/h naciskam hamulec lekko jest ok potem bardzo gwałtowni jak bym chciał się zatrzymać w miejscu to ABS działa elegancko. Co to może być ?
  12. witam Mam problem. Ostatnio zauważyłem olej w zbiorniczku wyrównawczym. W silniku jest dobrze jest czysty olej niema żadnych nalotów na korku wlewu oleju. Poziom oleju jest taki sam jak był 2 tygodnie temu. A natomiast w zbiorniczku wyrównawczym jest czysty płyn tylko na samej powierzchni jest nalot tłusty i ma kolor oleju z silnika. Auto zachowuje sie normalie temperatura jest w normie nie grzeje ,woda sie nie gotuje. Wszystko jest ok Dosłownie przypadkowo sprawdziłem stan płynu chłodzącego i jak odkręciłem korek to zobaczyłem ten olej na powierzchni płynu. Trochę czytałem na ten temat w internecie i parę osób podejrzewa chłodniczke oleju? może przepuszczać olej. Co robić? [br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 22:52_________________________________________________temat zamkniety. Po wymianie chłodniczki oleju wszystko jest ok.
  13. dzieki bardzo juz zabieram sie za to Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...