-
Postów
250 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
W okolicy Jeleniej Góry - sprawdź na FB "Papu Garage" jak z nim pisałem to 1300zł za wyspawanie FMIC. W Strzegomiu też niby jest jakiś koleś co fajnie ogarania ale nie mam do niego namiarów... Jeśli chodzi o średnice orurwania to nie pamiętam
-
Tak, w tym zestawie co wklejałem link było wspawane gniazdo do MAP-a.
-
Chwilkę zabawy było też z zaworem DV. Trzeba było go troszkę obrócić. Chwilka też zeszła przy dokładnym przymierzaniu zderzaka - aby dokładnie przyciąć Za drugim razem jak już wiesz co z czym do czego to poszłoby dużo szybciej... Ogólnie zmiany na plus i czuć to pod nogą.
-
Też nad taką opcją myślałem... Ale podjąłem decyzje, że sam to złoże do kupy... Z tego co się dowiadywałem to niedaleko mnie całość spawana okolo 1300zł - więc kwoty podobne - tylko terminy i czas realizacji troszkę mi kolidował...
-
Kit orurowanie z opaskami - 620zł + wysylka około 20zł + FMIC 299zł + też około 20ł wysyłka + dniówka pracy przy tym
-
Sory za małe opóźnienie... Tak, FMIC już siedzi. Zestaw który zakupiłem na stronie z poprzednich wiadomości nie pasuje w 100% P&P. Ale z drugiej strony nie było też nie wiadomo jakiej rzeźby... Największy problem był z silikonami które wychodzą z FMIC na lewo i prawo czyli redukcje - po prostu są zbyt krótkie żeby to zgrać w całość. Chyba, że ktoś lubi mieć poskładane wszystko na sztukę... aby było ? Silikony jak dobrze pamiętam miały 6,5-7 cm a sytuacje ratowałby silikon o długości 10-11 cm. O tym, że trzeba liznąć flexem plastikowe wzmocnienie zderzaka i kratkę to już wiadomo nie od dziś. Podczas montażu podjąłem decyzje o podcięciu pasa przedniego po lewej i prawej stronie. Rozmawiałem z właścicielem B6 tdi z identycznym zamontowanym FMIC i również podcinał lekko pas... (sam plastik) Jeśli podetniemy pas przedni oraz liźniemy belke zderzka około 1cm to cały zestaw da się złożyć do kupy i wygląda to nawet estetycznie. Co do różnic względem SMIC - turbo wstaje praktycznie tak samo. Nie mierzyłem o ile * spadła temperatura w dolocie ale czuć to pod pedałem. Teraz podczas jazdy jest powtarzalność - nie czuć, że auto słabnie po kilka wizytach na wysokich obrotach... Wcześniej niestety dało się to odczuć... Ogólnie zmiany na plus. Gdyby nie to że w kratce widać kawałek orurowania to zestaw praktycznie nie rzuca się w oczy...
-
https://mtuning.pl/Intercooler-Piping-Kit-Audi-A4-B6-1-8T,p,1033 Za kilka dni wrzucam na auto. Zobaczymy jak to wyjdzie
-
Jaka srednica rur wydechu końcowego - montaż większej końcówki ozodbnej
ponczo odpowiedział(a) na ponczo temat w Audi A4 B6/B7
Wszystko rozumiem... ale chwilowo nie mam dostępu do auta ani do suwmiarki... Ktoś coś jeszcze podpowie? -
Bardzo fajnie wyszło. Dobra robota!
-
Jaka srednica rur wydechu końcowego - montaż większej końcówki ozodbnej
ponczo opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, pytanie jak w temacie. Chodzi mi o A4 B6 2002 avant. Jaką średnice mają rury które idą do końcówki ozdobnej ori wydechu? Upatrzyłem sobie końcówki mniej więcej 70-80mm (nie chce 90mm) i nie wiem z jaką średnice montażową potrzebuje zakupić nowe końcówki ozdobne... Przeglądałem troszkę forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi - wydaje mi się, że będą to okolice 50mm? Jak montowaliście u siebie końcówki? najpierw skręcacie i potem spawacie w kilku miejscach? Macie namiary na w miarę tani sklep? Ewentualnie możecie polecić jakieś dobre końcówki? -
Masz jakieś foto jak docelowo to wyszło??
-
U mnie cały proces modzenia silnika troszkę potrwa. W połowie kwietnia wpada tylko FMIC i do wakacji przelatam i będe obserwował temperatury potem powoli reszta - w tej chwili latam na serii sprężarce + brak kata+ DP 2,75", wywalony SAI, nowa pompa paliwa + wtryski BEX. Soft bardzo lajtowy na okolice 185 KM i 280Nm. Za dużo rzeczy jak na jeden raz - nie jestem na stałe w PL więc mody wpadają stopniowo. W 3 dni w kwietniu musze oganąć FMIC, swap hebli na 320mm + springi Eibacha
-
W tej chwili przy 185 KM już fabryczny IC nie wyrabia podczas cieplejszych dni a o szybszej jezdzie nawet nie wspomne. Czuć po prostu jak auto słabnie... Docelowo okolice 230-240 KM. Znajomego A6 ten sam FMIC obsługuje 250 KM i 350Nm i temperatury są znośne
-
szpakuziom - chłodnice chyba powinny być przy sobie - nie powinno być pomiędzy nimi chlodnicy wspomagania i czujnika temperatury. Musisz to przenieść gdzieś nad FMIC a sam FMIC przytulić do chłodnicy klimy... Dlatego też nie chciałem brać 180-tki tylko troszkę mniejszy - przy moich mocach i tak sprawdzi sie super a w porównaniu z serią będzie dużo lepiej... Było już kilka opinii na forum, że zestaw FMIC nie do końca jest P&P. Dlatego orurowanie kupilem gdzie indziej a IC z FMIC.pl Musisz chyba FIMC podnieść nad rurki od klimy... albo pomyśleć i zamontować FIMC odwrotnie - wtedy będziesz miał wyjscia z FMIC u góry nad rurkami od klimy...
-
To już muszą wypowiedzieć się właściciele B7 którzy wrzucali taki zestaw Wydaje mi się, że konstrukcja ogólna jest podobna - duża różnica to przedni zderzak... Reszta nie mam pojęcia...