Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o anlize logów 1.8T AWT


soczeklol123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie. Wydaje mi sie ze auto nie przyśpiesza tak jak powinno. Logi robiłem pierwszy raz także proszę o wyrozumiałość :))

115 - http://vaglog.pl/log_210242.html
002 - http://vaglog.pl/log_210241.html

002 i 115 - http://vaglog.pl/log_210240.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik to raczej avj nie awt, logi wyglądaja w miare poprawnie, troszku jakby mało na przepływce ale nie powinno to byc przyczyną spadku mocy, zrób dodatkowe logi: 002+033 i 020+118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sam jestem ciekawy co z tym silnikiem i jego oznaczeniem, AWT był częściej spotykany w passatach a w audi b5 tylko w końcówce serii. Początek serii a4 b6 to AVJ, tak czy inaczej spadek rzędu 13 g/s na przepływie może być odczuwalny. W moim ANB tak było, auto dostało inną przepływke i odżyło. Jeżeli przepływ jest zaniżony logi na kanałach lambdy to ukażą. Nie kasuj błędów i sprawdź korekty na kanale 032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego silnika też jestem zaskoczony . w książce serwisowej jest AVJ a na głowicy wyryte AWT . podejrzewam ze poprzedni właściciel zmieniał silnik.
dodam ze w ecu pojawia sie błąd :
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
rozrząd nowy napinacz łańcuszka również., cisnienie oleju ok
Zrobie reszte logów w weekend i wkleje może one cos rozjaśnia


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś było że zapchany może być smog ale nie wiem jak to się ma do prawidłowego ciśnienia oleju, skoro jesteś pewny że jest ok to dalej nie wiem, od czytaj korekty z 032 to zobaczymy czy przepływ zaniża czy silnik więcej nie może

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem logi dynamiczne

032 - http://vaglog.pl/log_210715.html
002-033 http://vaglog.pl/log_210713.html

niestety nie zapisały mi sie logi 020-118 ;/ jutro je zrobie

generalnie po skasowaniu błędu 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) i przejechaniu ok 150 km nie powrócił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalny odchył długoterminowych i tak może być spowodowany gazem, będą tu potrzebne pozostałe logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystkie grupy o których mówi Łukasz

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie numery masz na przepływce (obudowie, nie wkładzie) 06A906461L / 0280218063? Raczej tak a wtedy pasuje każda od AWT, AVJ, BFB, BEX, BFB, AMB - według etki mają tą samą (a ja do b5 miałem dedykowaną :facepalm:) spróbuj podmienić i zalogować kanał 002 - 115, wydaje mi się że czujesz te 13 g/s spadku a o ile jest on spowodowany kondycją Twojej przepływki to podmiana na inną powinna to ukazać

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...