Skocz do zawartości

rewolwer1980

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rewolwer1980

Osiągnięcia rewolwer1980

0

Reputacja

  1. Objawy to brak mocy,kopcenie na czarno,smród z rury wydechowej.
  2. A jak stwierdzę na Vagu że przepływka walnięta?
  3. Witam,jakie są objawy padniętego przepływomierza Pierburg?,i gdzie w miarę tanio można go kupić?
  4. Może by pomogli,ale nowe tematy mogą tam tworzyć tylko moderatorzy.
  5. Witam,ponieważ mam gdzieś przerwany przewód od map sensora w ECU do intercollera w Audi 80 1Z,chciałbym go wymienić w całości,ale nie mogę go wyciągnąć bo gdzieś się chyba blokuje,wyjmował ktoś może w Audi 80 i może coś poradzić?.Drugie pytanie dotyczy przepływomierza,można go zdiagnozować bez pomocy Vaga,dodam że po odpięciu wtyczki auto zamula.
  6. Dobra rada,jeżeli tego nie robiłeś to daj sobie spokój,żeby wymienić tą uszczelkę trzeba ściągnąć nastawnik,oczywiście to nic trudnego,ale założyć go to już sztuka,ja przez to że nie dałem zarobić pompiarzowi musiałem kupić używana pompę.Przy zakładaniu trzeba trafić trzpieniem w półokrągły otwór w nastawniku,jak nie trafisz to klops (zmielona pompa przez odłamany trzpień).
  7. Powiem tak samochód do 2200 obr jedzie jak zwykły diesel,pózniej czuć małego kopa ale znów przy 3000 obr odczuwam jakby zamulał,czasami bywa że ciągnie lepiej,czasami gorzej.
  8. Samochód powoli wkręca się na obroty: http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21042.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21043.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21044.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21045.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21046.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21047.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21048.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21049.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21050.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21051.html http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html
  9. Ja potrzebuję osobę która nie tylko zdiagnozuje ale i naprawi,z vagu może wyjść np. przeładowanie które może powodować wiele usterek:padnięty n75,przedmuchy EGR,zawór upustowy itp.,a ja sam niestety tego nie ogarnę.
  10. Witam,potrzebuję pomocy forumowicza ze śląska do ogarnięcia mojej Audi 80 Avant 1.9 TDI silnik o oznaczeniu 1Z,typowy problem mułowaty,turbina za pózno się wkręca,ogólnie silnik wkręca się na obroty wolno,ja jestem z Jaworzna-dodam że silnik ma chipa.
  11. Witam,samochód zchipowany,ale jakby nie czuć momenty załanczania turbiny,wiem że turbina działa cały czas,ale powinno się przy jakiś obrotach czuć tzw. wystrzał,a u mnie jakby zwykły diesel bez turbo,załączam link do logów: http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20673.html http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20674.html http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20675.html Dodam że mam ciągle,nawet po skasowaniu błąd 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) 28-10 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny,oraz 00532 - Napięcie zasilania 07-00 - Za niski sygnał Ostatni błąd dotyczy klimatyzacji.
  12. Czyli inaczej mówiąc chip ?
  13. A na czym ta korekta polega?
  14. rewolwer1980

    [B5 1Z] Wtryski AFN

    Czy wymiana wtrysków na AFN bez chipa da jakiś efekt,ogólnie motorek jest dość mułowaty od dołu tj. w granicach do 2200 obr.,po wymianie na lepsze wtryski będzie ciągnął lepiej od dołu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...