Skocz do zawartości

Cezar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cezar

Osiągnięcia Cezar

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Mam taki problem, moze juz byl. Kupilem moje autko ze trzy miesiace temu, niestety sprzedawca nie dal mi szpilek do alufelg. Chlopcy usuneli te szpilki, ale boje sie pomyslec w jaki sposob, podejrzewam, ze bardzo silowy. Oo tamtej pory w prawym przednim kole, tym z ktorym bylo najwiecej problemow z usunieciem szpilki, zaczely sie na nierownosciach gloche metaliczne stukoty. Nie sa one zwiazane z praca zawieszenia, bo nie za kazdym razem stuka, a zawiecho bylo robione rok temu. o dziwo przy hamowaniu nic nie slychac. jakas minute po hamowaniu tez, potem zaczynaja sie stuki. Jak zatrzymam autko i dam mu kopniaka w kolo, to odzywa sie ten dzwiek, o dziwo jak ktos siadzie i zablokuje hamulce, to zadnego dzwieku nie slychac. Nie musze dodawac, ze mnie to doprowadza do szalu. Jestem prawie pewien ze to cos przy hamulcu. Poradzcie prosze, moze ktos sie spotkal z takim problemem i ma rozwiazanie. Z gory dzieki za kazda pomoc.
  2. KRYKUS, miałeś rację. Dzisiaj sprawa doczekała się finału. Pojechałem na diagnostykę, gościu podpiął WAG-a i zaczęliśmy testować. Otóż podczas szybszej jazdy i hamowania z większej prędkości wszystko było ok. Problem zaczynał się przy małych prędkościach. wszystkie koła zgodnie pokazywały równe obroty poza prawym przodem, który wskazywał że koło stoi, a co za tym idzie uruchamiał pompkę abs, a wtedy zaczynały się pierdzioszki i drganie pedału hamulca. Diagnoza brzmiała popsuty miernik prędkości koła. Wiedząc które koło zapłaciłem 50 PLN za diagnostykę, i pojechałem. Wjechałem sobie później na kanał i za poradą Krykusa zacząłem porównywać czujki. Okazało się, że lewe wejście (to dobre) w kształcie fajki jest ustawione równolegle do koła, natomiast prawe (to szwankujące) ma odchylenie w stronę koła o jakieś 45 stopni. Więc poprawiłem to prawe na pozycję równoległą i lekko docisnąłem i ...... po problemie. BANAŁ!!! W innym przypadku sprawa kosztowałaby jeszcze jakieś 180 PLN za czujnik plus robocizna, a tak poszło za 50 PLN. Kolejnym pozytywem był fakt, iż przebieg (156 000 km) jest oryginalny, aż się mechanik zdziwił. Powiedział, że to niecodzienne zjawisko, aby audi z 1995 r. miało taki oryginalny przebieg. A jednak. Jeszcze raz dzięki Krykus, jesteś the best. Rozpisałem się ale to dla wooojtusa.
  3. Witam wszystkich, mam pytanko. Czy ten Concert będzie pasował do B5? http://www.allegro.pl/item184674620_audi_concert_cd_do_a4_.html Ewentualnie czy przeróbki będą jakieś skomplikowane? Chcę sobie kupić dobre ORI, bo w moim pieszczochu jest paskudny JVC, który tylko psuje wygląd wnętrza. Z góry dzięki za pomoc.
  4. hej moze bede mogl pomoc. tutaj znajdziesz link do allegro http://www.allegro.pl/search.php?string=audi+oryginalna&category=715&country=1
  5. Dziękuję bardzo za pomoc, jakbym miał jeszcze jakieś problemy to dam znać.
  6. Wielkie dzięki, jak to sprawdzi, gdzie pogrzebać i co docisnąć, żeby moje złotko chodziło jak pszczółka? Proszę o małą instrukcję działania.
  7. Witam wszystkich! Mam taki problem. Otóż gdy wciskam delikatnie pedał hamulca i autko prawie się już zatrzymuje, to słychać buczenie (jakby pierdnięcie) i drży mi przez chwilę pedał hamulca. Jest to bardzo irytujące i nie mam pojęcia co może by tego przyczyną, wcześniej się tak nie robiło. Nadmienię jeszcze, iż nie za każdym hamowaniem takie atrakcje się aktywują. Doświadczeni Audi posiadacze pomóżcie!
  8. Dzięki za informację, a jeżeli nie będzie to climatronik, to czy cena będzie niższa?
  9. Witam wszystkich, mam do Kubowiczów pytanko, ile kosztuje założenie klimatyzacji do a4 i czy jest to "opłacalny" zabieg? Poza tym ile czasu to zajmuje i gdzie w Wawie można to zrobić? Bardzo dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...