Skocz do zawartości

restekator

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O restekator

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Skrzypczyński

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.6 TDI
  • Kod silnika
    CLHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia restekator

0

Reputacja

  1. Panowie poniżej linki do testu wykonanego w Polsce https://www.youtube.com/watch?v=kAgqpyFSyG4 https://www.youtube.com/watch?v=CJwqf5f8hRk https://www.youtube.com/watch?v=CJwqf5f8hRk https://www.youtube.com/watch?v=gPjlPt8myjk https://www.youtube.com/watch?v=uiw_cgWsafo Pozdrawiam
  2. Mój rekord to - zapalenie się rezerwy po przejechaniu 1131km, - po przejechaniu 1204km komputer pokazywał jeszcze zasięg 40km, ale nie ryzykowałem i zatankowałem już nie pamiętam już ile weszło do baku wówczas Jakieś 70% to trasa po polskich drogach,dwie osoby na pokładzie z włączona klimą, paliwo z bliskiej, normalna jazda w prędkościami 100-110km/h
  3. restekator

    wąż turbo

    tak silnik o kodzie avb
  4. restekator

    wąż turbo

    Sorki chłopaki nie zauważyłem że nie wyświetlają się moje dane Samochód taki jak w profilu czyli a4 b6 1,9TDi 101KM 2001r
  5. restekator

    wąż turbo

    ok to w takim razie wąż o jakim oznaczeniu będzie pasował do mojego samochodu ?
  6. restekator

    wąż turbo

    Witam Czy mógłby ktoś potwierdzić czy ten wąż o tym oznaczeniu 058 145 856 K będzie pasował do mojego samochodu. Przeglądam alledrogo i są węże które różna oznaczeniem literowym na końcu a wyglądają podobnie do tego z literką K. Pozdrawiam
  7. restekator

    Demontaż tunelu

    Witam Mógłby ktoś wrzucić fotki/schemat jak zdemontować środkowy tunel tak żeby nic przy tym nie pourywać i móc zamontować go spowrotem bez problemów
  8. Czyli w takim razie zostaje przy tym rozmiarze co mam teraz Na aledrogo znalazłem coś takiego tył ATE TARCZE HAMULCOWE TYŁ AUDI A4 B6 B7 EXEO 245MM (2421156770) - motoAllegro przód ATE PD TARCZE+KLOCKI PRZÓD AUDI A4 B5 B6 PASSAT B5 (2435353549) - motoAllegro tylko tutaj widzę że klocki nie mają styku zużycia, Komputer nie będzie czasami wywalał jakiś błędów albo coś takiego ATE TARCZE PRZÓD AUDI A4 B5 B6 B7 PASSAT B5 280MM (2430157988) - motoAllegro i tutaj koledzy podpowiedzcie jakie klocki do tego
  9. A jednak tak jak myślałem że trzeba zmieniać. Jakie będą koszty zmiany na 312 (320 to pewnie nie zmieści mi się mam 15 cali ori felgę) Mógłby ktoś podać zestawienie wszystkich potrzebnych elementów do takiej zmiany na przód, chodzi mi o konkretne tarcze klocki które polecacie z swojego doświadczenia (zaciski z jarzmami też pewnie muszą być odpowiednią dobrane tzn. od jakiego modelu będą pasować). Czy można zmienić przód na 312 a tył zostawić w takim rozmiarze jak jest teraz ? Jeżeli jednak zdecydowałby się na pozostawienie przy takim rozmiarze jaki mam obecnie to jakie tarcze i klocki polecacie (przód i tył)
  10. Witam Panowie poprosiłbym o pomoc w wyborze tarcz oraz klocków hamulcowych (przód + tył) Na wlepce mam takie oznaczenia dot. hamulców 1KD oraz 1LZ. Po przejrzeniu alledrogo znalazłem kilka zestawów tylko zastanawia mnie jedno, a mianowicie większość z nich przód ma z rozmiarze 288mm, są też tarcze w rozmiarze 280mm. Znając życie to prawdopodobnie będę miał 280mm. Jeżeli okaże się że posiadam tarcze 280mm to czy można zmienić bez dodatkowych kosztów na 288mm czy tez trzeba już zmieniać całość jarzma, zaciski. Znalazłem na alledrogo coś takiego w rozmiarze 288 BOSCH TARCZE+KLOCKI P+T AUDI A4 B6 1.9TDI 101K KPL (2479010939) - motoAllegro ATE TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 1.9TDI 101K (2442318344) - motoAllegro jeśli chodzi o 280 to coś takiego ATE TARCZE PRZÓD AUDI A4 B5 B6 B7 PASSAT B5 280MM (2430157988) - motoAllegro + klocki tylko nie wiem jakie byłby dobre + tył ATE TARCZE HAMULCOWE TYŁ AUDI A4 B6 B7 EXEO 245MM (2421156770) - motoAllegro
  11. restekator

