Skocz do zawartości

Jurek81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jurek81

Osiągnięcia Jurek81

0

Reputacja

  1. Proszę, o to link... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t31510.0.html;highlight=turbo Dodam tylko od siebie, że od tego czasu prawie 40tyś bezawaryjnej i przyjemnej eksploatacji...
  2. Witam, Napiszę, gdzie pod żadnym pozorem nie regeneruj w TURBO SERWIS, ul. Ks. Czesława Klimasa 4, 50-515 Wrocław. Opisywałem wszystko na forum, oszukali mnie i narobili kłopotów... Przestrzegam!!
  3. Potwierdzam, wszystko smiga super:) Polecam - szybka wysylka, dobry kontakt - warto kupic - lepsze od CD :gwizdanie:
  4. Dziękuję za opinię i dokładnie tak było jak napisałeś... Na wirnikach nie było w ogóle luzów, zerowe zużycie oleju... Wyszło na to, że prawidłowe czyszczenie zmiennej kosztowało mnie 2tyś zł i kupę nerwów... Sądzę, że turbinka by jeszcze ładnie polatała... Problem jest tylko taki jak udowodnić tym kolesiom fuszerkę. Po moim telefonie do nich koleś uważa, że zrobił wszystko super, nie ma pojęcia czego od niego chcę i jeżeli mam zastrzeżenia to mogę ciągać go po sądach. Sprężarkę uszkodziłem sobie sam, jeżdżąc z niesprawną po ICH NAPRAWIE!!! i twierdzi, że aktuator wymienił na MOJE POLECENIE??? później, że na polecenie ludzi z JETRONICA - co oczywiście w obu przypadkach nie jest prawdą. Byłem na diagnozie, pooglądał i zdiagnozował, że działa niewłaściwie... Mam zdjęcia po demontażu turbiny - z widocznymi śladami po uderzeniu młotkiem Czekam na pisemko od kolesi, którzy sprzedali mi turbinę, która siedzi teraz w autku i spisuje się idealnie, później znajomy prawnik i odwiedzę przemiłych Panów ponownie... Po wizycie na ich stronie - jest tam bardzo ładnie opisany profesjonalny sposób podejścia do klienta i najbardziej w tym wszystkim wkurza, jak ładnie okradają ludzi... Na tyle mnie Pan zdenerwował, że póki co nie odpuszczam - zobaczymy co z tego wyjdzie... Pozdrawiam
  5. Witam, Turbina wymieniona i jest idealnie. Samochód mniej pali, zbiera się lepiej, wszystkie ciśnienia w normie, doładowanie również, a już zaczynałem wątpić w jakość programu Teraz przestroga przed firma Turbo Serwis, www.turboserwis.pl z Wrocławia ul. Klimasa 4, okazali się mało, że naciągaczami, to w dodatku chamami... Naciągnęli mnie na ponad 1tyś zł i zero poczucia odpowiedzialności za własne działania... Zastanawiam się jak odzyskać pieniądze za "usługi" tej "profesjonalnej firmy"... Mam zdjęcia tej mojej starej turbiny, która zmasakrowali... Czy jest w ogóle szansa udowodnić im fuszerkę? Stara turbina miała na obudowie ślady po uderzeniach młotkiem - rozumiem, że tak się w tej firmie czyści zmienną geometrię. Człowiek uczy się na błędach, mam nadzieję, że to koniec moich problemów Nowa (regenerowana) turbina kosztowała mnie 900zl!!! plus montaż - całość 1100zł, czyli prawie tylko samo na ile okradli mnie tamci...
  6. Hmm... czyli to jest odosobniony przypadek... Zobaczymy jutro po zmianie turbiny, najpierw sobie sam ściągnę logi, później pojadę po ostateczny program i mam tylko nadzieję, że to koniec wydatków A miało być tak pięknie :gwizdanie:
  7. Witam, Po długim namyśle i studiowaniu forum zdecydowałem się na program. Został zrobiony w JETRONICu we Wrocławiu, więc zakładam, że u profesjonalistów (Hamownia przed i po, wykresy, logi, jazda autkiem z VAGiem itd). Efekt tego jest taki, że z autem mam same problemy:( Aktualnie ma 161KM, 352Nm - nie wgrano ostatecznej wersji programu ze względu na turbo o czym poniżej - konieczność czyszczenia... Wszystko zaczęło się od oddania turbiny do czyszczenia zmiennej geometrii na polecenie JETRONICA nawet w poleconym przez nich zakładzie. Podobno turbina w początkowym okresie pracy nie doładowywała stabilnie i to jest objaw zanieczyszczonych łopatek... Zrobiłem jak polecili w końcu autko w momencie robienia programu