witam
chciałem poprosić o pomoc. Szukałem dosyć długo na forum jak to zrobić niestety się nie udało.
Na czym polega problem. Nie wiedząc o istnieniu czujnika kąta skrętu G85 zdjąłem taśmę z czujnikiem pod kierownicą (niepotrzebnie zresztą). Po założeniu nie patrząc na to czy w oczku jest żółte pole złożyłem kierownicę, ale już zapaliła się kontrolka od ESP. poczytałem trochę na forum, zdjąłem taśmę, aby sprawdzić ustawienia żółtej kropki i chciałem zrobić adaptację wg schematu:
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Steering_Limit_Stop_Adaptation
niestety się nie udało. żółta kropka w okienku może nie mieści się na 100% przy prostej kierownicy, ale na 90% na pewno. Do końca nie wiem czy to ma wpływ.
Po wpisaniu 40168, wejścia do nastaw podstawowych, grupa 060 wyskakuję taka informacja - nastawy podstawowe: OFF, nie da się włączyć oraz, że odczyt jest niedostępny.
Na tym kończy się moja rola, gdyż nie wiem co dalej.
Auto: VW New Beetle, 2005, 1.9 TDI-PD, silnik BEW, 101 KM.
Z VAG-COM:
Address 01: Engine
Controller: 038 906 016 P
Component: R4 1,9L EDC G000DG 7000
Coding: 0150038
Shop #: WSC 00066
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 02E 300 041 S
Component: GSG DSG 041 0806
Coding: 0000020
Shop #: WSC 44551
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 1C0 907 379 M
Component: ESP FRONT MK60 0102
Coding: 0019458
Shop #: WSC 00066
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
014 - Defective
Bardzo proszę doświadczonych kolegów o radę i pomoc to robić w takim przypadku krok po kroku, czego próbować, co może pomóc.
Taśma nie jest uszkodzona, zostało odłączona przez przypadek i włożona z powrotem. Czy może potrzebne jest kodowanie tej taśmy od nowa?
Jeszcze raz proszę o pomoc.
Z góry dziękuje