Skocz do zawartości

stuwa

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stuwa

Osiągnięcia stuwa

0

Reputacja

  1. Najchętniej kurde byma sam to rozebral i sprawdził, ale nie mam za bardzo warunków ,żeby turbawkę wyciągnąć
  2. A mógłbyś łopatologicznie napisać które gdzie? Jedynie gdzie mogłem się walnąć to odwrotnie podpiąć te, które wchodzą do N75, ale na 99,9% są dobrze podpięte.
  3. Podmieniłem N75 na inny i praca sztangi podczas logowania bs grupy 11 wygląda tak: Awx praca sztangi - YouTube Pozostaje tylko czyszczenie turbiny? Można coś samemu poradzić, bo z kasą teraz kiepsko u mnie...? Niby było czyszczone 2 tyg temu (jak oddawałem do warsztatu to nie było turbo w ogóle, po odbiorze chodzi tak jak widać po logach).
  4. Witajcie, turbo było u czyszczenia - bo nie dmuchało nic. Teraz jest niby lepiej, ale turbo wstaje dopiero od 2000 rpm. Co więcej dziś podczas wykonywania logów dynamicznych wzięło i padło. Wyskoczył też błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Po zgaszeniu silnika i usunięciu błędu turbo działa (tzn dmucha od 2000rpm a przy 3500 wyłącza się i wyskakuje ten błąd). Wykonałem logi, ale nie wiem czy coś powiedzą w takim stanie turbo ;/ -statyczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 007) Log (3 - 018) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 023) Log (7 - 013) -statyczne BS Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) -dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 011,011) Log (2 - 003) Log (3 - 008) Log (4 - 004) Log (5 - 010) Czy to padnięty N75? Proszę o pomoc, bo autem nie da się jeździć, a mam już dość magików w warsztatach co to pół auta w ciemno by wymienili ;|
  5. AWX 2002rok, akutalnie 445 000. Daje radę
  6. Trochę odkopię temat, ale mam pytanie. Czy ten mechanizm (prowadnica z linkami)jest taki sam dla szyb elektrycznych i korbkowych (pytam o tył)? Tak mi się wydaje - do elektrycznych wchodzi silniczek, a do korbkowych tak "dynks" z prętem na korbke Przykładowy korbkowany: http://allegro.pl/mechanizm-szyby-lewy-tylny-audi-a4-b6-8e0-i1804430602.html elektryczny: http://allegro.pl/podnosnik-mechanizm-szyby-pt-ramka-audi-a4-b6-i1774287558.html Wie ktoś czy coś tam się nie zmieniło w późniejszych rocznikach? Bo muszę kupić taki mechanizm dla siebie.
  7. Witam, planuję wymienić amorki w swoim aucie. Tylko nie wiem na jakie? Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? Czy trzeba też wymieniać sprężyny i odboje? 2002 A4 1.9tdi AWX zawieszenie 1BE 0JG weight category front axle weight range 7 0YJ weight category rear axle weight range 9
  8. Jeśli chodzi o błędy to czysto - nie ma nic. Lece oblukać dolot.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 08:42_________________________________________________Byłem się przejechać i turbo ożyło. Od razu zrobiłem logi: - Błędy: Błąd wykasowałem i po logowaniu auta się nie pojawił ponownie. - Statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 007) Log (2 - 000) Log (3 - 018) Log (4 - 001) Log (5 - 004) Log (6 - 023) Log (7 - 013) - Statyczne BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) - Dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 008) Log (2 - 011) Log (3 - 010) Log (4 - 001) Log (5 - 003) Log (6 - 004) Niby auto jeździ normalnie, ale wolałbym zrobić co trzeba, żeby nie mieć takich niespodzianek.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 12:24_________________________________________________Dzisiaj znowu problem z turbo. Czy z tych logów, które dałem można wyczytać potencjalną przyczynę? Przez kilka dni auto śmigało dobrze.
  9. Odświeżam bo temat rury powrócił... Z tego co widzę to potrzebuję rurę o numerze 8E0 145 834 M. Na Allegro znalazłem "8E0 145 834 R LUB ZAMIENNIK AH". Czy ta będzie OK? Ewentualnie ma ktoś na zbyciu 8E0 145 834 M.
  10. Logi są w trybie awaryjnym - niestety dziś turbo już w ogóle się nie podniosło :|[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 14:14_________________________________________________Koledzy jest szansa, że podpowiecie coś z tych logów??
  11. Witam, problem z notlaufem powrócił Poprzednio po wymianie czujnika było git, a teraz ponownie proszę o zerknięcie na logi: -Statyczne Log (0 - 007) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 014) Log (4 - 004) Log (5 - 023) Log (6 - 018) Log (7 - 013) - Statyczne BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) - Dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 010) Log (8 - 001) Autko ma 412 000 km przelatane... edit: Logi robione w trybie awaryjnym, bo dziś turbo już w ogóle się nie podniosło :|
  12. Witam, potrzebuję dla znajomego - nr sprzęgiełka alternatora do 2004 B6 AVF Multitronic. VIN WAUZZZ8E14A263371
  13. 038906051C - chodzi o ten czujnik? edit: czujnik zamówiłem, jutro montaż. zobaczymy co będzie..[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:29_________________________________________________Czujnik wymieniony, turbo chodzi! Mam delikatne wrażenie, że nie do końca tak jak powinno, ale może to tylko przewrażliwienie. Jutro lecę do Lublina to trochę je przedmucham, a w weekend postaram się wrzucić logi do oceny i porównania. Dzięki spanky i lukjar7.
  14. Czy to chodzi o N75? Nic więcej z tych logów złego nie widać?
  15. Dziś powalczyłem, ale nie wiem czy coś z tego wyszło. Auto wpadało w tryb awaryjny za każdym razem. Niby po wyłączeniu/włączeniu silnika było OK, ale turbo jakby późno albo wcale nie wstawało. Dlatego dla niektórych grup powtórzyłem odczyty. Mam nadzieję, że nie dałem ciała i coś Wam te logi powiedzą . PS: auto ma 400 000 km przebiegu. Na początek odczyt błędów (autoscan): 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-00 - No Communications Logi: - statyczne 000001003004007013018023 - dynamiczne 000003004008010011 - statyczne BS 003011000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...