Skocz do zawartości

mic_sado

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mic_sado

Osiągnięcia mic_sado

1

Reputacja

  1. mieszkam w sz-n ale goscia nieznam
  2. a mozesz powiedziec na jakie rzeczy i szczegoly najbardziej uwazac przy ogledzinach cabrio ? i z co najczesciej proboja ukryc sprzedawcy? no wlasnie zalezy mi na quatro, a auta bede szukal w niemczech
  3. a okej rozumiem po chipie by był stosunek 1KM= 8,5 kg wiec jest troche lepiej bedzie sie zbieral to daj moze 1 sekunde do setki lepiej. no teraz co jezdze nieraz to golfem 3, 90KM diesel wazy 1090 kg czyli stosunek 1KM= 12 kg, tylko ze benzyna jest bardziej żwawa. Niejest to jakies auto dynamiczne ale jak mam wyprzedzic autobus i zredukuje bieg to da sie go dobrze wziąsc( oczywiscie jak jade sam, po przy 5 osobach to ciezko z pod swiatel ruszyc :decayed: ). a jak jest jesli chodzi o trzymanie w zakretach i ogolna trakcja ? a jaki jest koszt takiej pompy paliwa? ( byc moze u mnie tez bedzie trzeba ja wymienic ) i mysle ze jak sie zdecyduje to raczej na 1.8 T quatro ps: http://moto.allegro.pl/item1021312855_audi_a4_1_8t_cabrio_xenony_navi_2003.html myslalem ze za taka kase z przebiegiem 140 tys nie da sie kupic? wałek?
  4. ok rozumiem, ale wyprzedzac dynamicznie da rade? (gorzej ze startem te auto ruszyc) i czy jakby sie zchipowało do 190-200KM było by dużo lepiej ?
  5. a co miejsca nad glowa z tyłu tez jest mało? bo 150cm to wiem ze na tylnej kanapie w audi TT trzeba miec ( taka jest tam naklejka przez producenta ) ps; co do oftopu, to mam pytanie czy te 163 KM są dynamiczne? jezeli chodzi o przyspieszenie i wyprzedzanie, bo jakby niepatrzec to torche wazy te auto. Sam raczej bede planowal wrzucic tam chipa tak to 190 KM. i jak jest ze spalaniem miasto/trasa/mieszany
  6. kurde wlasnie sie zastanawiam. kabrio jest napewno jest tam wiecej miejsca z tylu niz w TT z tego co widzialem to mi sie wydawalo ze tam jest miejsca z tylu na 2 osoby, ale nie mi to oceniac skoro jeszcze nie posiadam tego samochodu ;p ubezpieczenie tez drogie hmm musialbym sam obejrzec te auto na zywo i wpasowac sie do tylu i zobaczyc i ocenic cala sytuacje ;p myslalem ze jest troche mniej miejsca niz w sedanie, ale niemailem pojecia ze tam nieda sie kogos przewozic
  7. 1. ale mozliwosc podrozowania w 4 osoby jest ? czy nieda sie s tylu tam nog wcisnac ? Ty masz 2 metry wzrostu, a ja mam 170 i do tego jeszcze blisko kiery siedze, wiec wydaje m isie ze miejsce z tylu na nogi powinno byc ? 2. siedzenie sie sklada i przesuwa ( jezeli chodzi o otwieranie dla dojscia pasazera do tylu samochodu) czy tylko składa? 3. i to ze reką przesuniesz to nierozzumialem tej Twojej wypowiedzi, czy po wyjsciu/wysiadaniu z samochodu fotele odsuwaja sie same do tylu ? czy tak jak mowisz po recznym przesunieciu? ( bo jak stal cabrio zaparkowany to fotele byly daleko i rowno ( wiadomo ze przewaznie rowno niesa bo pasazer i kierowca inaczej dopasowuja odleglosc od kokpitu). 4. I czy mozna siedzenie regulowac ( powinno byc mozna) na calej dlugosci od tylnej kanapy do kierownicy) zeby zrobic wiecej miejsca z tylu siedzącym ??
  8. ja bym sie na to pisał, ale dopiero za rok ps: skad jestes jak mozna wiedziec? i jakie by tego byly koszta ?
  9. czy jest dostateczna ilosc miejsca z tyłu na nogi (dla pasażerow z tylu) czy jest dosc miejsca tam a cabrio?? ps: z tego co widzialem na ulicy jak stal zaparkowany cabrio to malo miejsca z tylu bylo na nogi, poniewaz fotele byly na maksa prawie do tylu odsuniete jakby i obydwa rowno ( ja osobiscie niesiedze tak daleko od kieorwnicy) czy one maja automatycznie cofane fotele zeby sie lepiej wsiadalo cyz cos? i po wejsciu fotele sie podsuwa wedlug ustawien fotela (pamiec fotela) ??
  10. tez to ogladalem w TVN TURBO, koles ze Szczecina, firma chyba na Golisza, a wypadek gdzies koło starej cegielni
  11. dzieki bardzo za informacje, jak ktoś bedzie obeznany z tym ubezpieczeniem w niemczech to neich napisz jak moze ps: mi bez zadnych znizek, mam prawko okolo 2 lat, skladka w conpensa wyszła kolo 9 tys, moze zle cos wypelnilem ;p ale ubezpieczenie kosmos, chociaz jak patrze na cabrio to chce sie zyc, a zalatwie se moze jakies znizki i ten wydatek raz na rok przeboleje
  12. wielkie dzięki za te obliczenia, widac ze najbardziej sie chyba oplaca w Conpensa ja mysle ze i tak bede rejstrowal auto i ubezpieczał w Niemczech ( bo lepiej w miejscu zamieszkania ), tam tez planuje znalesc jakis zadbany egzemplarz a4 cabrio ( tam chyba łatwiej znalesc cos zadbanego i przy tej walucie jak stoi teraz to chyba korzystniej tam zarabiając kupic tam auto i obyc sie bez kosztow przerejstowywania do polski) stąd te pytanie czy w Niemczech nie bedzie tak kosmicznych cen z ubezpieczeniem ? nie wiesz moze czy tam jest większa akceptacja na ubezpieczenie cabrioletow??? ( bo to chyba tez zalezy od roznych przypadkow, tam jest bezpieczniejsze panstwo niz u nas to raz, a dwa ze tam bardziej wszystko działa na korzysc obywatela) pozdrawiam i dzieki
  13. no to fakt sporo, ale same AC 2300 - 2600zł? a ja nie mam nawet zniżek [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 22:52_________________________________________________ a w jakim zakladzie ubezpieczasz??
  14. aha, widzialem ze jest tez chyba problem z ubezpieczeniem AC, a allianz nieubezpieczaja np kabrioletow z miekim dachem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...