    Zmiana Turbosprężarki

    Witam Panowie w sytuacji gdy konieczna byłaby regeneracja turbo (wymianę na nowe) czy można bez problemów zamiast turbo dedykowanego dla tego silnika wstawić turbo np: od AWX. Czy taka zmiana odbywa się bezproblemowo tzn. pasuje wszystko PnP czy trzeba coś dodatkowo zmieniać. I czy po takiej zmianie można bez problemów jeździć i nie będzie miało to negatywnego wpływu na silnik i jego osiągi. Dlaczego o to pytam bo prawdopodobnie będę musiał zrobić porządek z turbo (zaczyna poszczać olej) W okresie późniejszym pokusiłbym się o zwiększenie mocy, dlatego też się zastanawiam czy w momencie gdy przyjdzie zrobić porządek z turbo od razu nie wstawiać większego. Moc jaka by mnie interesowała to granice 140km.
  12. Panowie dzisiaj została wykonana zmiana. Po pierwszym podejściu zmiana na 2,8 drugie podejście i na vagu wartość 0 tzn. (skacze z 0 na -0,6) Jakie zmiany po korekcie: - naciśnięcie pedału gazu - natychmiastowa reakcja silnika - bardzo ładnie wkręca się na obroty - auto odzyskało ducha i ładnie się zbiera jak na 101KM Mam mały problem z dodaniem zrzutów w tym momencie do postu, ale wartość pokazywana w bloku 15 konsumpcja paliwa pozostała bez zmian i wynosi 0,4 Korekcje w bloku 13 dot. poszczególnych cylindrów wynoszą: 0,05; -0,21; -0,14; 0,28 Dzięki za pomoc
  13. Nie ja sam go nie wymieniałem, ale z tego co obczaiłem na necie poprawne ustawienie nie jest trudną operacją i nie trzeba rozkręcać pół samochodu, wymaga tylko trochę cierpliwości. Orientuje się ktoś może jaki wpływ na silnik mają ustawienia na minus i na plus tych wartości ?
  14. też tak podejrzewałem jak to zobaczyłem, teraz pozostaje pytanie jak to zrobić , posiadam kabel tylko przydała by się jakaś instrukcja najlepiej z obrazkami
  15. Witam Panowie czy te odczyty wartości jakoś mocno odbiegają od tych które podane są poniżej jako zakresy (o ile dobrze rozumiem że poniżej są podane wartości wzorcowe). Czy możecie mi powiedzieć dlaczego takie duże są te rozbieżności. Szczególnie chodzi mi tutaj o synchro angle (tutaj chyba chodzi o jakiś kąt synchronizacji). Czy wartości w grupie 13 są akceptowalne i nie budzą obaw czy są oznaką czegoś niedobrego. No i zastanawia mnie mała wartość w grupie 15 dotycząca konsumpcji paliwa czy ona nie jest tutaj zdecydowanie za mała. Wg. mojego odczucia autko przed wymianą rozrządu jakoś chętniej wkręcało się na obroty i przyspieszało, teraz jest jakby ospałe i jest powolna reakcja na wciśnięcie pedału gazu. <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
×
×
  • Dodaj nową pozycję...