Skocz do zawartości

LukiR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukiR

Osiągnięcia LukiR

0

Reputacja

  1. Dość dużo pozytywnych opini na forum i zamówiłem też MS z allegro za 520 zł komplet z drążkami ( mam nadzieję że potrzymają ) pozdrwiam
  2. U mnie było podobnie, po ponownym rozebraniu okazało się że pierścień, który steruję łopatkami był obrócony ... zamiana poskutkowała
  3. szczerze mówiąc to ja też nie sądzę że to koniec problemu po jakiś 5 tys km będzie wiadomo czy powtórka z rozrywki, jak tak dalej pójdzie to z wymiany rozrządu zrobi się kwota za drugą A4, szkoda mi kolesia ale się uparł na papraka który nigdy vag'a nie widział. dam znać jak będę wiedział jakieś newsy w tej kwesti, dzięki
  4. Witam Koleszka odebrał wczoraj autko od mechanika zabulił kolejne 800 zł ( 400 luzy na pompie , 400 pasek z montażem ) w sumie to ja myślę że to nie koniec jego perypeti bo tym razem zmienił sam pasek bez napinacza i rolki bo twierdził że tamte przecierz są prawie nowe po poprzedniej wymianie. Dla mnie to dziwne bo jak kupił autko to było wszystko ok, znaczy paska nie zdzierało a po ingerencjach tego papraka ciągle coś jest nie tak :-(
  5. dzięki panowie za tak liczne porady w tej sprawie, koleszko wstawił autko do mechaniora , był zobaczyć po rozebraniu i mówi że wyczuwalny dość spory luz na pompie wtryskowej, (wody nie chodzi po rozrządzie w tym modelu AFN). Może jutro będę wiedział jaki rezultat po regeneracji pompy. Błąd z jego strony że przy pierwszej zmianie nie kupował ori , bo jak mówicie rolka lub napinacz też mógł być nie bardzo. [br]Dopisany: 18 Luty 2008, 22:37 _________________________________________________Musashi pytał jaki przebieg ma autko.... chyba coś pod 180 tys , ale ja bym tym danym nie ufał
  6. Witam Kolega prosił aby się dowiedzieć na forum jaka może być przyczyna zdzierania paska. Po kupnie zmienił rozrząd na nowy i po 20 tys km szlag go trafił. Zrobił u mechaniora wszystko założył nowy rozrząd i mówi że znowu zaczyna go lekko zbierać. Mogą być to luzy na pompie , bo ktoś mu doradzał kombinacje z podkładkami pod pompę, ja sądzę że jeżeli to jest ta przyczyna to trzeba dać pompę do regeneracji i luzy skasować a nie cudować z podkładkami. Pozdrawiam może macie jakieś sugestie
  7. witam ja u siebie jak wymieniałem to przelałem ze starego do nowego i było wszysko ok
  8. Jak wcześniej pisałem wymieniłem zaworek N75 ale na ten z okrągłą wtyczką dziś kupiłem w Aso kostkę przełożyłem z prostokątnej na okrągłą wsztstko pasuje ale to dalej nie to. Nawet na luzie jak mocniej przygazuję powyrzej 3 tyś obrotów to auto dostaje wibracji i trzęsie chodzi jak traktor. Zgaszę odpalam chodzi ładnie i kiedy powtarzam to to samo. nie mam pojęcia o co chodzi
  9. DZięki chopaki za pomoc ale to chyba bedzie bardziej skomplikowane niż wężyki. Moje autko coś przymula, wiem że pierwsza sprawa to VAG i logi, ale byłem u jednego burka to pogrzebał w swoim lapku i powiedział przepływomierz ale podobno pierburgi nie padaja tak czesto wiec nie ufajac gosciowi podmieniłem od kolegi. Okazało się że nie to, byłem u kolejnego speca z polecenia ale ten od razu że to turbina i że on właśnie taką ma to mi sprzeda i wymieni. Lekko mu nie ufałem co to za spec co bez kompa takie diagnozy stawia. Więc założyłęm nowy N75 i postaniwiłęm spróbować swoich sił z turbiną, udało się rozrebrałem przeczyściłem kierownice ładnie chodzą, ale jest jeszcze jakieś małe ale i czasem wchodzi w tryb awaryjny. Podjechałbym do kogoś ale konkretnego z trójmiasta tylko że nie znam nikogo kto znałby się. Pewnie to nie jest nic wielkiego ale bez Vaga nic chyba więcej sam nie zdziałam, chociaż miałem wielkie chęci . Nie sztuka pojechać do serwisu. Chyba jak na nowicjusza i pierwsze tdi to i tak wiele. Pozdrowienia i dzięki
  10. Przyznaję że w ASO nawet nie próbowałem, byłem u nich dwa razy w innych sprawach i załamka Ciekaw jestem tych paliwowych wężyków, myślałem że może być taka sytuacja że podciśnienie będzie zagniatać wężyk innego przeznaczenia ale to może się udać warto spróbować
  11. Witam Mam pytanko czy może ktoś wie gdzie poza ASO kupić wężyki podciśnienia, bo przy N75 i N18 (chyba to N18 jest z tyłu taki sam jak N75 tylko inny kolor recyrkulacji) są trochę przetarte. Są dwie średnice tych wężyków. Dzwoniłem i byłem łącznie w 6 sklepach w tym dwa się specjalizująw audi/vw i nic. z góry dzięki za pomoc Gdańsk
  12. wielkie dzieki i sorki za złe wejście, ale sie szybko poprawiłem ) [ Dodano: 28-03-2007, 21:28 ] dużo na forum czytalem o N75 i chciałem sie spytać czy w wersji 90 konnej jest taki sam co w 110 konnej, bo kolega od którego podmieniłem na próbę przepływomierz ma 90 konny, próba z podmianą przepływomierza nic nie zmieniła także to raczej nie on. Jeżeli z 90 jest taki sam to mój kolega będzie moim "dawcą doświadczalnym"
  13. Witam Mam problem z mocą w A4 tdi 110km, podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. Przełożyłem od kolegi i było to samo. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75. Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie. Mi się wydawało że dopiero przy wyszczych obrotach powinno zasysać. czy po wyjęciu turbiny, przeczyszczeniu trzeba się podpinać pod VAG-a i coś regulować czy w 90 km jest taki sam zawór N75 jak w 110 Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...