rewolwer1980 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam,jakie są objawy padniętego przepływomierza Pierburg?,i gdzie w miarę tanio można go kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 najpierw podlacz pod kompa zobacz czy przeplywka walnieta bo u mnie np sie przetarl kabel w golfie. najlepiej szrocisko i jazda, silnik mialem ahu i mial mula strasznego nie wkrecal sie jezdzic wnet nie szlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewolwer1980 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 A jak stwierdzę na Vagu że przepływka walnięta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 wyskoczy ci blad od przeplywki jesli to ona ale nim wymienisz warto sprawdzic czy to nie kable i czy wtyczka nie zasniedziala. dokladnie tez taki bystrzak nie jestem troche sie bawie vagiem ale to amatorszczyzna ogolnie ale u mnie pokazywal jakis blad przeplywki skasowalem go auto nabralo ducha i za kilka dni znow to samo wiec pojechalem to znajomka i mowil zebym od kabli zaczal sprawdzilismy i faktycznie kabel byl przetarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Zrob logi i zobaczysz czy przeplywka mierzy tyle ile powinna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 widzisz ktos juz powiedzial cos wiecej tylko ja jeszcze za cienki jestem na te logi i sie boje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 podziekowal w koncu ktos mi to udostepnil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 A jakie masz objawy że stawiasz na przepławkę, nie chce jechać kopci czy co? Moze zacznij od sprawdzenia kabelków idących do niego, może czyszczenie przyniesie poprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Przede wszystkim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewolwer1980 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Objawy to brak mocy,kopcenie na czarno,smród z rury wydechowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Objawy to brak mocy,kopcenie na czarno,smród z rury wydechowej. to nie przeplywka jesli na czarno kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Bardziej bym celował w układ wtryskowy, albo masz dziurę w dolocie albo coś z doładowaniem jak kopci na czarno. Rób te logi jak najprędzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 czyli raczej uklad doladowania a nie wtryskowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 albo to albo to. Wywalone wtryski tez dają chmurę z tylu, no i smród Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ale chyba na niebiesko a nie czarno?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Raczej na czarno, ale nie było by chyba aż takiego muła gdyby to wtrychy lały Pewnie któraś rura od dolot walneła albo po prostu spadała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 obejrz dolot, pewnie dziura lub sie rozpial[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 13:28_________________________________________________i jezeli kopci sprawdz tylko bledy. nie rob logow, szkoda meczyc silnika. odradzam tez jezdzenie w takim stanie. zawalisz caly wydech wraz z turbina sadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się