Skocz do zawartości

ariel

Pasjonat
  • Postów

    242
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ariel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ariel

0

Reputacja

  1. ariel

    kody adaptacji

    Witam koledzy może ktoś mi podpowiedzieć jakie są kody do adaptacji przepustnicy po czyszczeniu w vw bora 2.3 v5?
  2. no właśnie wzsystko poszło ok ale tak jak piszesz nie mam dostępu do bocznych śrub zamka.
  3. ooo z tego samego miasta co ja jesteś niestety rozebrałem całe drzwi ale wszędzie się nie dostane bo nie mogę ich roztworzyć są zablokowane na amen
  4. mam problem z tylnymi drzwiami w skodzie superb u kumpla wogóle sie nie roztwierają nawet ręcznie nie można nic zrobić podłączyłem vag i mam coś takiego VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 1C0 959 799 B Component and/or Version: 5F Komfortgerát HLO 0003 Software Coding: 00258 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: 1C2959802 5F Tõrsteuer.FS KLO 0004 Additional Info: 1C2959801 5F Tõrsteuer.BF KLO 0004 Additional Info: 3U0959811 5F Tõrsteuer.HL KLO 0004 Additional Info: 3U0959812 5F Tõrsteuer.HR KLO 0004 2 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal
  5. ariel

    [B5 AEB] JAk wykonac logi

    To są grupy dla TDI a nie dla benzyny... to napisz mu do benzyny
  6. ariel

    [B5 AEB] JAk wykonac logi

    01 ENGINE / MEAS. BLOCKS 08 /
  7. ariel

    [B5 AEB] JAk wykonac logi

    Do poprawnej analizy Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011 Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011
  8. chodzi o n75? a czy po logach nie widać czy nie domaga?[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 22:32_________________________________________________N75 zamówiony nie mam z kąd podmienić. przewody sprawdzone nic złego nie widać zmieniłem filtr powietrza bo wyglądał kiepsko Nie wiem czy to normalne ale w 011 dawka paliwa skacze 3.6 3.8[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 17:59_________________________________________________no i lipa nikt nic nie wie czy az tak poważny problem żeby to rozkminić [br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 23:23_________________________________________________A więc tak wszysto wymienione filtr, przepływka, n75 i dalej lipa notlauf a po logach niby nic złego nie widać
  9. jak sprawdzic n75 weżyki sprawdze w sobotę a co z tym podciśnieniem? wali notlauf pare razy dziennie częściej po wymianie przepływki
  10. pewnie że moge wrzuce napewno jak zrobić ten kąt synchronizacji spapili jak rozrząd robiłem papraki to czemu wpada w notlauf teraz czasami nawet na ciepłym silniku[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 17:28_________________________________________________Witam koledzy wstawiam log 011 BS pomóżcie bo już nie mam pojęcia cały czas to samo Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_36721.html [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 15:22_________________________________________________chopaki co jest z tą furą dziśjadąc po pracy temperatura jakieś 70 stopni i trzy razy notlauf
  11. dokładnie jak by była przepływka to by zamólał bez vag com nie dowiesz się co boli i nie skasujesz błędu. poczytaj na temat vag com
  12. spanky notlauf nie zawsze wskakuje ciężko będzie trafić[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 12:48_________________________________________________witam mam narazie dynamiczne za godzinkę reszta oczywiście przed rozgrzaniem wpadł w notlauf i zapaliła się kontrolka check i błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35868.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35865.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35867.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35869.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35864.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35866.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35863.html Statyczne Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35895.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35896.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35897.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35898.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35899.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35900.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35901.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35902.html BASIC Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35903.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35904.html [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:05_________________________________________________i jak chłopaki widać coś z tego [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 18:19_________________________________________________chłopaki zerknijcie na logi bo nie wiem gdzie już szukać czy to turbo czy n75 przepływka nowa orginalna Bosch w sobote chcę zobaczyć przewody ciśnieniowe może gdzieś tam coś nie tak
  13. musisz zrobić logi też z tym walcze najlepiej komplet najważniejszy 011 prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny ale wstaw logi. może być do momentu jak łapie notlauf
  14. czy tylko mam zrobić w dynamicznym grupe 11?
  15. jakiś czas temu dawałem dynamiczne i nic nie było widać a notlauf został
×
×
  • Dodaj nową pozycję...