Skocz do zawartości

gruby84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gruby84

Osiągnięcia gruby84

0

Reputacja

  1. witam chciałem poprosić o pomoc. Szukałem dosyć długo na forum jak to zrobić niestety się nie udało. Na czym polega problem. Nie wiedząc o istnieniu czujnika kąta skrętu G85 zdjąłem taśmę z czujnikiem pod kierownicą (niepotrzebnie zresztą). Po założeniu nie patrząc na to czy w oczku jest żółte pole złożyłem kierownicę, ale już zapaliła się kontrolka od ESP. poczytałem trochę na forum, zdjąłem taśmę, aby sprawdzić ustawienia żółtej kropki i chciałem zrobić adaptację wg schematu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Steering_Limit_Stop_Adaptation niestety się nie udało. żółta kropka w okienku może nie mieści się na 100% przy prostej kierownicy, ale na 90% na pewno. Do końca nie wiem czy to ma wpływ. Po wpisaniu 40168, wejścia do nastaw podstawowych, grupa 060 wyskakuję taka informacja - nastawy podstawowe: OFF, nie da się włączyć oraz, że odczyt jest niedostępny. Na tym kończy się moja rola, gdyż nie wiem co dalej. Auto: VW New Beetle, 2005, 1.9 TDI-PD, silnik BEW, 101 KM. Z VAG-COM: Address 01: Engine Controller: 038 906 016 P Component: R4 1,9L EDC G000DG 7000 Coding: 0150038 Shop #: WSC 00066 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 02E 300 041 S Component: GSG DSG 041 0806 Coding: 0000020 Shop #: WSC 44551 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 1C0 907 379 M Component: ESP FRONT MK60 0102 Coding: 0019458 Shop #: WSC 00066 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 014 - Defective Bardzo proszę doświadczonych kolegów o radę i pomoc to robić w takim przypadku krok po kroku, czego próbować, co może pomóc. Taśma nie jest uszkodzona, zostało odłączona przez przypadek i włożona z powrotem. Czy może potrzebne jest kodowanie tej taśmy od nowa? Jeszcze raz proszę o pomoc. Z góry dziękuje
  2. witam. kupiłem VW New Beetle, uszkodzony z częściami do naprawy. Przy składaniu okazało się i oryginalnie był airbag pasażera z dwoma nabojami a sprzedawca dostarczył z jednym. Moje pytanie to czy da się podłączyć tylko ten jeden nabój zmieniając wtyczkę z podwójnej na pojedyńczą i czy to będzie działać. W poduszce z jednym nabojem są dwa przewody, a z dwoma pięć. Jeżeli da się to jak i które przewody podłączyć. Wszystkich mogących pomóc proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje pozdrawiam
  3. witam dziękuje za odpowiedź. nie bardzo się na tym znam, wieć pytam. podłączę się pod Vag-a jak najszybciej. napisze jak poszło po wizycie w warsztacie. pozdrawiam [ Dodano: 08-05-2007, 15:26 ] witam serdeczne podziekowania dla szogun0, bylem w warsztacie saochodowym, podlaczylem sie pod vaga i znalezli cztery bledy w skrzyni biegow. wykasowali i wszystko dziala bez zarzutu. wczesniej dalo sie takze odczuc silne szarpniecia przy wrzucaniu na R, a teraz to tez zniknelo. Vag pomaga na takie objawy w automacie. dzieki pozdrawiam :biggrin:
  4. witam mam problem z automatyczną skrzynią biegów w mojej audi [b5 2.6]. Chodzi mianowicie o to, że w liczniku, gdzie jest pasek obrazują na jakim biegu obecnie pracuje skrzynia nie wyświetla tego biegu. Cały czas na czerwono są podświetlone wszystkie biegi. Poza tym skrzynia pracuje w porządku. Po zakupie wymieniłem od razu filtr i olej. Jeżeli ktoś wie co może byc tego przyczyną, to proszę o podpowiedź. Z góry dziękuje
  5. Jestem obecnie szczęśliwym właścicielem Audi A4 2.6 z 1996 roku. Sam sprowadziłem ten samochód z Niemiec i już niedługo go zarejestruje. Był to samochód uszkodzony, więć będę miał do was mnóstwo pytań. W przeszłości miałem B3 1.8, B4 2.0 i C4 Avant 2.5 TDI i zawsze chciałem powrócić do marki. Niestety trwało to ponad 3 lata. Cieszę się bardzo z faktu isnienia tak fajnego forum na temat audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...