miro_as
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O miro_as
Osiągnięcia miro_as
0
Reputacja
-
U mnie falowało cały czas 800-950 obr, czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania bardziej między 800-1200 obr. Sondę kupiłem tam gdzie naprawiałem samochód ( pisałem już Ci gdzie to jest ). Co do testów przepływomierza - sorki ale jak działa to wolę niczego nie ruszać Jak będziesz chciał to poszukam numeru tel do tego mechanika.
-
Ja za org Do Audi Bosha zapłaciłem coś 650zł
-
Wielkie dzięki - na pewno sprawdzę wszystkie podpowiedzi. Mam tylko nadzieję że w miarę szybko znajdę przyczynę - bo z nadmiarem gotówki ostatnio krucho A usuwanie falowania to kosztowna zabawa. A numeru silnika to się naszukałem ( oblukałem nalepy przy drzwiach i tabliczki pod maską ) A tu w bagażniku koło koła hehe - sprawdzę Mam nadzieję że ADR to bobrze :> Trochę lipa że jakieś 5V na osłonie silnika - to w Bravie z 1999r miałem 16V Napiszę w czwartek / piątek jak sprawdzę Pozdrawiam wszystkich [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:40_________________________________________________A co do świec, aparatu zapłonowego i kabli. Hmm przyznam szczerze że nie wiem :myśli: Guru samochodowym to nie jestem - nawet nie wiem gdzie ten aparat jest Dbam o dobre paliwko sprawdzanie oleju i płynów, wymienię żarówę i to wszystko Poproszę mechanika żeby sprawdził - raczej wątpię że przy mojej wiedzy podołam [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Samochodzik kupiłem w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym od rodziny. Przed zakupem miał wymieniany rozrząd w lipcu " zestaw naprawczy " Dziłał jak ta lala miodzio. Szkoda że tak krótko. Pozdro[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 22:55_________________________________________________Aha mechanik coś wspomniał że rozrzad nie jest ustawiony na punktach fabrycznych. Wymiana rozrzadu była w Eltrans w Opolu - oni przed wymianą zaznaczyli sobie te punkty i nowy ustawili tak samo. Mechanik sprawdzał i na fabrtcznych dziła jeszcze gorzej - więc ustawił te co były. [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 23:58_________________________________________________Witam - po 2 dniach samochodzik wrócił z warsztatu. Ostatrcznie przyczyną falowania była sonda lambda Po wymianie sondy działa rewelacyjnie ( jak szwajcarski zegarek ) Koszt spory bo 1600zł poszło się ...... ale z drugiej strony delikatny równomierny pomruk silnika bezcenny Brak falowania i już nie kopci jak T-34. W sumie to przeczyszczona została przepustnica, wymieniłem ojej + wszystkie filtry , czujnik hala , sondę lambda i dolny przedni wahacz z lewej. ( dokładnie w twj kolejności ) Pozdro dla wszystkich.
-
Dzięki za podpowiedź. Jak narazie koszt naprawy 640zł ( wymieniłem czujnik, olej i wszystkie filtry ) Mechanik kazał pojeździć z 3dni - osobiście wątpię że falowanie ustanie. Jestem ciekaw czy trzeba było wymieniać ten czujnik? W czwartek podjadę do mechanika i sprawdzimy na innej przepustnicy, ( tą rurkę " odma" mówił że sprawdzał i skracał ) powiem żeby sprawdził jeszcze raz. Sprawdzę jeszcze akumulator i ten czujnik temperatury. Po wymianie tego czujnika hala - obroty falują w mniejszym zakresie Samochodzik trochę za bardzo dymi z rury i sporo więcej spala. Jak dojeżdżam do skrzyżowania staję to obroty na chwilkę spadają do 400 jakby miał zgasnąć a potem 850 ~ 950 i czasami na chwilkę 1100 Napiszę za kilka dni jaki efekt. Narazie wielkie dzięki [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 19:25_________________________________________________Mam jeszcze małe pytanko jak sprawdzić model silnika? Wiem że mam benzynkę 1.8 bez turbo 125km - nie wiem jaką dokładnie wersję A.. coś tam
-
Witam - od 2 tygodni mam problem z falującymi obrotami ( nierówna praca silnika )na biegu jałowym. Przeważnie 700-1000obr. Po podłączeniu do Vag wywaliło błąd 515 Czujnik położenia paska rozrządu. Po wymianie czujnika, przeczyszczeniu przepustnicy, sprawdzeniu odmy - brak błędów Vag, ale na biegu jałowym obroty dalej falują między 800-900obr ( czasami na chwilkę 1100 ). Mechanik po 7 godz się poddał Vag nie wyświetla błędów a obroty falują. O co chodzi? [br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 00:01_________________________________________________Dodam że Audik pali ostatnio jak T-34
-
Witam - mam ten sam problem Vag błąd 515 i falujące obroty na biegu jałowym. Samochodzik dużo więcej spala. Czy zwiększone spalanie jest związane z tym błędem? I czy wystarczy wymiana czujnika?
-
Witam - mieszkam w Opolu posiadam A4 B5 Avant z 1996r. Pozdrowienia dla wszystkich