Skocz do zawartości

persi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O persi

Osiągnięcia persi

0

Reputacja

  1. Dzieki kolego a mozesz mi jeszcze wyjasnic o co chodzi z blokowaniem tego zaworu ?
  2. Kolego a mozesz powiedziec gdzie znajduje sie zawór EGR?
  3. Witam Moj problem z turbina w swojej a4 110km 96r zaczal sie odkad ją kupilem, pare miesiacy temu. Gdy ja kupowalem juz wtedy wiedziale mze sa zapieczone kierwonice w turbinie, wzialem to pod uwage ale wczensiej cos sie obilo o uszy o kierownicach w 110 ze lubia sie zapiec, wiedzialem ze istnieje mozliwosc wyczyszczenia turbiny. Tydzien po kupnie odstawilem autko do warsztatu turbine wyczyscili wydawalo sie byc pieknie, ale to tylko przez pare dni, proble mzapiecoznych keirownic powtorzył sie, oddalem wiec jeszcze raz do czyszczenia dalej zapieczone. Po czyszczeniu wymienilem filter powietrza olej filt oleju. Niestety bezkutecznie po paru dniach problem powrocił. Turbine oddalem do regeneracji dostalem inna zregenerowana. Zalozona nowa turbina, zmieniony olej, filtr oleju, filtr paliwa. Wszystko ok autko smiga pieknie, ale nie dlugo po 1500tys km problem zapiecoznych kierownic powrocil, w pojawil sie takze olej w rurce przed intercolerem oraz w calym tym obwodzie. Znow to samo 3,4 bieg wieksze obroty tryb awaryjny, reset auto jedzie. Dodam tez ze bym Vag podpinany i zbyt wielu bledów nie pokazywał, przeładowanie. Nie wiem co robic gdze z nim juz jechać duzo mnie juz ten problem turbiny kosztował. Czy ktos wie, lub mial taki sam problem? Z góry dziekuje Ps. Wybaczcie pomylilem posty prosze o przeniesienie do dzialu Turbo , Chiptuning i Tuning Mechaniczny
  4. Od paru miesiecy jezdze sobie a4 110km 96r Witam i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...