Skocz do zawartości

fegonu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fegonu

Osiągnięcia fegonu

0

Reputacja

  1. thx za pomoc. znalazlem:)
  2. Witam Mam troche nietypowe pytanie, czy ktos sie orientuje i mogl by powiedziec gdzie w vw golf 4 2001 podłacza sie vag? Znajomy chcial sprawdzic bledy, ale nie mozemy zlokalizowac wtyczki;/ pozdrawiam
  3. siemka mam problem z immo. autko stalo ponad 2 miechy, akumulator w tym czasie padl. po podlaczeniu nowego 1 odpalenie ok, ale 2 odpalenie to juz miga lampka immo i po odpaleniu po 2-3 s gasnie silnik. najpierw zastosowalem sie do instrukcji z forum czyli podlaczenie kabelkow z konektora przy cewce. niestety nie pomoglo. podlaczylem pod vag com 409 i pl vag 4.9, A4 1996 1.8 benz, oto odczyty bledow: vag pl: com vag: nastepnie korzystajac z opcji adaptacji nowych kluczy (immo> login> adaptacja > ) jesli wpisze 21 jako numer kanalu(taki numer kanalu znalazlem w sieci, podczas adaptacji kluczy), to nie mam zadnej mozliwosci dzialania i pojawia mi sie okno jak ponizej Pytanie moje jest takie czy przy tych bledach pomoze wprowadzenie pinu kluczy - oczywiscie tych oryginalnych? Jesli tak to jak to inaczj zrobic? Ewentualnie jak przy pomocy pl vag. Czy jesli dam polecenie kasowania bledu, to autko zacznie mi normalnie odpalac? prosze o pomoc tu badz na pw
  4. dokładnie wg tej instrukcji[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 12:30_________________________________________________siemka podlaczylem pod vag com 409 i pl vag 4.9, oto odczyty bledow: vag pl: com vag: nastepnie korzystajac z opcji adaptacji nowych kluczy (immo> login> adaptacja > ) jesli wpisze 21 jako numer kanalu, to nie mam zadnej mozliwosci dzialania i pojawia mi sie okno jak ponizej Pytanie moje jest takie czy przy tych bledach pomoze wprowadzenie pinu kluczy? Jesli tak to jak to inaczj zrobic? Ewentualnie jak przy pomocy pl vag. Przypomne ze łaczenie kabelkow bylo robione jak w instrukcji. prosze o pomoc tu badz pw
  5. fegonu

    Immobilizer

    siemka podlaczylem pod vag com 409 i pl vag 4.9, A4 1996 1.8 benz, oto odczyty bledow: vag pl: com vag: nastepnie korzystajac z opcji adaptacji nowych kluczy (immo> login> adaptacja > ) jesli wpisze 21 jako numer kanalu, to nie mam zadnej mozliwosci dzialania i pojawia mi sie okno jak ponizej Pytanie moje jest takie czy przy tych bledach pomoze wprowadzenie pinu kluczy? Jesli tak to jak to inaczj zrobic? Ewentualnie jak przy pomocy pl vag. Przypomne ze łaczenie kabelkow bylo robione jak w instrukcji. prosze o pomoc tu badz pw
  6. fegonu

    Immobilizer

    ale wtopka, zakupilem kabel, ale bez programiku...znalazlem cos na necie, programik dziala, cos tam znajduje ale nie moge wprowadzic pinu kluczy, tzn moge ale nie zapisze mi tego vag com...jakies pomysły?
  7. fegonu

    Immobilizer

    patrzylem na necie to kabel z programem mozna kupic za mniej niz samo podlaczenie kosztuje u mechanika, wiec chyba sobie zamówie, o wynikach poinformuje
  8. fegonu

    Immobilizer

    w poniedziałek mam umówiona wizyte na vag:P eh pewnie troche kasy poleci...
  9. fegonu

    Immobilizer

    siemka u mnie autko stało ponad 2 miechy. w tym czasie akumulator padł. czy moglo cos sie uszkodzic w komputerze albo wywalic kod klucza? odpalanie kluczami dodatkowymi tez nic nie pomaga. postapilem wg opisu ze zdjeciami, tylko ze kabelki przylutowalem do konektora, a styki przy cewce obdrapalem nozykiem, i niestety nie dało to zadnego efektu, dalej lampka immo miga,a odpalam tylko po odłaczneiu akumulatora;/ co teraz? tylko podłaczenie pod komputer? czy jeszcze cos co mozna samemu sprawdzic?
  10. tak miga, i to na kazdym kluczyku. jak zdejme kleme z aku to nie miga i odpale ale tylko raz, ponowne przekręcenie klyczyka i miga lampka od immo, wtedy silnik zapala i zaraz gasnie
  11. i niestety kicha;/ kabelki przylutowalem do konektora, zastosowałem folie aluminiową i zaizolowałem, styki od cewki przeczyscilem na ile dostep pozwolil(nie dałem rady jej sciagnac), i dalej ten sam problem, odpala tylko po rozłaczeniu klem - na oryginalnym i serwisowym kluczyku...... chyba jednak trzeba gdzies na warsztat na komputer pojechac
  12. fegonu

    Wałbrzych

    dzis bede sie staral to naprawic:P korzystajac z instrukcji z forum:) o wynikach poinformuje:) .................................................................. i niestety kicha;/ kabelki przylutowalem do konektora, zastosowałem folie aluminiową i zaizolowałem, styki od cewki przeczyscilem na ile dostep pozwolil(nie dałem rady jej sciagnac), i dalej ten sam problem, odpala tylko po rozłaczeniu klem - na oryginalnym i serwisowym kluczyku...... chyba jednak trzeba gdzies na warsztat na komputer pojechac
  13. fegonu

    Wałbrzych

    jeszcze nie , mechanik ma dopiero na srode termin, a inny na poniedziałek
  14. fegonu

    Wałbrzych

    próbowałem, 2 i 3 kluczykiem, nic nie pomogło. ponad 10 x na klucz i nic;/ dzis byłem na warsztacie, na jednym koles mowi ze immo padło i tylko serwis bo on sie w takie nie bawi...i 3 kolejnych wstepnie naprawa tego z podłaczeniem pod vag ok 300zl . ehhh
  15. fegonu

    Wałbrzych

    siemka, czy jest ktos z wałbrzycha badz okolic co by mógl vag-a podpiac? autko troche stało i teraz lampka od immo miga, i po odpaleniu silnik gasnie;/ da sie to usunąć jesli to błąd czy pozostaje tylko warsztat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...