Skocz do zawartości

jangietka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jangietka

Osiągnięcia jangietka

0

Reputacja

  1. Ktoś może polecić tłumikarza z Warszawy co mi zrobi całą operację wycięcia katalizatora i założenia rury? Pozdrawiam, JG
  2. I jeszcze proszę o sugestie odnośnie rozwiązania drugiego problemu. Podczas jazdy coraz częściej zapala mi się dioda na desce rozdzielczej informująca o niesprawnym lub niedziałającym systemie ESR/ABS. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Wciśnięcie jedno i dwukrotne przycisku ESR nie gasi tej diodki. Ma ktoś pomysły od czego zacząć sprawdzanie? Pozdrawiam, JanG
  3. Witam, Mam problem. Po około godzinie w pozostawionym na biegu samochodzie pod domem zaczynają się świecić światła stopu (wszystkie trzy tylne). Wystarczy, że wsiądę i ruszę pedał sprzęgła i światła się gaszą. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić? Pozdrawiam, JG
  4. Po odpowietrzeniu na chwilę było ok. To ja w takim razie do innych - czy w B6 jest gumowy przewód od serwa? I czy ktoś ma może numer tego węża żeby by go zamówić w serwisie? Pozdrawiam, JG
  5. To ja może spróbuję dowiedzieć się czegoś zakładając nowy wątek dla tego problemu. Po wymianie chyba prawie każdego elementu z układu hamulcowego w samochodzie (pompa wakum - nowa, serwo - używane, gumka w ścianie grodziowej) i po naprawie pompy ABS pozostał jeden problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Podczas jazdy hamulec na początku zwykle jest miękki, a potem w czasie jazdy, po użyciu go parę razy (nie raz po raz) robi się twardszy i taki już zwykle (chociaż nie zawsze - przy dłuższym nieużywaniu znowu jakby staje się bardziej miękki) pozostaje. Samochód hamuje dobrze cały czas, tylko po prostu czasami wystarczy do tego lekkie naciśnięcie, a czasami trzeba wdepnąć głębiej. Czy może ktoś ma pomysł co to może być? Czy to może być kwestia serwa? Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na rady, JG
  6. Płyn wymieniony w styczniu. Odpowietrzenie, rozumiem, że było robione za każdym razem gdy gmerali przy hamulcach, ale mogę poprosić ich by to sprawdzili.[br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 22:32_________________________________________________Po wielu naprawach, wymianie dosłownie wszystkiego okazało się, że przyczyną twardego pedału i osłabionej znacznie siły hamowania za drugim, trzecim hamowaniem, które występowało tylko czasami były tłoczki w pompie ABS, które się blokowały. Po ich wymianie jest ideolo... przynajmniej pod względem siły hamowania, bo niestety pedał nadal robi mi psikusy. Raz jest miękki i wpada głęboko, a raz jest twardy i wystarczy lekko nacisnąć, by samochód stanął. We wtorek będą szukać przyczyny tego zjawiska. Pozdrawiam, JG
  7. Wielkie dzięki za odpowiedź. Czytałem ten wątek już wczoraj i jakoś nie wydawało mi się to podobnym problemem, bo u mnie głównie narzekam na to, że hamulec powoli wraca ponownie do swojej miękkości i właściwej siły hamowania. Ale w sumie niewiele rzeczy już mi zostało do wymiany... więc zaraz dzwonię do stacji ASO zamówić ten wężyk. To jeszcze tylko proszę o odpowiedź, która część jest odpowiedzialna za ten powrót hamulca do swojej zwykłej miękkości po silnym jego wciśnięciu? Pozdrawiam, JG [br]Dopisany: 27 Luty 2009, 09:37_________________________________________________Łącznik nie rozwiązał sprawy. W końcu hamulec stwardniał na amen i 2 dni pobytu w warsztacie - efekt: wymiana tłoczków w pompie ABS, które nie wracały w swoje prawidłowe położenie. Jest już ok. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Jak wsiadam do samochodu, to mam miękki hamulec, który mogę podczas jazdy wcisnąć dość głęboko, żeby uzyskać odpowiednią siłę hamowania, jednak w miarę drogi i kolejnych hamowań hamulec robi się coraz twardszy, to znaczy coraz wyżej pojawia się ta sama siła hamowania, inaczej jeszcze mówiąc, hamulec jakby łapie wyżej. Siła hamowania pozostaje niezmieniona, tylko po prostu gdzie indziej pojawia się opór. Czy też tak macie? Czy to normalne czy już jestem przewrażliwiony? A jeśli tak nie powinno być to czego to może być przyczyną? Pozdrawiam, JG
  8. Witajcie, Mam problem. Od jakiegoś czasu system przyciemniania w moim lusterku fotochromatycznym nawala. Wieczorem, gdy lusterko się przyciemnia, tylko połowa szkła jest ciemna, a lewa część jest jasna. Granica między połowami jest nieregularna. Powiecie, że muszę wymienić lusterko, ale kurcze w ASO chcą 600 złotych, a na Allegro takiego modelu jaki ja mam nie ma (kody na nim to 010516, 02x0516). To jest czarne lusterko bez przycisku, jedynie z czujnikami z przodu i z tyłu. Miał ktoś może taki problem? A może ktoś ma takie lusterko na zbyciu. Od frontu moje wygląda tak: http://www.allegro.pl/item550357179_lusterko_wewnetrzne_przyciemniajace_audi_a4_li.html , ale gość nie chce przesłać mi numerków, ani zdjęcia od tyłu. Pozdrawiam, JG
  9. Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc i przy okazji wytłumaczenie paru niuansów. Szukałem podobnego problemu na forum, ale nie znalazłem, czegoś co by go przypominało. Otóż od początku stycznia mam problem, że raz na jakiś czas (2-3 dni) pedał już po pierwszym hamowaniu staje się dość twardy i hamuje słabo. To jest dokładnie takie samo wrażenie jak to, które się zapewne pojawia w Waszych samochodach gdy naciśniecie jadąc pedał hamulca 3-4 razy i on twardnieje. Tylko, że u mnie co parę dni twardnieje nie za 4. razem tylko już za drugim i bardzo powoli (ok. 10s) wraca do swojej zwykłej miękkości. Oczywiście wtedy gdy pedał hamulca jest twardy, samochód bardzo słabo hamuje. Nie zauważyłem, żeby było to związane z jakimkolwiek czynnikiem atmosferycznym (działo mi się to głównie przy temperaturach ok. 2-5 stopni C), ani z rozgrzaniem slinika. Po minucie zwykle (choć nie zawsze) hamulec wraca do zwyczajnej pracy. Próbuję diagnozować ten problem przy pomocy mechaników i ASO, ale to się kończy tylko ciągle większymi wydatkami. Do tej pory stwierdzono wadliwą pompę wakum - wymieniłem na nową kupioną na Allegro z roczną gwarancją (więc chyba jest sprawna) i nic to nie zmieniło. Wymieniłem płyn hamulcowy, serwo (na używane, też z Allegro) - wszystko bez efektu. Czy macie jakieś sugestie co to może być? Co jest odpowiedzialne za powrót hamulca do swojej zwyczajnej "miękkości" w krótkim czasie, bo to jest pewnie to co się rozwaliło. Czy może mogą to być jakieś przewody? Pozdrawiam i czekam na sugestie, JG
  10. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, Od września 2008 jestem właścicielem srebrnego Audi A4 1,9 TDI 130KM z 2002 roku. Trafiłem tutaj poszukując pomocy z hamulcami, ale liczę, że poznam swój samochód lepiej dzięki Wam. Pozdrawiam, Janek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...