Skocz do zawartości

soczeklol123

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O soczeklol123

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia soczeklol123

0

Reputacja

  1. Witam. Nie działa mi obrotomierz i świeca sie kontrolki od płynu chłodzącego i ciśnienia oleju. Wyczytałem ze to wina kodowania lecz nie mogę sobie z tym poradzić ;/ Pacjent to a4 b5 1.8t 150 km 95 r -sedan -posiada tempomat -brak czujników zużycia klocków -numer zegarów 8D0919033D Dziekuje za pomoc Pozdrawiam
  2. Będę szukał kogoś Z przeplywka. Jak ogarne dam znać. Póki co dzięki za sugestie pozdrawiam
  3. logi 020-118 http://vaglog.pl/log_210902.html
  4. zrobiłem logi dynamiczne 032 - http://vaglog.pl/log_210715.html 002-033 http://vaglog.pl/log_210713.html niestety nie zapisały mi sie logi 020-118 ;/ jutro je zrobie generalnie po skasowaniu błędu 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) i przejechaniu ok 150 km nie powrócił
  5. co do tego silnika też jestem zaskoczony . w książce serwisowej jest AVJ a na głowicy wyryte AWT . podejrzewam ze poprzedni właściciel zmieniał silnik. dodam ze w ecu pojawia sie błąd : 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) rozrząd nowy napinacz łańcuszka również., cisnienie oleju ok Zrobie reszte logów w weekend i wkleje może one cos rozjaśnia
  6. Witam tak jak w temacie. Wydaje mi sie ze auto nie przyśpiesza tak jak powinno. Logi robiłem pierwszy raz także proszę o wyrozumiałość ) 115 - http://vaglog.pl/log_210242.html 002 - http://vaglog.pl/log_210241.html 002 i 115 - http://vaglog.pl/log_210240.html
  7. Wg auto daty ciśnienie powinno wynosić 3.5-4.5bara /2000 obr/min przy rozgrzanym silniku. Przyczyne znalazłem na 2 cylindrze przytarła sie panewka główna . w przyszłym tyg wymieniam kpl panewek głównych i korbowodowych + półksiężyce centrujące . Wał nie jest porysowany więc zostaje
  8. Witam serdecznie przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a wiec w moim AVJ zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju , niezwłocznie zdjąłem miskę, wyczyściłem smok, wymieniłem pompę oleju i czujnik ciśnienia niestety komunikat zapala sie nadal na rozgrzanym silniku mierząc ciśnienie na zimnym silniku jest ok 4 bar czyli w normie , jak auto jest rozgrzane przy 2000 tys obrotów ciśnienie spada do 2 bar. podejrzewam ze sa to panewki a wy jak sadzicie ? mial ktoś wczesniej taki problem ? z gory dzikie za odpowiedz :)
  9. wyjąłem ten silniczek okazuje sie ze od strony lewej silniczek nie chodzi jednak jak go podlacze pod prawa str to chula az milo czy to możne być wina klimatronika ? przestawialem klapy recznie i nic sie nie zmienilo
  10. dzieki za odp a kojarzysz moze czy duzo rozbierania bez zdejmowania deski sie obejdzie ?
  11. witam :> niedawno kupiłem audi a6 c5 2.8 z 2000 r i mam mały problem auto bardzo słabo grzeje, czy moze byc to wina termostatu ktory mam do wymiany ? dodam ze po dlugim rozgrzaniu na vagu pokazuje 90 stopni a z kratek na 22-hi stopni leci letnie powietrze. bledy klimatronika : 757 - czujnik temp nawiewu P-G151 przerwa lub zwarcie do masy 1028 - przekaznik dmuchawy j323 gdzie sie znajduje ten czujnik i jaki jest numer ? z gory dzieki za odp
  12. witam nie znalazlem odp na ten temat wjec mam zapytanie do swojej audi 1.8 t 150 km AEB moge zalozyc kolo jednomasowe zamiast dwumasowego ? jesli tak jakie sa oznaczenia itp z gory dzieki za odp
  13. Witam zamiaruje kupic Passata b5 ful opcje z 96 r i tu moje pytanie sprzedający mówi ze jest wyposażony w ESP natomiast na desce rozdzielczej niema takowego włącznika czy sciemna gościu czy były takie wersje bez włącznika \ wyłącznika pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...