Skocz do zawartości

miro_as

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miro_as

Osiągnięcia miro_as

0

Reputacja

  1. U mnie falowało cały czas 800-950 obr, czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania bardziej między 800-1200 obr. Sondę kupiłem tam gdzie naprawiałem samochód ( pisałem już Ci gdzie to jest ). Co do testów przepływomierza - sorki ale jak działa to wolę niczego nie ruszać Jak będziesz chciał to poszukam numeru tel do tego mechanika.
  2. Ja za org Do Audi Bosha zapłaciłem coś 650zł
  3. Wielkie dzięki - na pewno sprawdzę wszystkie podpowiedzi. Mam tylko nadzieję że w miarę szybko znajdę przyczynę - bo z nadmiarem gotówki ostatnio krucho A usuwanie falowania to kosztowna zabawa. A numeru silnika to się naszukałem ( oblukałem nalepy przy drzwiach i tabliczki pod maską ) A tu w bagażniku koło koła hehe - sprawdzę Mam nadzieję że ADR to bobrze :> Trochę lipa że jakieś 5V na osłonie silnika - to w Bravie z 1999r miałem 16V Napiszę w czwartek / piątek jak sprawdzę Pozdrawiam wszystkich [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:40_________________________________________________A co do świec, aparatu zapłonowego i kabli. Hmm przyznam szczerze że nie wiem :myśli: Guru samochodowym to nie jestem - nawet nie wiem gdzie ten aparat jest Dbam o dobre paliwko sprawdzanie oleju i płynów, wymienię żarówę i to wszystko Poproszę mechanika żeby sprawdził - raczej wątpię że przy mojej wiedzy podołam [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Samochodzik kupiłem w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym od rodziny. Przed zakupem miał wymieniany rozrząd w lipcu " zestaw naprawczy " Dziłał jak ta lala miodzio. Szkoda że tak krótko. Pozdro[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:55_________________________________________________Aha mechanik coś wspomniał że rozrzad nie jest ustawiony na punktach fabrycznych. Wymiana rozrzadu była w Eltrans w Opolu - oni przed wymianą zaznaczyli sobie te punkty i nowy ustawili tak samo. Mechanik sprawdzał i na fabrtcznych dziła jeszcze gorzej - więc ustawił te co były. [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 23:58_________________________________________________Witam - po 2 dniach samochodzik wrócił z warsztatu. Ostatrcznie przyczyną falowania była sonda lambda Po wymianie sondy działa rewelacyjnie ( jak szwajcarski zegarek ) Koszt spory bo 1600zł poszło się ...... ale z drugiej strony delikatny równomierny pomruk silnika bezcenny Brak falowania i już nie kopci jak T-34. W sumie to przeczyszczona została przepustnica, wymieniłem ojej + wszystkie filtry , czujnik hala , sondę lambda i dolny przedni wahacz z lewej. ( dokładnie w twj kolejności ) Pozdro dla wszystkich.
  4. Dzięki za podpowiedź. Jak narazie koszt naprawy 640zł ( wymieniłem czujnik, olej i wszystkie filtry ) Mechanik kazał pojeździć z 3dni - osobiście wątpię że falowanie ustanie. Jestem ciekaw czy trzeba było wymieniać ten czujnik? W czwartek podjadę do mechanika i sprawdzimy na innej przepustnicy, ( tą rurkę " odma" mówił że sprawdzał i skracał ) powiem żeby sprawdził jeszcze raz. Sprawdzę jeszcze akumulator i ten czujnik temperatury. Po wymianie tego czujnika hala - obroty falują w mniejszym zakresie Samochodzik trochę za bardzo dymi z rury i sporo więcej spala. Jak dojeżdżam do skrzyżowania staję to obroty na chwilkę spadają do 400 jakby miał zgasnąć a potem 850 ~ 950 i czasami na chwilkę 1100 Napiszę za kilka dni jaki efekt. Narazie wielkie dzięki [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 19:25_________________________________________________Mam jeszcze małe pytanko jak sprawdzić model silnika? Wiem że mam benzynkę 1.8 bez turbo 125km - nie wiem jaką dokładnie wersję A.. coś tam
  5. Witam - od 2 tygodni mam problem z falującymi obrotami ( nierówna praca silnika )na biegu jałowym. Przeważnie 700-1000obr. Po podłączeniu do Vag wywaliło błąd 515 Czujnik położenia paska rozrządu. Po wymianie czujnika, przeczyszczeniu przepustnicy, sprawdzeniu odmy - brak błędów Vag, ale na biegu jałowym obroty dalej falują między 800-900obr ( czasami na chwilkę 1100 ). Mechanik po 7 godz się poddał Vag nie wyświetla błędów a obroty falują. O co chodzi? [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 00:01_________________________________________________Dodam że Audik pali ostatnio jak T-34
  6. Witam - mam ten sam problem Vag błąd 515 i falujące obroty na biegu jałowym. Samochodzik dużo więcej spala. Czy zwiększone spalanie jest związane z tym błędem? I czy wystarczy wymiana czujnika?
  7. Witam - mieszkam w Opolu posiadam A4 B5 Avant z 1996r. Pozdrowienia dla wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...