Skocz do zawartości

piotrec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrec

Osiągnięcia piotrec

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie za opinie. Rozważam właśnie malowanie dokładek. Nie wiem tylko czy ich nie wymienić i pomalować, bo listwy boczne zaraz przed tylnym kołem są strasznie elastyczne. Mogę je wgniatać naciskając palcem, a to budzi lęk ,że nie będzie trudno o odpryski lakieru. Co o tym myślicie? Nie chcę też wymieniać na jakiś komplet, który mi optycznie obniży auto. Chcę dodać jeszcze większe koła , 18 - 19 cali. Tu drugie pytanie , czy przy takiej zmianie kół jest potrzebna interwencja w zawieszenie?
  2. Przedstawiam swoją drugą miłość po żonie. Rok produkcji 2002, nadwozie B6, silnik 3.0 V6 z napędem quattro i skrzynią tip tronic. pozdrawiam.
  3. Ledwo co zdążyłem się przywitać i pośpiesznie udałem się do tematu "Napęd i skrzynia biegów". Wszystko przez objaw jaki zaobserwowałem w swoim Audi, którego jestem posiadaczem od kilku dni. Samochód to A4 3.0 V6 Quattro ze skrzynią Tiptronic wyprodukowany w 2002 roku. Problem jaki mnie trapi to zgrzyt (bardzo głośny) w okolicach tylnego wału,a może bardziej lewego koła. W każdym bądź razie słyszę to wyraźnie z obu stron pojazdu. Objaw ten wytępuje przy zmianie biegu z P na R , R na D i D na R. Do tego można odczuć jakby samochód szarpało. Próbowałem zmieniać biegi z różną siłą nacisku na pedał hamulca ,ale nie zauważyłem różnicy. Natomiast nie odnotowałem tego zjawiska po zatrzymaniu i ruszeniem samochodem bez zmiany biegu. Wiem też ,że kilka tygodni temu w samochodzie zostały wymienione tylne hamulce. Bardzo proszę o jakieś sugestie w związku z niepokojącym mnie kłopotem. Pozdrawiam serdecznie.
  4. Nazywam sie Piotr Kalinowski. Obecnie na emigracji w USA. Od kilku dni jestem posiadaczem Audii A4 3.0 V6 Quattro (tiptronic) wyprodukowanej w 2002 roku. W moim rodzinnym mieście - Ostrołęce, pozostawiłem Audi 80 1.6l z 1989. W każdym bądź razie wierny Audi. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...