miało 180tyś. Co do samej turbiny przed programem zero zastrzeżeń - zużycie oleju zerowe, autko rozpędzało się bezproblemowo do 220km/h, często jeździłem dłuższy okres czasu autostradami z prędkościami rzędu 180-210... Zero problemów. Po tym wyczyszczeniu - turbina zaczęła przechodzić podczas jazdy w tryb awaryjny - tylko i wyłącznie na 6 biegu - od około 140-150 mocne wciśniecie gazu i wywala turbo... Czasami to 180 - generalnie mocne przyspieszenie i postój - włącz/wyłącz żeby jechać dalej "normalnie" Pojechałem do JETRONICA stwierdzili, że turbina zdecydowanie za mocno ładuje i ogólnie pracuje niestabilnie i się zaczęło... Wymieniłem z ich polecenia atuator (siłownik - wygląda jak gruszka) - dalej to samo... Podmieniali N75 - to samo... 4 godziny regulacji to samo... W dodatku turbina była okopcona spalinami od strony gdzie wchodzi ta czarna rura ciśnieniowa spod samochodu. Efekt ich pracy - nieszczelna turbina - wysłali mnie do trubiniarzy... Pojechałem oczywiście - kolesie, że oni tej części turbiny nie ruszali, też potwierdzili, że to nie jest normalne, że może katalizator zpachany??? auto na pierwszych 5 biegach przyspiesza bezproblemowo - spalanie w normie... Że turbinę trzeba wyciągnąć - nie muszę mówić, że za każde wyciągnięcie się płaci... Efekt... W środę u znajomego mechanika montuję nową turbinę - wszystkie koszty załadowane w starą poszły się... kosztowało mnie już to z robocizną prawie 1tyś zł... Czy winą może być zły program? Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Kogo ciągnąć do odpowiedzialności? Póki co autko po programie jeździ wolniej niż przed - muszę uważać przyśpieszając i po drodze wysypało mi się jeszcze sprzęgło... Całość wydatków przekroczyła 4tyś i to bez wymiany turbiny na nową i jest tragedia. Przed programem 34tyś bezproblemowej i przyjemnej jazdy Jeszcze jedno pytanie o dwumasa - czy ktoś wie jaki może mieć luz - podczas wymiany sprzęgła nie został wymieniony - nie mam żadnych objawów opisywanych na forum - szarpania, wibracji... Ale pytam z ciekawości na kiedy kolejne pieniądze szykowac Proszę o jakieś sugestie bo cierpliwość mi się kończy do całej tej zabawy... Pozdrawiam, Jurek
  8. Ceny w porównaniu do cen allegrowych to kosmos... Rozumiem, że ktoś chce zarobić, ale przebicie 4 krotne... Jeżeli będzie chęć jakiś grupowych zakupów wpisuję się na listę... Na tej stronce z liku powyżej widać wyraźnie, że concert II Audi współpracuje z tym urządzeniem więc powinno wszystko śmiagać Jeżeli ktoś już to ma niech się wypowie:)
  9. Polecam Robotnicza 22 ABC Car Alarm Service, tanio i porządnie, właśnie tam założyłem kilka zabezpieczeń... W razie pytań priv...
  10. Witam, "Odkopuję" stary wątek... Przeglądam szukaj i mam pytanie - właściwie 2;) Mam taki problem, zapala się czasami podczas jazdy kontrolka ESP - po wyłączeniu stacyjki wszystko jest OK - później po losowym czasie znowu się zapala. Pomaga wyłączenie zapłonu i włączenie... VAG nie wykazuje nie błędów. 2 sprawa - nie mam pojęcia czy powiązana - od jakiegoś czasu, najprawdopodobniej od momentu problemów z kontrolką ESP zdarza się, że gdy rano wrócę do autka palą sie światła stop! zdarzyło się już to 3 razy... Pomaga włożenie kluczka i przekręcenie zapłonu... Znowu zero błędów na VAGu... "Dyskoteka" z ESP zaczęła się po wpadnięciu lewym przodem niemałą dziurę - jednak mechanik sprawdzał koła i nic nie widać - zero luzów, uszkodzeń, nic nie stuka... Czy to może być ten czujnik stop pod deską wspomniany w tym wątku? Co to dokładnie za czujnik i czy ktoś z opisujących problem uporał się z nim? Będę wdzięczny za każdą poradę
  11. Pytanie czy ktoś już w ogóle to kupił i sprawdził "namacalnie", że to działa? Może rzeczywiście jakieś grupowe zamówienie, bo 1/4 cenny to koszty przesyłki i nie ma pewności co z tych Chin przyjedzie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...