Skocz do zawartości

marcin1976

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcin1976

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Szczytna

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. marcin1976

    S4 3.0 TFSI

    I jaka diagnoza?
  2. Witam, Mam pewien kłopot: - wymieniałem już trzy razy regulator napięcia na nowy. Efekt jest taki, że po przejechaniu kilkuset km zaczynają się skoki napięcia (delikatne przygasanie świateł, itp.). Dzieje się tak z coraz większą częstotliwością. Po wymianie regulatora na nowy przez pewien czas wszystko wraca do normy, czyli ewidentnie uszkodzony jest regulator. Pytanie, czy coś może doprowadzać do tak szybkiego uszkodzenia?
  3. Witam, Prośba o poradę... Od pewnego czasu na wolnych obrotach obserwuję nienaturalne i niespotykane dotąd drgania silnika, a przy tym w ich rytm mruga oświetlenie wnętrza oraz inne żarówki (postojowe, cofania). Co to może być? Pomóżcie...
  4. Witam, Prośba o poradę... Od pewnego czasu na wolnych obrotach obserwuję drgania silnika, a przy tym w ich rytm mruga oświetlenie wnętrza oraz inne żarówki (postojowe, cofania). Co to może być? Pomóżcie...
  5. witam, przerabiam akurat temat. posypała mi się kilka dni temu rolka napinająca pasek rozrządu. w efekcie na zimnym silniku po dodaniu gazu poluzowany pasek przeskoczył i połamało się sześć dźwigienek w prawej głowicy. silnik stracił moc, zaczął kopcić oraz strasznie hałasować. przymusowa wymiana rozrządu, no i wszystkich dźwigienek, hydropopychaczy i pestek w jednej głowicy. na szczęście zawory ocalały, wałki idealne.
  6. a może kończy się już dwumasa...?
  7. a [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 20:55_________________________________________________ Masz w 100% rację Mechanik rozebrał przód i okazało się, że posypała się rolka napinająca pasek rozrządu, który w efekcie przeskoczył. Wałki są idealne, musi jeszcze sprawdzić czy zawory nie dostały. Druga głowica jest w porządku. Mam więc przyspieszoną wymianę rozrządu.
  8. Reasumując, jakie szczegółowe elementy trzeba wymienić, aby wszystko grało ? 1 - dźwigienki, 2 - hydropopychacze 3 - no i czy wymieniać w obu głowicach, jeśli popękały tylko w jednej czy coś jeszcze?
  9. tak też sugeruje mechanik. czy aby to wymienić, trzeba rozpinać rozrząd?
  10. witam, jaka może być przyczyna popękanych dźwigienek zaworów (2,5 tdi, ake)? auto ma nalatane 198 tyś, nie bierze oleju, silnik do wczoraj pracował równo, idealnie rozwijał moc. Zaczęło coś stukać, najpierw na wolnych obrotach, później cały czas, silnik stracił moc. Mechanik zdjął na razie jedną pokrywę zaworów - okazało się że pęknięte są cztery dźwigienki zaworów. Czy wystarczy sama wymiana dźwigienek, czy trzeba robić coś jeszcze? Do wymiany rozrządu mam jeszcze 40 tyś. Pomóżcie....
  11. witam wszystkich, jestem od kilku lat szczęśliwym posiadaczem niesamowitej a4. służę informacjami dotyczącymi tego modelu. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...