Skocz do zawartości

pifko105

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pifko105

Osiągnięcia pifko105

0

Reputacja

  1. Trochę inna instrukcja Klub AUDI TECH TEAM - Polska - Naprawa przełącznika świateł i kierunkowskazów ---------- Post dopisany 13-09-2013 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2013 at 23:01 ---------- Metoda działa, jeśli ktoś ma problem z długimi światłami to wystarczy rozbierać tylko manetkę od kierunków i długich. UWAGA na sprężynki - godzina szukania uczy uwagi.
  2. Podpinałem po VAGa, ale nie jestem aż tak biegły w jego obsłudze.
  3. Oleju bierze około 1/4 miarki od wymiany do wymiany ale jest jakaś delikatna nieszczelność na którymś z uszczelniaczy. Auto było kupione od znajomej w Raichu. W poniedziałek zaprowadzę audiczkę do znajomego mechanika to przejrzy kompem ją dokładniej.
  4. Auto ma przejechane według licznika około 208 tyś.
  5. Dzięki za info - układ paliwowy odpowietrzyłem i autko odpaliło. Jeszcze nie wiem jak z mocą bo już nie chciałem dzisiaj więcej kombinować. Jutro wleje więcej paliwa do baku to furę przepędzę po drodze i zobaczę czy wszystko śmiga. Tego czujnika przy filtrze paliwa u mnie nie ma.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 20:35_________________________________________________Witam, auto odpaliło, ale jest jeden problem - silnik nie pracuje tak jak powinien. Ma przyśpieszenie i niby działa tak jak potrzeba ale dźwięk silnika jest jakiś inny. Czy jest możliwość, że mógł się przestawić kąt wtrysku po wyjęciu wtrysków. Świadom jestem tego iż mogły trochę dostać przez wodę. Pierwsze zapalanie silnika jest dość ciężkie, muszę sporo pokręcić żeby go odpalić. Drugie już normalnie ale jak się zagrzeje to znowu problem z odpaleniem. Wczoraj podpiąłem kompa i pozycja 2 w grupie 000 jest na poziomie 069-076 (pływa).
  6. Witam, mam problem z moją audiczką. Przez pomyłkę (dzięki ingerencji mojego wuja) zamiast ropy wlałem do zbiornika 5l wody. O fakcie tym niestety nie wiedziałem. Odpaliłem autko i w drogę. Po ujechaniu kilku kilometrów zauważyłem spadek mocy i siwy dym z rury. Auto zgasło - myślałem, że to filtr paliwa (nadal nie będąc świadomym o podmianie paliwa na wodę) dopiero jak odkręciłem rurki dochodzące do wtryskiwaczy zobaczyłem wodę. Tego samego dnia wymieniłem filtr paliwa, wypompowałem wodę, są wyjęte wtryski i sprawdzone na urządzeniu pomiarowym, przepompowana pompa wtryskowa (rozrosznikiem bez wtrysków - z przewodów wychodzi normalne paliwo). Czy muszę jeszcze coś sprawdzić? Czy mogło się coś uszkodzić? Daj znać co jeszcze należy zrobić.
  7. Witam, właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi A4, witam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...